تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۴۱۹۶۲۲
کبنا خبر می دهد؛

فعالیت خداپسندانه زوج خبرنگار گچسارانی

۰
فعالیت خداپسندانه زوج خبرنگار گچسارانی
کبنا ؛
یکی در قالب پزشک و پرستار از وقت حضور خود در خانه یا مراسم عروسی امتناع می کند و با فداکاری در خدمت بیماران کرونائی در خط مقدم پزشکی جهاد می کند و دیگری با تهیه و توزیع اقلام بهداشتی با گروه های خودجوش به ضدعفونی معابر و محله ها اقدام می کند. در این بین،کسانی هم انسانیت را زیرپاگذاشته و ازهمان دقایق اول اعلامِ خطر، دست به احتکار اقلام پزشکی زدند که بارها این کاردور از انسانیت آنها ازطریق خبرنگاران متعهد رسانه ای شد.
ماجرای زوج خبرنگارگچسارانی هم به گونه ای به ماسک گره میخورد. اما نه در رابطه با احتکارماسک و نه از بی مبالاتیِ برخی مسئولین خبرساز شدند بلکه همت کرده و در کنار جهاد قلم و کلمه، اینبار خود با ایجاد گروهی خودجوش اقدام به تهیه و دوخت ده هزار ماسک برای افراد نیازمند کردند.
علیمراد کاظمپور رئیس هیئتهای مذهبی شهرستان گچساران و همسرش سمیرا نَصاری، که هر دو خبرنگار خبرگزاریِ فارس هستند در کنارجوانهای هیئتی تحت نظارتشان ،این عمل خیرخواهانه را برای دسترسی نیازمندان و اقشاری که مشاغل پرخطر دارند انجام می دهند.

این زوج خبرنگار روزهای هفدهم، هجدهم و نوزدهم فروردین ماه نود و نُه باحضور خود و رئیس اداره تبلیغات اسلامی و همراهی جوانان هیئتی در جایگاههای پُمپ بنزین، نانوایی ها، ایستگاههای تاکسی بیش از ده هزار ماسک که همگی بصورت استاندارد بهداشتی ضدعفونی شده اند را بین متصدیان پُمپ بنزین، مسافرین، نانوایی ها و رهگذران تقسیم کردند.
این روزها با توجه به شرایط بیماری کرونا ویروس در شهرستان گچساران و ناکافی بودن ماسک و دستکش و اقلام بهداشتی چنین کاری جای ستایش و قدردانی دارد.
خواندن شعار این زوج جوان خالی از لطف نیست؛ جوانهای هیئتی بیدار هستند. مابدون خوانده شدن،خدمت را ازضدعفونی معابر و محله ها استارت زدیم و بادوخت ماسک آسایش را به مردم اهدا می کنیم.
علیمراد کاظمپور و سمیرا نصاری از خط شکنان صف اول مبارزه با کرونا در شهرستان گچساران هستند.

گزارش از نرگس احمدپور
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1