کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون بهداشت وزارت بهداشت:

تعداد مبتلایان به کرونا در کهگیلویه وبویراحمد ۶۱ نفر اعلام شد

1 فروردين 1399 ساعت 15:40

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: با اضافه شدن یک مورد جدید مبتلا به کرونا، شمار مبتلایان به این ویروس در کهگیلویه و بویراحمد که در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بستری هستند به ۶۱ نفر رسید.


  معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: با اضافه شدن یک مورد جدید مبتلا به کرونا، شمار مبتلایان به این ویروس در کهگیلویه و بویراحمد که در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بستری هستند به ۶۱ نفر رسید.
رییسی افزود: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۲۳۷ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و شمار مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۹۶۴۴ نفر رسید.
وی با بیان اینکه خوشبختانه ۶۷۴۵ نفر از بیماران کووید ۱۹ در کشور بهبود یافته و ترخیص شده‌اند و این آمار روز به روز در حال افزایش است اضافه کرد: متاسفانه با جان باختن ۱۴۹ نفر از بیماران، مجموع درگذشتگان بر اثر این بیماری در کشور به ۱۴۳۳ نفر رسید.
موارد جدید بیماران کووید ۱۹ در کشور به تفکیک استان: تهران: ۲۲۰، قم: ۳۶، گیلان: ۹۹، اصفهان: ۱۴۵
البرز: ۹۵، مازندران: ۸۴، مرکزی: ۱۷، قزوین: ۸، سمنان: ۵۲، گلستان: ۱۵، خراسان رضوی: ۴۸، فارس: ۵۰، لرستان: ۹، آذربایجان شرقی: ۵۵، خوزستان: ۱۰، یزد: ۴۹، زنجان: ۴۴، کردستان: ۱۵، اردبیل: ۳۵، کرمانشاه: ۵، کرمان: ۱۲، همدان: ۲۲، سیستان و بلوچستان: ۸ هرمزگان: ۱۷، خراسان جنوبی: ۱۸، چهارمحال و بختیاری: ۳، ایلام: ۲۰، آذربایجان غربی: ۲۷، کهگیلویه و بویراحمد: ۱، خراسان شمالی: ۱۷ و در بوشهر هم ۱ نفر ثبت شده است.
 
تأیید تست کرونای بیمار فوت شده در یاسوج
  سرپرست دانشگاه علوم پزشکی این استان گفت: متاسفانه تست ابتلای یکی از بیماران فوت شده در کهگیلویه و بویراحمد به کرونا مثبت اعلام شد.
پرویز یزدانپناه افزود: این بیمار که مردی 68 ساله بود از چند روز پیش برای انجام عمل جراحی به بیمارستان امام سجاد یاسوج مراجعه و بستری شد.
وی گفت: متاسفانه حال این بیمار رو به وخامت رفت و با وجود اقدامات پزشکی درگذشت.
وی ادامه داد: پس از درگذشت این بیمار از او تست کرونا گرفته و به تهران ارسال شد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: تست این بیمار امروز مثبت اعلام شد.
دکتر یزدانپناه با اشاره به اینکه شیب ابتلا به بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد تصاعدی درحال افزایش است به عموم مردم هشدار داد در صورت رعایت نکردن و بی توجهی به تذکرات و هشدارهای بهداشتی مبنی بر در خانه ماندن این بیماری تا چند ماه آینده هم میهمان استان باقی خواهد ماند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر تست 61 بیمار مبتلا به کرونا مثبت اعلام شده افزود: به تمامی بستگان و نزدیکان این افراد اعلام شده برای انجام تست کرونا ملزم به مراجعه به مراکز درمانی هستند.


کد مطلب: 419037

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/419037/تعداد-مبتلایان-کرونا-کهگیلویه-وبویراحمد-۶۱-نفر-اعلام

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1