تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۲
کد مطلب : ۴۱۸۷۵۸
در جوابیه‌ی متن خداحافظی مدیر قبلی مرکز بهداشت بویراحمد؛

آقای حسینی؛ رطب خورده منع رطب کی کند

۲۰
۹
آقای حسینی؛ رطب خورده منع رطب کی کند
کبنا ؛بعد از انتشار مطلبی با عنوان «توضیحات مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان بویراحمد در باره علت برکناری‌اش» [کلیک کنید]، امید نوبهار با ارسال متن زیر به آن پاسخ داد که از نظر خوانندگان می‌گذرد؛

کسی که به مطلبی نقدی دارد، خودنباید همان مطلب را بارها و بارها مرتکب شده باشد، حسینی در حالی دیگران را متهم به سیاسی کاری در قبال عملکرد بسیار ضعیفش می‌کند که بی اغراق می‌توان گفت تنها مسئول سیاست زده در تاریخ استان (که حتی میشه گفت سلام احوال پرسی روزانه‌اش هم سیاسی بوده) خود ایشان هست و جالب‌تر اینکه برا دور زدن افکار عمومی جوری مظلوم‌نمایی می‌کند که خود گویا رابین هود زمان بوده و بقیه همه در نقش داروغه ناتینگهام فعالیت داشتند.
 اولاً در بیانیه شما این جور برداشت می‌شود که به خاطر سلامت مردم مایل به ادامه خدمت بودین ولی بنا به صلاحدید ریاست دانشگاه که اونم ناشی از مسائل سیاسی می دانید کنار گذاشته شدید ولی در آخر بیانیه در چرخشی آشکار اعلام می‌کنید آنقدر تبعیض و فشار سیاسی بهتون وارد شده که آگه ازتون هم نمی‌خواستن خودتون کنار می‌کشیدید،، فقط این وسط معلوم نکردید اخرش خودتون نخواستین یا کسایی نخواستند شما باشید؟ در ثانی باز در فرافکنی عجیب دیگران رو به بی اخلاقی متهم کردید، باید بهتون عرض کنم اوج اخلاقمداری اینجاست شخصی که جایگزین شما می‌شود در اولین لحظه شروع صحبتش از زحمات شما قدردانی می‌کند ولی بیانیه سراسر کینه توزی شما به کسی که به جای شما انتخاب شده تبریک نگفتید!!! برادر عزیز افکار عمومی این شهر، این همه تناقض رو چطور در ذهن‌هایشان هضم کنند؟؟؟
 موضوع از اونجایی جالب‌تر میشه در صحبتی عجیب برا سرپوش گذاشتن بر عملکرد ضعیف خود به نوعی با سفسطه کردن عنوان می‌کنید که به خاطر مسائل انتخاباتی با ادامه ریاست شما موافقت نشده در حالی که این صحبت ادعای واهی بیش نیست.
 خطاب من به مهندس حسینی اینست که به جای سفسطه کردن، به عملکرد و رفتار خودتان بنگرید که چرا به جای اینکه در این مقام به فکر مردم و سلامت انها باشید فقط خود را وامدار نماینده و مسئول دفتر ایشان و براورده کرده خواسته انان می‌دانستید!!؟
 تمام بیانیه‌ی جناب حسینی‌گوشه یک نکته مشترک وجود دارد و آن سخنان پر از کینه همراه با کنایه است که به مسئولان دانشگاه یا منتقدان عملکرد ضعیف خودش نثار می‌نماید.
 جناب مهندس عزیز یک سوزن به خودت بزن یک جوالدوز به دیگران!!!!
 چرا فقط قبل انتخابات به صورت شبانه همراه با معاونت و روابط عمومی مرکز بهداشت به مراکز جامع سلامت بازدید و به جای بررسی مشکلات به مسئولین مراکز گوشزد می‌کردید که به فلان شخص رأی بدهید؟ چرا بعد انتخابات این بازدیدها رو ادامه ندادید؟
 جناب اقای نورالدین حسینی‌گوشه چرا در بحبوبه دستور سازمان بازرسی مبنی بر اخراج نیروهای بیمارستان شهید جلیل تعدادی از هم طایفه‌های نماینده رو بدون اطلاع مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بکار گرفتین؟؟ چرا بعضی از پرسنل مشغول در مراکز بهداشتی روستاها رو بدون تشکیل کمیته اداری فقط با اشاره‌ی چشم از ما بهتران به مرکز شهر یاسوج انتقال دادید؟ و هزاران سؤال دیگر که مجال گفتن و بازگو کردن در این یاداشت نیست.
 در آخر با دقت در ادبیات به کار رفته در صحبتهای رییس قبلی مرکز بهداشت به این نکته دست پیدا خواهید کرد؛ ایشان به سان طبیبی است که دوایی برای خود ندارد؛ اشاره به آن ضرب المثل معروف که: «تو اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی»
نام شما

