کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

تبیین شیوه برگزاری مراسم روز قدس در کهگیلویه و بویراحمد + تذکر معاون علوم پزشکی

16 ارديبهشت 1399 ساعت 12:40

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم روز جهانی قدس به صورت متفاوت در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.


نشست هماهنگی برگزاری روز جهانی قدس با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در این نشست، گفت: قدس ناموس عبادی و سیاسی جهان اسلام در دستان رژیم صهیونیستی اسیر است، این روز باید روز بیداری همه امت اسلامی باشد.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید خواب راحت را حتی در این شرایط کرونا از اسرائیل و استکبار جهانی بگیریم افزود: روز جهانی قدس با رعایت اصول و نکات بهداشتی برگزار شود.
وی تصریح کرد: در شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت که وضعیت سفید اعلام نشده و مجوز برگزاری نماز جمعه صادر نشده راهپیمایی روز قدس به صورت رژه و راهپیمایی خودرویی با پرچم فلسطین، حزب‌الله و جمهوری اسلامی ایران برگزار شود و نیروی انتظامی هم در این زمینه همراهی و همکاری کند.
امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در شهرهایی که مجوز نماز جمعه صادر شده که به صورت قطعی نماز برگزار شود مراسم روز جهانی قدس به این شکل باشد که در داخل مصلی و یا در جلوی مصلی با رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری هوشمند مراسم برگزار شود.
حسینی خاطرنشان کرد: البته نباید از تبلیغات میدانی و فضاسازی مجازی غافل باشیم و اقدامات لازم در این زمینه صورت گیرد.
هشدارهای معاون علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد؛مردم رعایت کنند هنوز از پیک عبور نکردیم
گفت: مردم همچنان نکات بهداشتی را رعایت کنند.
 محمدمهدی بانشی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست در توصیه به مردم برای رعایت نکات بهداشتی گفت: استان هنوز از پیک بیماری کرونا عبور نکرده و تنها بیماری را کنترل کرده‌ایم و هر لحظه ممکن است بیماری اوج بگیرد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نباید فریب بخوریم که برخی شهرها سفید اعلام شدند و نکات بهداشتی را رعایت نکنیم.
وی تصریح کرد: سفیدی و زردی و قرمزی که برای شهرها به کار می‌رود یک حرف است و باید موضوع  خیلی جدی گرفته شود بیماری مثل یک فنر است و هر لحظه ممکن است این فنر از دستمان در برود.
این مسوول خاطرنشان کرد: مجددا تاکید می‌کنم ما بیماری را کنترل کردیم و هنوز از پیک عبور نکرده‌ایم.


کد مطلب: 420557

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/420557/تبیین-شیوه-برگزاری-مراسم-روز-قدس-کهگیلویه-بویراحمد-تذکر-معاون-علوم-پزشکی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1