تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب : ۴۱۹۵۹۷
در گفت‌وگو با کبنا مطرح شد

فوت سومین کهگیلویه و بویراحمدی در کوه / کارمندی در کوه‌های یاسوج جان خود را از دست داد / التماس‌های محمدی‌تبار از مردم؛ در خانه بمانید باران و رعد و برق شدید در راه است

۵
۱
فوت سومین کهگیلویه و بویراحمدی در کوه / کارمندی در کوه‌های یاسوج جان خود را از دست داد / التماس‌های محمدی‌تبار از مردم؛ در خانه بمانید باران و رعد و برق شدید در راه است
کبنا ؛وحید محمدی تبار مدیرکل بحران استان کهگیلویه و بویراحمد از فوت سومین فرد کهگیلویه و بویراحمد در کوه‌های این استان خبر داد و گفت: از مردم استان خواهش می‌کنم و با توجه به شیوع ویروس کرونا و بارندگی شدیدی که در ساعت‌های آینده استان را فرا می‌گیرد، از خانه‌ها بیرون نیایند و صرفاً در صورت ضرورت بیرون بیایند.
  به گزارش کبنا نیوز یاسوج، وحید محمدی تبار مدیر کل بحران استان کهگیلویه و بویراحمد دقایقی پیش ( دوشنبه 18 فروردین ماه 99) در گفت و گو با خبر کبنا نیوز در یاسوج، اظهار داشت که ساعتی پیش فردی که کارمند بوده است در کوه‌های اطراف «منطقه خهکلون» (جاده قدیم یاسوج –شیراز) دچار عارضه قلبی می‌شود و با وجود اعزام نیروهای هلال احمر و اورژانس احیاء صورت نمی‌گیرد و این فرد جان خود را از دست می‌دهد.
وی گفت: جسد این فرد را امروز از کوه گرفتیم و آن را به مراجع قانونی و خانواده آن مرحوم تحویل دادیم.
محمدی تبار افزود: با توجه به اینکه بارش باران، تگرگ، رعد و برق‌های شدید در روزهای آینده زیاد است، لذا از مردم استدعا داریم و توصیه می‌کنیم که رعایت کنند و در خانه‌هایشان بمانند، متاسفانه امروز از کوه‌های کهگیلویه و بویراحمد ما 3 جسد تحویل گرفتیم که یکی از آنها از دوستان صمیمی بنده بوده و دو تن دیگر از هم استانی‌های خوبمان بوده است.
وی گفت: خواهشی که از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد داریم با توجه به اینکه در چند روزه آینده سامانه بارشی بسیار ناپایداری و همراه با صاعقه، تگرگ و طوفان در استان داریم و این سامانه به مدت 120 ساعت در استان می‌ماند. خواهش می‌کنیم که مردم تفریح، کوهنوردی و بیرون رفتن را کنار بگذارند.
مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد گفت: چراکه امروز دو نفر و چند روز گذشته هم یک نفر از هم استانی‌هایمان را در کوه‌ها از دست دادیم و نیروهای امدادی ما در زمانی که باید در مقابله با ویروس مرگبار کرونا تلاش کنند، بخشی از وقتشان را برای پایین آوردن جسد افراد بگذارد.
محمدی تبار گفت: کل انرژی مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله؛ استاندار، نیروهای سپاه، بسیج، هلال احمر، نیروی انتظامی، فرماندار و دستگاه‌های خدمات رسان، علوم پزشکی، بهداشت و درمان، شرکت نفت گچساران و پروازهای این شرکت که صمیمانه از آنها قدردانی می‌کنم و ... برای مقابله با ویروس کرونا گذاشته شده است و دیگر نباید با سهل انگاری و بی توجهی حادثه دیگری ایجاد کرد.
وی تاکید کرد: خواهش دارم از مردم که در خانه بمانند و کرونا را جدی بگیرند، چرا که این ویروس روز به روز شیوع پیدا می‌کند و قربانی می‌گیرد، حداقل در خانه بمانند و رعایت کنند تا این بیماری هرچه سریعتر ریشه کن شود و خواهش دیگری که از مردم داریم، کسانی که عزیزانشان فوت می‌کنند از برگزاری جلسات عمومی پرهیز کنند به گونه‌ای با تدبیر و رعایت اصول بهداشتی عمل بکنند که جان فرد دیگری و یا سایر عزیزانشان به خطر نیفتد و نباید خدای نکرده کسی سبب گسترش این بیماری شود و هنگام برگزاری مراسم تشییع و دفن پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود و از تاکید می‌کنم که از برگزاری مراسم جمعی خودداری شود.
محمدی تبار گفت: اگر این روند ادامه داشته باشد تلفات بیشتری را داریم و از مردم خواهش می‌کنیم اصول بهداشتی را رعایت کنند و در خانه بمانند. در چند روز آینده باران‌های شدید صاعقه و رعد و برق‌های شدید و خطرناکی داریم. و این روزها در کنار اعضای خانواده‌تان شاد باشید.
به گزارش کبنا، امروز معلمی در کوه مورد باشت جان خود را از دست داد و همچنین جسد معلم دیگری که پنج روز پیش مفقود شده بود، در ارتفاعات «نرماب» بویراحمد پیدا شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

سید دست افکن
Iran, Islamic Republic of
دکتر محمدی تبار مدیری توانمندوهوشمند ودلسوزومتخصص پای کار...بنده دریکی از سخت ترین روزهای بارانی وبحرانی دکترمحمدی تباررامشاهده کردم که بادستان خالی وتک وتنهادر محورهای مواصلاتی استان درحال خدمت آنگونه که از دل و جان مایه گذاشته میباشد...خداوندتوفیق روز افزون نصیب دولتمردان خاصه مجموعه مدیران استانی بکند...انشاء الله
Netherlands
دکترای چی دارن؟؟؟؟چقدر راحت مدرک تحصیلی
امید
Iran, Islamic Republic of
ما که مدیریت وپای کاری از ایشون ندیدیم قحط الرجاله دیگه باید با چنین افرادی بسوزیم و بسازیم
Iran, Islamic Republic of
خدا و خودت و دکتر
عباسیان
Iran, Islamic Republic of
درود بر نیروهای واکنش سریع هلال احمر
من جمله رخ فیروز .و احمدی که کمتر از ۲۰ دقیقه مسیر کوهستانی ۶ کیلومتری را رفتن و در تاریکی شب مرحوم را انتقال دادن .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1