تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب : ۴۱۸۲۲۲
در شورای اداری شهرستان بویراحمد مطرح شد

کناری: برخی در انتخابات فطرت‌ ناپاک‌شان را نشان مردم دادند و روسیاهی برای آنها ماند / سالم‌ترین انتخابات را برگزار کردیم / دست کسانی که از بستر قانون کارشان را پیگیری کردند، می‌بوسم

۹
۰
کناری: برخی در انتخابات فطرت‌ ناپاک‌شان را نشان مردم دادند و روسیاهی برای آنها ماند / سالم‌ترین انتخابات را برگزار کردیم / دست کسانی که از بستر قانون کارشان را پیگیری کردند، می‌بوسم
کبنا ؛شورای اداری شهرستان بویراحمد صبح امروز (سه شنبه 6 اسفند ماه 98) در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان به ریاست شاهرخ کناری برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد در این نشست با قدردانی از مسئولان و رسانه‌ها و حلول ماه مبارک رجب، اظهار داشت: خلق حماسه مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا را در انتخابات 2 اسفند تبریک می گوئیم و همچنین به منتخب مردم نیز تبریک می گوئیم.
 وی در ادامه به موضوع «کرونا ویروس» گریزی زد و گفت: برای مقابله با این ویروس همه ما باید پای کار باشیم، مدارس تعطیل شده‌اند، ادارات هم واحدهایی که اگر تعطیل شوند، در کار مردم خللی به وجود نمی‌آید، را با مرخصی کارکنان موافقت کنند و بحث ضد عفونی ادارات را مدنظر قرار دهیم، نباید این ویروس فراگیر شود. این یک مسئله جدی هست، همه ما باید پای کار باشیم. چه اشکال دارد، فرماندار و رئیس اداره کار کند.
کناری در ادامه به بارندگی اخیر گریزی زد و گفت: بارش‌های زیادی در پیش داریم که لازم است همه دستگاه‌های عضو ستاد بحران پای کار باشند، جداول و کانال‌های آب باید لایه روبی شوند. مدیران هم در این ایام که هم بحث ویروس کرونا هست و هم موضوع سیل احتمالی از برگزاری جلسات غیرضروری خودداری کنند.
 کناری به بارش بارندگی 80 میلیمتری باران اشاره کرد و گفت: بارندگی در پیش داریم که لازم است همه دستگاه‌ها پای کار باشند و لایه روبی جداول و کانال هالی آب ضرورت دارد. و جلسات غیرضروری تشکیل نشود اما ستاد بحران پای کار باشند.
 در ادامه شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد به موضوع سفرهای نوروزی گریزی زد و از مسئولان مربوطه خواست که تمام شرایط را برای پذیرایی از مهمانان نوروزی فراهم کنند و اظهار داشت: باید ظرفیت‌ها شناسایی، مدارس و مکان‌های تفریحی برای ایام نوروز شناسایی و در اختیار مردم و ستاد سفرهای نوروزی قرار بگیرد.
کناری در ادامه به موضوع انتخابات و بی اخلاقی‌های که انجام گرفت، اشاره و اظهار کرد: انتخابات فرایندی دارد که فرماندار به تنهایی نمی‌تواند، آن را انجام بدهند.
وی گفت: 307 شعبه اخذ رأی در شهرستان‌های بویراحمد و دنا داشتیم که به طور میانگین در هر شعبه اخذ رأی 22 نفر حضور داشتند، این 22 نفر شامل هیئت اجرایی، هیئت نظارت، بازرسان، نماینده فرماندار، نیروهای امین کاندیداها و... بودند. و قریب 6500 نفر در سطح حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا عوامل برگزاری انتخابات بودند که هیئت‌های اجرایی و نظارت از فیلتر شورای نگهبان و دستگاه قضا عبور کردند، و تدبیر کردیم که در این دوره هر نامزد مطرح در هیئت اجرایی یک عضو داشته باشد. و تدبیر کردیم که هر کاندیدا یک عضو در شعب اخذ رأی داشته باشد. هر چند عضو شعبه نباید در امور انتخابات دخالت داشته باشند.
وی افزود: به ازای هر صندوق، 5 نفر موضوع نظارت را برعهده داشتند، در حالی که در تمام صندوق‌ها از هر کاندیدا یک نفر حضور داشتند. لذا انتخاباتی کاملاً سالمی برگزار کردیم، مأموران انتظامی ما، دست اندرکاران انتخابات، اعضای محترم شورای تأمین و ... سه شبانه روز درگیر انتخابات بودند که امنیت و سلامت انتخابات به نحو احسن باشد. همه ما قدردان این عزیزان نیروهای انتظامی هستیم و در کنار این‌ها نیروهای سپاه هم حضور داشتند. و از آنها صمیمانه تشکر می‌کنیم.
کناری اضافه کرد: انتخابات در بویراحمد و دنا برگزار شد، بدون اینکه خونی از دماغ کسی بیاید یا دست و پای بشکند. از استاندار محترم، معاون محترم سیاسی و همه دست اندرکاران انتخابات که تلاش کردند تا انتخابات سالمی برگزار شود.
وی گفت: از آقای جمالی معاون سیاسی استاندار دعوت کردیم که در ستاد انتخابات حضور پیدا کند و بعد از اینکه ایشان رفتند، گفت: سر سوزنی خلافی پیدا نکردم.
وی به حواشی در باره کلیپی که در فضای مجازی در خصوص یکی از صندوق‌های اخذ رأی به وجود آمد، اشاره کرد و گفت: در تمام انتخابات، صندوق و تعرفه‌ها را دست نماینده فرماندار می‌گذارند و فردا صبح در محل شعبه صندوق را با حضور همه ناظرین، بازرسین و اعضای شعبه ... پلمپ می‌کنند و رأی گیری می‌شود. اما اینکه چرا برخی تعمداً و یا سهواً دست به یک سری حاشیه سازی می‌زنند، را نمی‌دانم.
کناری با بیان اینکه 249 صندوق اخذ رأی در بویراحمد و 58 شعبه رأی هم در شهرستان دنا داشتیم، اظهار داشت: این صندوق‌ها با هماهنگی انجام گرفته باید در محل اخذ رأی قرار بگیرد. یکی از صندوق‌ها را نماینده فرماندار را که در خودروی خود قرار داده بود که آن را فردا صبح (2 اسفند ماه 98) در محل اخذ رأی قرار بدهد، در جلوی فرمانداری با تهدید و کتک کاری از دست نماینده فرماندار که فردی دین دار بود، در می‌آورند و برخورد زننده‌ای با او انجام می‌دهند. و شائبه‌های ایجاد می‌کنند و به شایعات دامن می‌زنند. ما مخالف این سناریوها در فضای مجازی هستیم. البته این فرد هم بازداشت شده و توسط دستگاه قضا حتماً برخورد قانونی صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه هیئت اجرایی و نظارت از فرماندار تشکر کردند، افزود: ما در انتخابات رتبه اول را کسب کردیم و انتخابات سالمی هم برگزار کردیم، اما نباید به هر قیمتی افکار عمومی را تشویش کنیم. بدانید و بدانیم توسل به شیوه‌های خلاف برای پیروزی در انتخابات، امری خلاف فطرت پاک انسان‌ها است. برخی فطرت ناپاکشان را در انتخابات نشان دادند. جانبازی که برای ما هم عزیز و بزرگوار است، به او می گویند، تو برو و داد و بیداد کن، با چه قیمتی، اینگونه با افکار مردم عزیزمان بازی کنیم.
وی با بیان اینکه پیروز انتخابات هم مشخص شد و ما هم تبریک گفتیم، اظهار داشت: حالا روسیاهی برای چه کسی یا کسانی ماند. تمسک به شیوه‌های خلاف اخلاق برای کسب قدرت، کار ناپسندی است و آنهایی که این کارها را کردند، فطرت ناپاکشان را به مردم نشان دادند. با این شیوه‌ها فقط اعتماد مردم را نسبت به خودتان سلب می‌کنید. چه پاسخی داریم در مقابل مردم و خدا. بعضی لیدرها و کاندیداها کمک کردن و ما دست بوسشان هستیم، و تلاش کردند، انتخابات سالم برگزار شود و اگر نکته‌ای بود به مسئولان انتقال می‌دادند، ما هم جلسه می‌گذاشتیم، صحبت می‌کردیم و برطرف می‌شد. تشکر می‌کنیم از کسانی که در بستر قانونی صحبت‌هایشان را کردند و ما هم دغدغه‌ها و نظرات آنها را پیگیری کردیم.
وی در ادامه گفت: برخی گستاخی سیاسی کردند. و نباید برای رسیدن به قدرت دست به هر کاری بزنیم. نباید دل مردم را با برخی از صحبت‌ها و حرف‌ها خالی کنیم، روحیه مردم دین دار را با شایعه پراکنی خدشه دار نکنید. برخی خط قرمزها را رد کردند، و با حاشیه سازی مردم را نگران کردند.
 وی در پایان گفت: مردم الان خدمت می‌خواهند. دیگه بحث انتخابات را تمام کنید، متأسفانه هنوز در بعضی ادارات بحث انتخابات ادامه دارد. از همه خواهش می‌کنم که از امشب در بحث بارندگی پای کار باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of

