تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۴
کد مطلب : ۴۱۶۷۳۰
خبرهای ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد؛

3 بازیکن به تیم فوتبال نفت گچساران پیوستند / واترپلو نفت و گاز گچساران نائب قهرمان لیگ برتر کشور شد

۱
۰
3 بازیکن به تیم فوتبال نفت گچساران پیوستند / واترپلو نفت و گاز گچساران نائب قهرمان لیگ برتر کشور شد
کبنا ؛پیوستن 3 بازیکن به تیم فوتبال نفت گچساران، نائب قهرمانی واترپلو نفت و گاز گچساران و انتقاد تند پیشکسوت هاکی گچساران از اجحاف به اهالی ورزش خبرهای ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد در روز 28 دی ماه 98 بود.
3 بازیکن به تیم فوتبال نفت گچساران پیوستند
رئیس امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: 3بازیکن با عقد قراردادی به تیم فوتبال نفت گچساران پیوستند.
 شاهرخ داودی  از پیوستن 3 بازیکن جدید به فوتبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران خبر داد.
  وی با بیان  اینکه این بازیکنان به مدت یک نیم فصل در نفت و گاز گچساران بازی خواهند کرد، گفت: رامین عباسی، ایمان رئیسی نسب و مازیار ابراهیمی سه بازیکن جدید تیم فوتبال این باشگاه هستند که در نقل و انتقالات نیم فصل به این تیم اضافه شده اند.
رئیس امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: قرارداد  این3 بازیکن جدید نفت و گاز گچساران نهایی و به امضاء رسید و از این 3 بازیکن رونمایی شد و در تمرینات این تیم حضور پیدا کردند.
 داودی ادامه داد: همچنین تاکنون صیاد کوکبی به عنوان اولین خروجی تیم نفت و گاز گچساران قرارداد خودرا با این تیم فسخ کرده است.
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در نیمه فصل  اول لیگ دسته دو فوتبال کشور با انجام 13 دیدار ، 6پیروزی، پنج باخت، 2 تساوی و با کسب 20 امتیاز در رده چهارم لیگ دسته دو فوتبال کشور قرار گرفته است.
در این دوره از رقابت‌ها، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران  در گروه B با تیم‌هایی همچون پاس همدان، شهرداری بم، شهرداری بندرعباس، چوکا تالش، سردار بوکان، نفت امیدیه، بعثت کرمانشاه، شهدای بابلسر، ایران‌جوان بوشهر، ملی حفاری اهواز، رزکان کرج و دارایی بندرگز هم گروه است.
 مسابقات لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور با شرکت ۲۸ تیم در دو گروه ۱۴ تیمی در حال برگزاری است.
در پایان این بازی‌ها تیم‌های اول هر گروه به طور مستقیم به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور صعود می‌کنند.
تیم‌های دوم هر گروه نیز در مسابقه پلی آف به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف سومین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول هم مشخص شود.

واترپلو نفت و گاز گچساران نائب قهرمان لیگ برتر کشور شد
در مرحله چهارم بیست و نهمین دوره لیگ برتر واترپلو قهرمانی باشگاه‌های کشور، واترپلو نفت وگاز گچساران نائب قهرمان این دوره از مسابقات شد.
مرحله چهارم بیست و نهمین دوره لیگ برتر واترپلو قهرمانی باشگاه‌های کشور در 2 گروه A ,B  در روزهای پنج شنبه و جمعه 25 و 26 دی ماه  برگزار شد.
براساس این گزارش،  لیگ برتر واترپلو امسال با حضور ۸ تیم در 2 گروه چهار تیمی برگزار شد که از هر گروه 2تیم به مرحله نهایی صعود خواهند کرد.
در گروه A این دوره از مسابقات تیم‌های  پرسپولیس، دانشگاه آزاداسلامی، استخر شهید نوفلاح و سایپا هم‌گروه هستند.
همچنین تیم واترپلوی نفت و گاز گچساران در گروه Bبا تیم‌های پیشگامان‌کویر یزد، نفت امیدیه، و رعدپدافند هم‌گروه است.
مرحله چهارم بیست و نهمین دوره لیگ برتر واترپلو کشور قرار بود به میزبانی گچساران  نفت و گاز گچساران در این شهر برگزارشود که با تصمیم فدراسیون در تهران برگزار شد که در این دیدار تیم واترپلوی بزرگسالان نفت و گاز گچساران در مرحله چهارم این رقابت ها  با پیروزی در مقابل نفت امیدیه و یک تساوی  هشت به هشت در مقابل پیشگامان کویر یزد  در رده دوم لیگ برتر واترپلو کشور در گروه Bقرار گرفت.
تیم واترپلو نفت و گاز گچساران در مرحله چهارم در گروه(( ب)) این مسابقات پس از نفت امیدیه با 16 امتیاز در رده دوم قرار گرفت.
 گفتنی است تیم واترپلو نفت و گاز گچساران در مرحله سوم این رقابت ها با 2 شکست، یک پیروزی و با کسب 12 امتیاز در جایگاه دومی  قرار گرفته بود.
 همچنین در مرحله دوم این رقابت ها  تیم واترپلو نفت و گاز گچساران در مرحله دوم این رقابت‌هابا کسب 2 پیروزی و یک شکست وبا کسب ۱۰ امتیاز نائب قهرمان  این گروه شد.
 در مرحله نخست این رقابت ها تیم واترپلو نفت و گاز گچساران صدرنشین گروه ((ب)) در لیگ برتر شد.
گفتنی است، با پایان دور چهارم لیگ برتر واترپلو کشور،  تیم نفت و گاز گچساران  به عنوان تیم دوم گروه ((ب)) این مسابقات حریف تیم سایپا  در دور دوم شد.