آدرس ايميل شما

Ramtin
Iran, Islamic Republic of
كاملا موافق اين متن هستم
آقاي حسيني
بهبهان هم ميشود خدمت كرد
جايگزين شما با توانمندي هاي خودش تعالي پيدا كرد
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
احسنت
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
جناب نوبهار حضرتعالی نیک میدانی که جناب حسینی چه میگویندوبا فراری رو به جلو ایشان را به فرافکنی متهم میکنی .انچه اظهر من الشمس است سیاسی کار. محترم ایشان هست .اتفاقا ما انتصاب دکتر جوان وخوشفکر وشهید زاده را به مدیریت مرکز بهداشت بویراحمد به فال نیک میگیریم وتبریک میگوییم.
همشهري
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالي
جناب آقاي مهندس نورالدين حسيني شما ،من و همه ميدانيم كه حكم ماموريت تان كه محل خدمت تان شهر بهبهان مي باشد و با سياسي و حمايت هاي همه جانبه از نماينده شهر مدتي در شهر ياسوج مامور بودين و اكنون ماموريتتان پايان يافته و به تشخيص مدير محترم علوم پزشكي، شخصي كه معاون شما بود و در زمان رياست شما سر و سامان داد به اون مركزي ، الان جايگزين شما شده و با توجه به سوابق و فعاليت هاي درخشان ايشان در امر خدمت رساني به مردم شهرستان و خدمت بي منت و صادقانه، دلسوز مردم، متخصص و متعهد ، جوان پر انرژي و با انگيزه، اخلاق مدار، سرباز ولايت، در اين برهه ي حساس و شرايط بحراني سكان دار مركز بهداشت شده.همين الان كه اين پيام در ساعات شب ارسال شده به عنوان فرمانده در خط مقدم غربالگري هاي مرزي شهرستان در حال خدمت رساني مي باشد.ساعاتي از شب و در روز هاي تعطيل در بيمارستان شهيد جليل در كنار همكاران دلسوزشان كه كمتر كسي جرات ميكرد ويزيت كند ايشان از فرهنگ بر گرفته از پدرشان كه با سمت فرماندهي در خط مقدم جبهه حضور فعال داشتند و جانشان را تقديم ولايت كردند كه من و شما راحت قلم به دست بگيريم و بنويسيم حضور دارند.در روستاهايي خدمت كرده كه كمتر پزشكي به خاطر محروميت و عدم امكانات اوليه حاضر به خدمت در انجا ميشود.. سوابق ايشان و توان مندي هاي ايشان باعث تعاليشان شده نه آن حرف هايي ميزني.از خدا بترس.شما و اين سايتها و كانال هاي كه دنبال حاشيه هستين و اگه مدير يا رييسي را ببينيد كه تنها هدفش ارتقا سيستم و خدمت به نظام هست به خاطر توجيح بي كفايتي و غرايض شخصي دست به قلم مي شويد.اگر هدفت خدمت به انقلاب و نظام هست تشريفتان را ببريد در همان شهر بهبهان گذران دوران كنيد.
دريغ آمدم ز آن همه بوستان/ تهي دست (عملكرد مديريتي) رفتن سوي بهبهان
خدا همه ما را به راه راست هدايت فرمايد
محمد
United Kingdom
جناب نویسنده دیر نشده روزی که تو هم بیای و اینجا درد نامه بنویسی از کنار گذاشتن خودتو حتما می‌بینیم ولی دلم برات میسوزه که دوره شما همین چهار ساله ولی بعدش چی کار میکنین که دیگه باید جواب پس بدین
Iran, Islamic Republic of
که برو دنبال زندگیت
کارمند
Iran, Islamic Republic of
این یکی اولیش
Iran, Islamic Republic of
دقیقا
سلام
Iran, Islamic Republic of
سلام
کبنا نبوز محترم به اطلاع این برادر عزیز نقد کننده برسانید
بیمارستان شهید جلیل مستقیما تحت نظر معاونت درمان دانشگاه فعالیت میکند و ارتباطی با مرکز بهداشت بویراحمد ندارد
در مرکز استانها بر خلاف سایر شهرستانها چیزی به نام شبکه بهداشت و درمان نداریم بلکه عنوان مرکز بهداشت شهرستان مرکز استان رو داریم
