تاریخ انتشار
جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۵
کد مطلب : ۴۱۶۹۵۸
درخطبه های (نماز جمعه 4 بهمن) چیتاب مطرح شد

تاوان انتخاب اشتباه در خواهیم داد

۲
تاوان انتخاب اشتباه در خواهیم داد
کبنا ؛امام جمعه کبگیان گفت: جای نگرانی است که نخبگان در استان و نهایتا استاد دانشگاه بیاید و بگوید به فلان کاندیدا که جز اقوام است رای می‌دهم.
 حجت الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه ( 4 بهمن 98 )چیتاب با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه 27 دیماه گفت: وقتی ولی فقیه زمان بعد از هشت سال یک ساعت با دو زبان عربی و فارسی در برابر تمام رسانه های جهان تمام برنامه‌ها را تعطیل کرده و به پخش سخنان معظم له پرداختند باید فهمید که انقلاب و رهبرش در جهان چه قدر مهم هستند.
وی افزود: از مهمترین خروجی سخنان معظم له مکتب سازی برای آینده جهان اسلام و دنیا با زمینه اقتدار درون‌زا بود که گامی مهم در برابر تهاجمات فرهنگی و اقتصادی دشمنان است.
این خطیب جمعه افزود: زیرمجموعه اقتدار درون‌زا، اقتدار معنوی، اقتصادی، قضائی و نظامی است و هرکشوری دراین زمینه به خودکفایی رسید فشارهای متعدد قدرتهای دنیا در برابرش باد هواست.
خطیب جمعه کبگیان با اشاره به مسئله انتخابات هم گفت: امروز وقتی که شورای نگهبان 90 نفر از نمایندگان مجلس را تایید یا احراز صلاحیت نمی‌کند نشان از این است که ما در انتخاب‌هایمان اشتباه کردیم.
وی با اشاره به انتخاب‌های قومی و قبیله ای تصریح کرد: جای نگرانی است که فضلا، حوزه های علمیه، اساتید دانشگاه در این استان و نهایتا استاد دانشگاه بیاید و بگوید من به فلان کاندیدا که اقوام است، رای می‌دهم.
وحدانی‌فر خاطرنشان کرد: نماینده‌ای انتخاب کنید که در مجلس کرسی داشته باشد و از او حساب ببرند و موقع سخن گفتن لکنت زبان نگیرد و مطمئن باشید تا در این استان انتخاب‌های قومی قبیله‌ای و سلایق سیاسی بازی مسئولیتی وجود دارد مردم باید تاوان انتخاب اشتباهشان را پس بدهند.
امام جمعه کبگیان با تبریک به انتخاب حجت الاسلام والمسلمین حسینی بعنوان امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان گفت: انتخاب شخصیتی مجرب از خانواده شهدا به دستور مقام معظم رهبری مصلحت استان ما برای رویکرد جدیدی از تحولات خواهدبود.
این خطیب جمعه با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه هم گفت: عیار شیعه بودن زمانی مشخص خواهد شدکه در شادی آل‌الله شاد و در مصیبتشان غمناک باشیم و باید از آنچه داریم در طبق اخلاص بگذاریم و تقدیم این خاندان کنیم.
وی تکریم همگانی برای برپائی موکب سه روزه فاطمیه بخش کبگیان در ورودی دارشاهی به چیتاب مسیر اتوبان یاسوج اصفهان را از مردم بخش خواستار شد و خاطرنشان کرد: این موکب علاوه بر اینکه آبروی مادرمان زهراست آبروی بخش و مردم این دیارست پس هر آنچه دارید برای تحکیم آبرویتان بگذارید.
---------------------------------------
خبر: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1