تاریخ انتشار
جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۹
کد مطلب : ۴۱۸۳۱۲

پاسخ دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به مطالب برخی رسانه‌ها

۱
۰
پاسخ دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به مطالب برخی رسانه‌ها
کبنا ؛روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با انتشار مطلبی به مطالب برخی رسانه‌ها پاسخ داد و نوشت: « امیدواریم رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد را در این وضعیت حساس در کنار و همراه مردم و دانشگاه علوم پزشکی ببینیم و با کمک هم از این روزهای سخت عبور کنیم.»
به گزارش کبنا از یاسوج، متن کامل مطلب علوم پزشکی استان در خطاب به این رسانه‌ها به شرح زیر است؛
 در روزهای اخیر و با شیوع کرونا ویروس در کشور عزیزمان ایران، روزهای سختی را گذرانده و روزهای سخت و حساسی را پیش رو داریم.
 اعلام نکات بهداشتی و هشدارهای لازم به همه مردم در کنار امیدبخشی به آنها از مهمترین رسالت‌های همه مسئولین مرتبط و رسانه‌ها برای گذار موفق از وضعیت فعلی است.
دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز در این ایام سعی کرده بیش از پیش در کنار مردم باشد و همه تلاش خود را برای پیشگیری از بیماری و نیز سلامتی و بهبودی مردم عزیز در برابر این ویروس خطرناک به کار گرفته است.
در این بین، برخی رسانه‌ها که در سال‌های گذشته، چشم خود را به روی تخلفات ریز و درشت دانشگاه علوم‌پزشکی بسته بودند اما در ماه‌های اخیر به دلایل واهی از هیچ تخریب و توهینی علیه دانشگاه دریغ نورزیدند، در این روزهای حساس نه تنها کمکی به دانشگاه علوم‌پزشکی در آگاهی بخشی به مردم نکرده و نمی‌کنند بلکه حتی دست از خصومت با دانشگاه علوم پزشکی نیز بر نمی‌دارند.
 ظهر روز (چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸)، دکتر جهانپور سخنگوی ستاد پیشگیری و کنترل کرونا وزارت در گفتگو با رسانه‌های اعلام کردند که دو مورد مبتلا نیز در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
این در حالی بود که در لیست جواب آزمایشات ارسالی از وزارت بهداشت تنها ۱ مورد مثبت وجود داشت و اعلام سرپرست دانشگاه نیز بر این اساس صورت گرفت.
 این مورد مثبت که از دانشجویان هم استانی مشغول به تحصیل در استان قم بود چندروز در بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج بستری بود و بعد از منفی اعلام شدن آزمایش اولیه و وضعیت مناسب بالینی توسط دکتر جاودان سیرت متخصص عفونی و فوکال پوینت کرونا ویروس استان با توصیه‌های لازم از بیمارستان مرخص شدند.
 اما بعد از ترخیص این بیمار، جواب قطعی آزمایش مثبت اعلام شد که بلافاصله اقدامات لازم برای قرنطینه و ادامه درمان این بیمار در منزل نیز انجام شد. از ۹ آزمایش مشکوک به ویروس کرونا فقط همین مورد مثبت بوده است.
 همچنین لازم است به اطلاع برسانیم که بدلیل هجوم مردم به داروخانه‌ها برای خرید ماسک‌های معمولی و فیلتر دار آن هم مازاد بر نیاز خود، به طور طبیعی با کمبود ماسک و وسایل حفاظتی در سراسر کشور مواجه هستیم که خوشبختانه با تمهیدات وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج این مشکل در حال برطرف شدن است. خوشبختانه در عرض سه روز گذشته وسایل حفاظت شخصی در بیمارستانها و مراکز درمانی استان توزیع و کمبودها رفع شده است.
 امیدواریم رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد را در این وضعیت حساس در کنار و همراه مردم و دانشگاه علوم پزشکی ببینیم و با کمک هم از این روزهای سخت عبور کنیم.
 ------------------------------------------------------------
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
 
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
نمیتوان با این مطالب بر ضعف خود سرپوش گذاشت. مطمئن هستیم که مافیا اقلام بهداشتی کهگیلویه و بویراحمد که باعث شدند این اقلام نایاب و گران شود/ و با مکر و ریا بر گرده مردم سوار شده اند و مردم فقط میتوانند به خدا پناه ببرند. برادر من لازم نیست جوابیه صادر کنید .. لطفا بجای صدور این جوابیه ها به وظیفه عمل کنید. مردم هیچ راه و چاره ای ندارند.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1