کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد:

آمار مبتلایان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 487 نفر رسید

10 ارديبهشت 1399 ساعت 15:16

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش بیماران کرونایی خبر داد و گفت: امروز 6 نفر دیگر به آمار اضافه شد.


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش بیماران کرونایی خبر داد و گفت: امروز 6 نفر دیگر به آمار اضافه شد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، پرویز یزدان‌پناه اظهار داشت: با اضافه شدن 6 بیمار کرونایی در دهمین روز از اردیبهشت ماه هم اکنون تعداد بیماران به 487 نفر رسیده است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد 5 بیمار شناسایی شده امروز را از خوشه‌های قدیمی عنوان کرد و ادامه داد: این بیماران همگی اهل کهگیلویه بوده که دو نفر مرد و 4 نفر زن هستند.
یزدان‌پناه از مردم خواست با در خانه ماندن به کمک کادر درمان برای شکست کرونا بیایند و گفت: در صورت ضرورت که برای تأمین مایحتاج زندگی یا دارو به بیرون از خانه برویم باید نکات بهداشتی و برخی مسائل و رعایت کنیم.
وی یادآور شد: با توجه به بازگشایی اصناف مردم توجه داشته باشند، هنگام انجام خرید باید فاصله یک متری خود را با دیگران حفظ کنید و هنگامی که به منزل برگشته باید ماسک را به درستی خارج کرده و سپس آن را دفع کنید.
 
 


کد مطلب: 420370

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/420370/آمار-مبتلایان-کرونا-کهگیلویه-بویراحمد-487-نفر-رسید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1