تاریخ انتشار
شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : ۴۱۷۰۰۳
در شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

سهم کهگیلویه و بویراحمد از جذب اسناد خزانه چقدر است؟ / مدیران پاسخ دهند

۰
سهم کهگیلویه و بویراحمد از جذب اسناد خزانه چقدر است؟ / مدیران پاسخ دهند
کبنا ؛نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (شنبه 5 بهمن ماه 98) به ریاست حسین کلانتری استاندار و با حضور مدیران و مسوولان دستگاه‌های دولتی برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، در این نشست شهابی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تا این تاریخ از محل اعتبارات تهاتر حدود 20 میلیارد تومان از استان ارسال شده که تاکنون 16 میلیارد تومان آن با تخصیص 100 درصدی به استان ابلاغ شده است.
این مسوول گفت: آخرین مهلت ارسال تهاتر تا 24 بهمن ماه است که فرصت بسیار محدود بوده ولی باید بتوانیم از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه در مورد اسناد خزانه جلسات متعددی با مسوولان استانی برگزار کردیم، افزود: 220 میلیارد تومان اسناد خزانه بند ب و ح یک تا سه ساله تخصیص اعتبار شده که عدد قابل توجهی است و ظاهرا در استان چیزی جذب نشده است.
شهابی گفت: دستگاه‌های اجریی از یک طرف از نداری صحبت می‌کنند و از یک طرف دیگر از این 220 میلیارد تومان تنها 10 میلیارد تومان آن در استان جذب می‌شود لذا اگر تلاش نکنند گزارش را از خزانه خواهیم گرفت و هر دستگاهی که جذب نکرده باشد تخصیص آن دستگاه صفر خواهد بود.
وی سپس به بخشنامه‌ای در خصوص نحوه انتخاب مدیران اشاره کرد و گفت: کسانی که قرار است مدیر شوند و آن‌هایی که قرار است ارتقا یابند باید گواهی صلاحیت عمومی آن‌ها از سوی بخش آموزش و پژوهش برنامه و بودجه صادر شود.
شهابی ادامه داد: باید لیست مدیران برای ما ارسال شود تا دوره‌های آموزشی برای آن‌ها گذاشته شود و هر کسی که چنین گواهی را نداشته باشد نمی‌تواند مدیر شود.
وی گفت: برای مدیر شدن باید از 100 امتیاز 60 امتیاز را کسب کنند و در صورتی که از 50 کمتر کسب کنند فاقد صلاحیت خواهند بود و بین 50 و 60 نیز مشروط هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1