تاریخ انتشار
جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۳
کد مطلب : ۴۱۶۹۶۱
کبنا گزارش می دهد

گلایه یک شهروند از فرماندار کهگیلویه؛کارها مدیریت می خواهند نه جلسات بدون خروجی!

۱
۱
عکس تزیینی است
عکس تزیینی است
کبنا ؛کنده کاری های رها شده از سوی برخی از ادارات خدمت رسان یکی از معضلات همیشگی است که به بند ناف شهر دهدشت گره خورده است.
این زخم های کهنه و رها شده بر پیکره شهر،همیشه داد مردم را بلند می کند ولی سنگینیِ گوش مسوولان ما بیش از ان است که دل به ناله شهروندان دهند.
اگرچه وظیفه رسانه ها و مسوولان است که در شکلگیری انتخاباتی پر شور و با حداکثر مشارکت مردمی تلاش کنند ولی به نظر می رسد،انتخابات به تنها دغدغه این روزهای فرماندار کهگیلویه بدل شده است که پیشتر در اوایل سرپرستی خود وعده ارتقا کهگیلویه در تمامی حوزه های فرهنگی،اجتماعی,مبلمان شهری و...را داده بود که جای نقد دارد.
در زیر درخواست یکی از شهروندان از فرماندار کهگیلویه در گفت و گو با کبنا آمده است که از نظر خوانندگان می گذرد؛ «جناب آقای اتابک فرماندار محترم کهگیلویه با سلام، آیا هیچ گذرتان به کوچه و خیابان های شهر دهدشت در این فصل بارندگی افتاده است؟ چرا باید مردم گرفتار و دارای هزاران مشکل جور بی مدیریتی مدیران شما را در سطح شهر بکشند!
جناب فرماندار،کنده کاریها چندین ماه در سطح شهر داد مردم را درآورده است،این چه برنامه ای هست،درعرض چند ساعت یک خیابان کامل حفاری میشود ولی چندین ماه باید به همان صورت رها شود.
 نمونه بارز خروجی شهر به سمت چرام ،روزانه چندین تصادف میشود،در نهایت این کارها مدیریت می خواهد نه جلسات بدون خروجی ،به فکرمردم باشید واین روند پیمانکاران که حفاری ها را به حال خود رها می کنند تا کار فرمایشان پول بدهد را از بین ببرید لطفا.پیگیری دلسوزی برای مردم.»
فرماندار کهگیلویه،در شورای اداری (29دی ماه)که با فاصله برگزار شده بود و جز مدیران انگشت شماری کسی گزارش عملکرد ارائه نداده بود،اشاره کوتاهی به کنده کاری ها داشت و اظهار کرد:دستگاه های خدمت رسان از کنده کاری تا پایان انتخابات،ایام دهه فجر و نزدیک شدن به ایام نوروز خودداری کنند تا مردم اذیت نشوند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

چاروسا
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای فرمانداری فکر اساسی برای شهرقلعه رئیسی بکن
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1