تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۷
کد مطلب : ۴۱۸۲۰۲
کبنا خبر می‌دهد

پیام «نادر منتظریان» برای مردم؛ با کجروی و بداخلاقی‌ها مبارزه می‌کنم

۱۴
۱
پیام «نادر منتظریان» برای مردم؛ با کجروی و بداخلاقی‌ها مبارزه می‌کنم
کبنا ؛ نادر منتظریان نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا با صدور پیامی از حضور مردم در انتخابات 2 اسفند قدردانی کرد و نوشت: « اینجانب در همه عمر فردی تکلیف بنیاد و وظیفه محور بوده‌ام، لذا همواره، در هرجایگاه و پست و مقام با هرگونه فساد، تبعیض، بی عدالتی، کجروی و بداخلاقی و مظاهر آن مبارزه نموده و خواهم نمود.»
به گزارش کبنا از یاسوج، متن این پیام به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
مردم شریف و شهیدپرورشهرستانهای بویراحمد و دنا
با سلام و صلوات برمحمد و آل محمد (ص) و با سلام و درود به پیشگاه شما مردم عزیز و مهربان و و لایتمدار
خداوند بزرگ و بی‌همتا را شاکر و سپاسگزارم که چندی پیش به این بنده کمترین توفیق داد تا به حکم تکلیف و با عشق خدمت به شما مردم بزرگوار و رنجدیده به میدان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قدم نهم و به خانه دلهای پاک و بی آلایش، و سرشار از مهر و محبت و عاطفه شما عزیزان بهترازجان راه یابم. دراین مدت کوتاه بسیاری از شما مرا با آغوش گرم پذیرفتید و مورد توجه و محبت بیدریغ خود قرار دادید که این موهبت را رحمت خداوندی دانسته و آن را سپاس می گویم.
انتخاباتی بزرگ برگزار شد و همه مردم عزیز استان و به ویژه شما اهالی متعهد و پاک نهاد شهرستانهای بویراحمد و دنا درخشان‌تر از همیشه درانتخابات شرکت نمودید، و این بار هم مانند ده دوره گذشته تیرهای یأس و نومیدی بر قلب دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشست و انقلاب و کشورعزیزمان بیمه شد. بالغ بر 70 درصد شما عزیزان شهرستانهای بویراحمد و دنا به پای صندوق‌های رأی آمدید و در سرنوشت خود شرکت جستید، که این مهم از افتخارات ویژه و کم نظیر این سرزمین است، نتیجه انتخابات برای مردم صرفاً وضعیت بُرد بُرد است و همه مردم پیروز و برنده انتخابات‌اند.
ضمن تبریک، امید آنکه منتخب محترم این دوره انتخابات با بهره گیری از همه استعدادها و قابلیت‌های ملی و استانی توفیق حل و فصل مشکلات انباشته و متراکم شما مردم صبور و نجیب را به نحو شایسته حاصل نماید.
جریان انقلاب ضمن برخورداری از عناصر تعیین کننده نشاط، پویایی، تعهد و تخصص همواره درخدمت مردم و انقلاب قرار داشته و صاحب سرمایه انسانی تحصیلکرده، فرهیخته، جوانان باتجربه، ایثارگر وانقلابی است که ان شاء الله در شرایط فعلی از توان و استعداد سرشار آنان در بدنه مدیریتی جامعه استفاده بهینه به عمل آید، هم چنین یکی از افتخارات برجسته و تعیین کننده این مجموعه، ایجاد زمینه‌های وفاق، اتحاد و انسجام مردم و جریان‌ها دردایره مبنایی نظام است که به فضل و مدد الهی با همکاری نیروهای اندیشمند و شایسته، ضمن اهتمام جدی و فراگیرنسبت به حفظ این انسجام، بایسته است در راستای حل مشکلات جامعه از شایستگان و فرهیختگان استفاده بهینه و عقلایی به عمل آید.
اینجانب با آسیب شناسی حاصل از تجارب چهار دهه سربازی میهن اسلامی، به موازات مسائل و مشکلات حاد و مزمن اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، مشکل بنیادین استان و به ویژه مشکل حوزه انتخابیه شهرستانهای بویراحمد و دنا را که همواره مانع و سد راه پیشرفت و توسعه متوازن و هم ارزآن بوده است را تقسیم بویراحمد به دو فرهنگ مجزا و دو زیست بوم علیا و سفلی یافتم، لذا از همان ابتدا همه توانایی و قابلیت خود را دراتحاد جامع و فراگیر بویراحمد در معنای واقعی کلمه بکاربستم و با شعار اصیل «بویراحمد متحد» به صحنه انتخابات ورود نمودم، گرچه برخی افراد معلوم الحال نیز این شعار اصیل را با سودجویی انتخاباتی به وحدت جناحی و قبیله‌ای منحرف نموده و تنزل دادند، و از آن بهره بردند که موضوعی بسیار خطرناک بوده و در آینده می‌تواند تبعات سوء و ناخواسته فراوانی را برای همگان در برداشته باشد. در یک تقسیم بندی عادلانه، زیبایی‌های انتخابات را می‌توان مشارکت پر رنگ وبا نشاط آحاد مختلف جامعه در انتخابات و مأیوس نمودن دشمن از نفوذ درصفوف جامعه دانست، و در مقابل، می‌توان به برخی بداخلاقی‌ها و بی قواره گیهای انتخاباتی اشاره نمود. برهمین اساس لازم است مجلس یازدهم با وضع قوانین و مقررات جامع و قوی، در راستای ضربه گیری از فرایند انتخابات و پیشگیری از وارد آمدن آسیب به تعهد و اعتماد عمومی جامعه و نیز ارتقاء اعتماد درهمه سطوح و لایه‌های اجتماع، اهتمام جدی و بایسته پیشه نماید.
 اینجانب در همه عمر فردی تکلیف بنیاد و وظیفه محور بوده‌ام، لذا همواره، در هر جایگاه و پست و مقام با هرگونه فساد، تبعیض، بی عدالتی، کجروی و بداخلاقی و مظاهر آن مبارزه نموده و خواهم نمود.
در پایان به حکم وظیفه و حقگزاری، از همه مشارکت کنندگان در انتخابات شهرستانهای بویراحمد و دنا وبه ویژه مردان و زنان پاک اندیش، روشن ضمیر، انقلابی و ولایتمدارکه بر این بنده کمترین منت گذارده و اعتماد نمودند کمال تشکر و سپاس و امتنان را دارم. قلبم را سالها پیش در ابتدای جوانی نزدتان به امانت گذارده‌ام، امروز نیز چشمانم را کف پاهایتان می‌نهم تا اینگونه قدم‌هایی که برای فرزندتان رنجه داشتید را ارج نهم.
 سربازجمهوری اسلامی ایران
 نادر منتظریان
 4 / 12/98
 
