تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۴۱۹۳۶۷
رسانه‌ها خبر می‌دهند

کنترل ناآرامی در زندان عادل‌آباد شیراز

۱
کنترل ناآرامی در زندان عادل‌آباد شیراز
کبنا ؛شامگاه یکشنبه (۱۰ فروردین) و در حالیکه شاهد بارش شدید باران و تگرگ در شیراز بودیم، شماری از زندانیان در زندان مرکزی (عادل‌آباد) شیراز دست به آشوب زدند.
به گزارش کبنا، رئیس‌کل دادگستری استان فارس دقایقی پیش(بامداد دوشنبه، ۱۱ فروردین) با تأیید خبر ناآرامی در زندان عادل‌آباد شیراز، گفت: از ساعت ۲۲ مورخ ۱۰ فروردین در دو بند از زندان عادل‌آباد شیراز شاهد ناآرامی بودیم که این امر توسط نیروهای امنیتی زندان و یگان‌های امدادی تحت کنترل است.
حجت‌الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی گفت: در این دو بندی که زندانیان آن اقدام به درگیری کرده بودند، زندانیان با جرائم خشن و خاص نگهداری می‌شوند که مشمول هیچ گونه تسهیلات نمی‌شوند.
وی افزود: در پی این ناآرامی، زندانیان این دو بند اقدام به شکستن برخی نرده‌ها و دوربین‌های مداربسته کردند که با ورود نیروهای حفاظتی زندان و یگان‌های انتظامی و امنیتی، موضوع تحت کنترل قرار گرفت.
ایسنا نوشت: رئیس‌کل دادگستری فارس اضافه کرد: هیچ‌گونه آسیبی به زندانیان و نیروهای حفاظتی و انتظامی وارد نشده و اقدام به فراری در پی این حادثه گزارش نشده است.

کنترل به موقع حادثه زندان عادل‌آباد شیراز؛ هیچ زندانی موفق به فرار نشده است
دادستان عمومی و انقلاب شیراز با اشاره به کنترل حادثه زندان عادل‌آباد گفت: این حادثه هیچ تلفات جانی نداشته و همان شب گذشته کنترل شد.
حیدر آسیابی درباره جزئیات حادثه ناآرامی شب گذشته در زندان عادل‌آباد اظهار داشت: این حادثه در یکی دو بند از زندان رخ داد که همان زمان با ورود به موقع ماموران حفاظتی کنترل شد.
وی با تاکید بر اینکه هیچ زندانی موفق به فرار نشده است، گفت: اوضاع تحت کنترل بوده و شناسایی عوامل این ناآرامی در دست بررسی است.
دادستان عمومی و انقلاب شیراز علت ایجاد این ناآرامی را همان موضوعی دانست که پیش از این در زندان برخی از شهرها رخ داده بود.
فارس در ادامه می‌نویسد: به دنبال برخی حوادث مشابه زندان عادل‌آباد در برخی از شهرهای ایران، رئیس قوه قضائیه نهم فروردین به دادستان‌ کل کشور مأموریت داد تا ضمن پیگیری وقایع اخیر، با تشکیل کمیته‌های قضائی، اطلاعاتی و انتظامی موضوع  را بررسی و نتیجه را گزارش کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1