انتقاد تند پیشکسوت هاکی گچساران از اجحاف به اهالی ورزش/رشته اول گچساران نابود شد
اسطوره هاکی ایران گفت: کار باید برای رضای خدا باشد زمانی گچساران قطب هاکی کشور بود حال چه شده که این رشته ورزشی نابود شده است.
مراسم یادبود ورزشکاران گچساران و همچنین بدرقه بازیکن هاکی پوش ایران در سالن اجتماعات اداره ورزش و امور جوانان گچساران برگزار شد.
 در این نشست نوروز حیدری  با اشاره به اینکه خدا را شاکرم در دوران بیماری من خیلی چیزها ثابت شد، گفت: در دوران بیماری دوستان زیادی در کنار من حضور داشتند که از آنها تقدیر و تشکر دارم.
رئیس کمیته پیشکسوتان هاکی گچساران با اشاره به آیه قرآنی که هر کاری را  که انجام می‌دهید فقط برای رضای خدا باشد، افزود: در دوران بیماری هنگامی که به اتاق عمل می‌رفتم با لبخند رفتم و به همراهانم گفتم من از عمل سالم برمی‌گردم چرا که هنوز به مردم این شهرستان دین دارم.
حیدری خطاب به رئیس ورزش گفت: من دوباره به ورزش شهرستان باز خواهم گشت و برای هاکی این شهرستان تلاش خواهم کرد.
وی ادامه داد: وقتی می‌گوییم بیت المال در حال هدر رفتن است این است که ما ورزشکارانی را تربیت می‌کنیم و قهرمان آسیا می شوند لیکن به دلیل عدم بی توجهی مسوولان این ورزشکاران جذب کشورهای خارجه  و لیگ برتر آن تیم‌هامی‌شوند.
این اسطوره هاکی ایران  با بیان اینکه من خوشحال نیستم که فرزندم به خارج کشور می‌رود، ابراز کرد: متاسفانه ورزش گچساران به کل نابود شده و حال و روز خوشی ندارد.
 حیدری ادامه داد: اگر در گذشته چند تیم  ورزشی در سطح شهرستان حضور داشتند اما امروز مشاهده می‌شود دیگر تیمی وجود ندارد و  اگر ورزش نفت نباشد این شهرستان دیگر تیمی ندارد.
رئیس کمیته پیشکسوتان هاکی گچساران با اشاره به حضور ورزشکاران  در تیم های لیگ برتری خارجه اذعان کرد: با حضور فرزندان  و ورزشکاران ما در تیم‌های خارج از کشور به تهاجم فرهنگی کمک  کرده‌ایم.
وی اذعان کرد: چرا نباید امثال نیما حیدری‌ها در کشور بمانند و ورزشکاران جدیدی را پرورش دهند.
حیدری ادامه داد:  انتظار داریم رئیس اداره ورزش در این زمینه کمک کند تا بتوانیم چند تیم در زمینه مادر ورزش این شهرستان تربیت کنیم.
وی با انتقاد از مصاحبه رئیس هیات هاکی استان کهگیلویه و بویراحمد که بیان داشته  مشکل من با آقای حیدری تنها  این است که هاکی را از دست خانواده آنها در آورده‌ام.
حیدری  با اشاره به دیگر سخنان ایشان عنوان کرد: ایشان در مصاحبه خود گفته است، با همه احترامی که برای گذشتگان دارم و آن‌ها هم خودشان بهتر می‌دانند که چه می‌گویم اما متاسفانه هاکی در استان ما خانوادگی شده بود و در یک شهرستان و در یک خانواده خاص خلاصه می‌شد اما این رشته مربوط به همه استان بوده و انحصاری نیست.
 وی  خطاب به رئیس هیات هاکی استان کهگیلویه و بویراحمد  ابراز کرد: شما فرزند این شهرستان هستید و  هاکی را شخص من به ایشان هاکی آموزش دادند.
 حیدری عنوان کرد: کار باید برای رضای خدا باشد زمانی گچساران قطب هاکی کشور بود حال چه شده  که این رشته  ورزشی نابود شده است.
وی اظهار کرد: برای ورزش باید گردن خم کرد این گردن خم کردن برای رضای خدا است و عیب نیست.
وی با انتقاد از مدیرکل ورزش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: یک زمانی آقای علوی برای کسب منصب مدیرکلی ورزش و امور جوانان استان در مجلس حضور یافت و در پاسخ به سوال نماینده شهرستان که در ورزش شهرستان با چه کسانی آشنایی دارند که ایشان در پاسخ گفت با آقایان حیدری و پناهپوری آشنایی دارم.
حیدری ادامه داد:  ایشان با معرفی من و آقای پناهپوری مدیرکل ورزش و جوانان استان شد.
 اسطوره هاکی ایران با بیان اینکه دوستانی که چند سال به دنبال این بودند که ما نباشیم، حال نیستیم و اوضاع و احوال هاکی این شهرستان را مشاهده می‌کنیم، گفت: آیا مسوولان این رشته ورزشی می‌توانند بگویند چه کارنامه درخشانی را در این مدت ارائه داده‌اند.
 این اسطوره هاکی ایران  ادامه داد: بار دیگر هاکی را در یک روستای دیگر شروع خواهم کرد این‌بار در یک روستای لرنشین هاکی را آغاز خواهم کرد.
حیدری خاطرنشان کرد: من در روستای ترک کار کردم اما متاسفانه برای یه کارت هدیه به من پشت کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مهدی
Iran, Islamic Republic of
داوودی نگفت ۷۳مورد .قراره در آینده نزدیک برسی بشه و چرا هر روز میگه قراره انتقالی بگیرم برم تهران.ماه پشت ابر نمیمونه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1