کاک
Iran, Islamic Republic of
بدون شک اگر مدیر لایقی بودن بعد از پایان مأموریتشان به پست بالاتر ارتقا میافتن. نه اینکه به او میگفتن برو همانجا که آمدی.
رسالت پناه
Iran, Islamic Republic of
/ . با این تفاوت که کودکان کینه توز نیستند اما بعضی از مدیران ناکارآمد ما شمشیر را از رو بسته اند تا دیگران را مقصر جلوه دهند تا خود را تبرئه کنند .معاونین دانشگاه کدام یک سابقه مدیریت دارند. تغییر مدیران یک امر بدیهی ولازم است ولی جایگزین مدیر باید حداقل از مدیر قبلی حداقل در یک شاخص سرتر باشد بحثم اصلا سرپرست جدید مرکز بهداشت نیست به نظر ایشان از خیلی از مدیران کنونی متعهد تر باشند.سرپرست محترم دانشگاه نباید تحت فشار دیگران تصمیم های خیلی خوب نگیرد .در مورد بیمارستان های چرام و سی سخت چه افتضاحی به بار آمده . در مورد پروژه های تعطیل چه تدبیری اندیشیده شده .در مورد ارتقا خدمات در بیمارستان های استان چه پیشرفتی حاصل شده است. کدام معاونین لنگ می زنند و ناکارآمد وناتوانند . تغییرات باید برای حل این مشکلات و مشکلات زیاد دیگر باشد .بیاییم برای رضای خدا برای مردم درست ترین تصمیم را بگیریم .
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر یزدانپناه باید در خصوص ندادن اعتبار در شرایط خاص مطابق آنچه آقای حسینی مطرح کردن باید بیاید و توضیح دهد جان مردم را نباید به مسخره گرفت
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
امید نوبهار عزیز شما چطور عملکرد قوی ترین مسئول بهداشتی استان را ضعیف قلمداد می کنید.مقایسه سامانه سیب .امار پرداختی ها.شاخص های بهداشتی.رضایت پرسنل و.... نشاندهنده عملکرد عالی حسینی است.. یعنی اینکه مهندس حسینی یک هفته پیش خودشون میخواستن برن ولی نذاشتن بره و درست زمانی که ماموریت پلیس راه کتا برای بازدید از اکیپ غربالگری کرونا بودن وسط راه بهشون اعلام کردن که ایشون دیگر مدیر نیستن .البته ایشان اونقد مرد بودن که ماموریتشون رو تمام کردن و برگشتن.اتفاقا متن شما سرشار از عقده هست ولی بهتون قول میدم اینده باعث شرمندگی مدیران سیاسی کار دانشگاه می شود چون انقدر شاخص های بهداشتی پایین می اید و نارضایتی بالا میرود که هیچ چیز بر مردم پوشیده نمی ماند.به امید موفقیت دکتر محمد یزدانپناه که واقعا انسان خوبی هستن ولی اطرافیانشون نه.و به امید توفیق روزافزون مهندس حسینی نخبه استانی و کشوری که قدرش رو ندونستن
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
باز هم / و کارهای در ایام انتخابات یاد مردم بویراحمد نرفته.. اگر ب طایفش و بالا رسیده بود و چهار تا امثال شما رو مسولیت نداده بود این اوضاع و احوالش نبود. زارعی شماها رو گذاشت سر کار. همین بیمارستان هم خودتون بودین. پس رعایت کنید
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
خدایا این مدیران چقدر حقوقرمی گیرند که وقتی میخان جابجاشون کنن اینقد ناراحت می شن اینها هدفشون خدمت نیست.
مصطفی کیانی
Iran, Islamic Republic of
گوشه جان راستی بهترین چیزه
فعال
Iran, Islamic Republic of
درود بر این قلم
تقوایی
Iran, Islamic Republic of
احسن جناب نوبهار...الحق که واقعیت را بیان نمودی
Iran, Islamic Republic of
امید نوبهار؟؟؟ چن کلاس درس خونده؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1