تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۴
کد مطلب : ۴۱۶۸۱۱

استقبال کم‌نظیر مردم از پیش‌فروش بلیت‌های فجر۳۸/ فروش بلیت‌ها در کمتر از نیم ساعت

۰
استقبال کم‌نظیر مردم از پیش‌فروش بلیت‌های فجر۳۸/ فروش بلیت‌ها در کمتر از نیم ساعت
کبنا ؛در کم‌تر از نیم‌ساعت از آغاز پیش‌فروش سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، بلیت‌های اکثر سالن‌های نمایش‌دهنده فیلم‌های جشنواره فروخته شد.
 با استقبال کم‌نظیر مردم از پیش‌فروش بلیت‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در سینماهای مردمی، در کم‌تر از نیم‌ساعت از آغاز پیش‌فروش، بلیت‌های اکثر سالن‌های نمایش‌دهنده فیلم‌های جشنواره فروخته شد. 
تنها دقایقی پس از آغاز پیش فروش اینترنتی بلیت‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، حدود 5 هزار و هفتصد سری (حدود پنجاه و هشت هزار قطعه)  بلیت اینترنتی با موفقیت فروخته شد.
بر این اساس، در نیم ساعت اولیه آغاز پیش‌فروش اینترنتی، ظرفیت فروش بلیت مردمی سینماها در اکثر سالن‌ها بسته شده و در برخی سالن‌ها، تنها تعداد بسیار کمی باقی مانده است.
ظرفیت عمده سالن‌های پردیس سینمایی آزادی و کوروش، کوروش 2، سینما فرهنگ، سینما باغ کتاب و سینما استقلال به اتمام رسیده است.
بنا بر این گزارش، تمام بلیت‌ها در این سالن‌ها به فروش رسیده و ظرفیت سالن‌های باقی مانده، در حال اتمام است.
استقبال مردم از پیش‌فروش اینترنتی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر بیش‌تر از سال‌های گذشته گزارش شده است.
در ۱۱دقیقه اولیه پیش‌فروش بلیت‌ها غافلگیر شدیم!
در همین راستا، «سیمون سیمونیان» مدیر دبیرخانه جشنواره فیلم فجر گفت: امسال با اینکه در هر سانس ظرفیت سینما‌ها را افزایش داده‌ایم، با استقبال بالای مخاطب روبه‌رو شدیم. سال گذشته در هر سانس ۷۵۰۰ ظرفیت داشته‌ایم و امسال به ۹۴۰۰ در هر سانس این ظرفیت افزایش یافته است. استقبال کم‌نظیر مردم باعث شد در دقیقه 11 پیش‌فروش فیلم‌ها در سینماهای پرمخاطب، بلیت تمام سانس‌ها خریداری شود. بعد از گذشت یک ساعت از بازگشایی سامانه پیش‌فروش بلیت فیلم‌ها ۸ هزار سری و یعنی ۸۰ هزار بلیت خریداری شد و احتمالا یک جلسه فوق‌العاده‌ای خواهیم گذاشت. 
او با اشاره به این که سرعت تکمیل ظرفیت سینماها غافل‌گیرکننده بود، افزود: با این شرایط احتمالا چون اولویت ما مردم هستند، ظرفیتی از بلیت‌ها و سازمان‌های دولتی را به مردم تعلق خواهیم داد.
سیمونیان ادامه داد: فروش اینترنتی اولویت خریداری بلیت است.، چون از این طریق بازار سیاه خرید و فروش بلیت به شیوه غیرقانونی از بین خواهد رفت. مخاطبین می‌توانند با هر کدملی ۴ سری از یک سانس خریداری کنند و امیدوارم مخاطبین محترم در فرصت‌ باقی مانده در سینماهایی که ظرفیت دارند، بلیت خریداری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1