تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب : ۴۱۹۵۴۷
رادوشوویچ:

جام قهرمانی برای پرسپولیس است؛ چه الان چه ۲ماه دیگر

۰
جام قهرمانی برای پرسپولیس است؛ چه الان چه ۲ماه دیگر
کبنا ؛دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چه مسابقات لیگ برتر ادامه پیدا کند و چه نکند، پرسپولیس قهرمان لیگ خواهد شد.
بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت به کرواسی به مدت ۱۴ روز در قرنطینه خانگی به سر برد و الان دیگر مشکلی بابت خروج از خانه ندارد.
این دروازه‌بان، در رابطه با شرایط کرونایی کشورش، شرایط خود در قرنطینه و خیلی از مسائل دیگر گفت‌وگویی انجام داد که در زیر می‌خوانید:
در بازگشت به کرواسی به قرنطینه رفتی. شرایط شما در قرنطینه چگونه بود؟
این قانون بود و ما هم تابع قانون بودیم و به آن احترام گذاشتیم. این دوران در کنار همسر و فرزندم گذشت و چندان سخت هم نبود. در این مدت تمرینات اختصاصی را در خانه انجام دادم تا از شرایط ایده‌آل خارج نشوم و الان هم دیگر آن ۱۴ روز تمام شده است. البته الان هم از خانه خارج نمی‌شوم تا مشکلی پیش نیاید.
شرایط کرواسی در شرایط کرونایی فعلی چگونه است؟
این یک مشکل جهانی است و امیدوارم هر چه زودتر ریشه این بیماری کنده شود. در کرواسی هم مانند سایر کشورها مردم به شدت مراقب هستند تا مشکلی برای آنها ایجاد نشود. همه باید دست در دست هم دهند تا این ویروس هر چه زودتر ریشه کن شود.
گویا تمرینات شما در خانه به سوژه رسانه‌های کرواسی هم تبدیل شده بود؟
بله. من با مربی‌ام داود فنایی در تماس هستم و از او در مورد برنامه‌های تمرینی مشورت می‌گیرم و او نیز برنامه‌ای را در اختیار من قرار داده که آنها را دنبال می‌کنم. همچنین پدرم هم که یکی از دروازه‌بان های قدیمی کرواسی است من را تمرین می‌دهد. حتی پیش از بازگشتم به کرواسی او یک باشگاه کوچک در خانه برای من ساخت تا بتوانم تمریناتم را دنبال کنم.
در حال حاضر با توجه به شرایط فعلی امکان نیمه کاره ماندن لیگ برتر فوتبال ایران وجود دارد. با توجه به این موضوع تکلیف قهرمان چه خواهد شد؟
پرسپولیس در حاضر صدر نشین لیگ است و از طرفی اختلاف امتیازی ما با سایر تیم‌ها خود گویای همه چیز است. ما هم دوست داریم در زمین با انجام بازی فوتبال جام را بگیریم و این طبیعی است. چیزی که مشخص است این است که جام برای پرسپولیس است چه الان چه دو ماه دیگر. در حال حاضر ما ۱۰ امتیاز بیشتر از سایر تیم‌های رقیب خود داریم و به تنهایی صدر جدول را از آن خود کرده‌ایم و می‌خواهیم تا برای چهارمین مرتبه متوالی جام قهرمانی را بالای سر ببریم.
البته هیچ مشکی نداریم که مسابقات لیگ برتر ادامه پیدا کند زیرا در آن صورت هم با توجه به بازی‌های باقی‌مانده و فاصله خوب و زیاد با سایر تیم‌ها، مطمئن هستیم که قهرمانی از آن ماست. با این حال در صورتی که لیگ برتر نیز به دلیل کرونا نیمه تمام باقی بماند، جام را باید از آن پرسپولیس بدانیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1