دست آقای جمالی و استاندار شریف درد نکنه. انتخابات سالم همیشه نتیجه متفاوت داره. کاش در ۴ سال پیش هم همین استاندار و آقای جمالی می بودن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دکتر کناری برا همه ثابت شده هست پاک دست و پای کار
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
کبنا لطفا منتشر کنید: جناب کناری شما اعضای اگثر صندوق ها را یک دست از نماینده فعلی گذاشتی شهر دنا پاتاوه و مارگون هم صندوقها دست یک گروه بود.
Iran, Islamic Republic of
سلام درود بر فرماندار توانمند وخسته نباشید بر استاندار و معاون سیاسی
Iran, Islamic Republic of
به عنوان طرفدار آقای دکتر روشنفکر وحضور در فرمانداری واینکه از نزدیک شاهد تلاش‌های آقای دکتر کناری برای اجرای انتخابات بودم صمیمانه از تلاش‌های ایشان تشکر میکنم
Iran, Islamic Republic of
درود بر فرماندار پرتلاش. ما راضی هستیم خدا هم راضی باشه
Iran, Islamic Republic of
برگزاری انتخابات تو این دوره بی نظیر بود از همین جا از فرماندار استاندارومعاون سیاسی محترم که واقعا سنگ تموم گداشتن تشکر می کنم
امید مردم
Iran, Islamic Republic of
دست شما درد نکنه جناب دکتر کناری واقعا خسته نباشید تا حالا ندیده بودم انتخابات به این آرامی و خوبی بااینکه خیلی حساسیت بالا بود اما واقعا انتخابات خوبی داشتیم
ع۷۷۷۷۷۷
Iran, Islamic Republic of
برادر محترم حاشیه ها رو شما درست کردین. اگر استاندار و معاون سیاسی امنیتی ایشون نبود حادثه ۹۴تکرار میشد
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1