نام شما

آدرس ايميل شما

سعید
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این پیام
باظرفیت
Romania
به نظر این جانب پیام آقای منتظریان بعداز این وقفه که منظوراًوعمداًبه گمان میشود. نبوده ونیست چرا که کاندیدای انتخاب شده با اکثریت آرا واختلافی بالا وبا توجه به اینکه ایشان حمایت شده از سوی جناح وشخص خاصی هم نبودند و با آرای مردم عامه انتخاب شدند،بجای تبریک درست مثل دیگر رقیبان با بازی با کلمات و جملاتی. و شاید مرحمی باشد فقط به حال دوستانی که به آب و آتش زدند تا کاندید اصلح( البته به قول خودشان) را برنده انتخابات کنند،‌ندای وحدت از ۴سال پیش فریادش رااز بویراحمد کبنا سرداد،نه همین یکماهه انتخابات ونه از سفلی وعلیا.پس شمایی که اصلح بودید،کمی متانت و آرامی بسی بهتر از این حال و احوال است.
علی
Iran, Islamic Republic of
اگه متن را بدقت بخوانی توی متن ایشان تبریک گفته اند
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
با شناختی که در این مدت کم از شما داشتم یقین دوره بعد به امید خدا موفق می شوید
رضا
Iran, Islamic Republic of
حیف از این همه حرف و اشاره نکردن به یک تبریک خشک و خالی به رقیب پیروز .
فردی که با همه تخریب ها نزدیک به سی هزار رای بیشتر از شما آورد یعنی این هفتاد و خورده ای هزار جمعیت بویراحمدی که مدعی دلسوزی برایش هستی لایق یک تقدیر نیستند ؟!
م
Iran, Islamic Republic of
تا ۸سال دیگه....
کود
Iran, Islamic Republic of
درود مرد بزرگ
Iran, Islamic Republic of
جناب منتظریان انقلابی گری یعنی به رای مردم احترام گذاشتن چرا دیر لااقل یه تبریک به آقای روشنفکر میگفتی ما حامیان جریان انقلاب چرا این همه کینه
علی
Iran, Islamic Republic of
بدجور شکست داغونت کرده ککا
موئنم
Iran, Islamic Republic of
در جواب ضمن تیریک
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
اگه یک تبریک خشک و خالی می گفتی چه می شد .
این مشی انقلابی گری است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وعده دیدار انشاالله 16سال دیگر
یعنی تا 16سال ندای وحدت در بهارستان درخدمت مردم است
درود ودصد بدرود برادر
رضا
Iran, Islamic Republic of
چرا تبریک نگفتی؟
سعيد
Iran, Islamic Republic of

حداقل ميتونستي به حريف يك تبريك ميكفتي
Iran, Islamic Republic of
هرچه بد اخلاقی رسانه ای بود از تیم خودت منشا گرفت
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1