تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۲۲
کد مطلب : ۴۱۵۴۸۴
در جلسه ستاد بزرگداشت ۹ دی؛

آیت‌الله ملک‌حسینی: دولت در سهمیه بندی بنزین برخی نکات را رعایت پنکرد

۰
کبنا ؛آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی ظهر روز (20 آبان ماه 98) در جلسه ستاد بزرگداشت ۹ دی با اشاره به اینکه فتنه‌ها بر دو اساس نظر و هوس شکل می‌گیرد، گفت: نظر مبتنی بر توهم است و عمل‌ها مبتنی بر هوس است.
وی بیان کرد: امکان تکرار فتنه از سوی همه مسوولان هم در زمینه ایجاد، حضور و همگامی با فتنه و هم مقابله با فتنه و بصیرت‌نشان دادن از سوی آنها وجود دارد.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:  در فتنه سال ۸۸ نظرها و نظریه‌ها بر مدار واقعیت نبود و ممکن است مسوولان نیز گاهی اوقات نظریه‌هایی بر پایه توهم ارائه دهند.
آیت‌الله ملک‌حسینی گفت: رهبری در فتنه ۸۸ فرمودند اردوکشی‌های خیابانی را جمع کنید. برخی مواقع نیز هوس باعث می‌شود که برخی تئوریسن‌های انقلاب برای به قدرت رسیدن اقدام کنند که باعث انحراف در مسیر انقلاب شدند.
وی بیان کرد: فتنه‌ها دو گونه است سیاسی و اقتصادی.این فتنه‌ها همواره وجود دارد و در کمین مسوولان اجرایی است جبهه‌بندی‌های سیاسی و سخنرانی‌های مبتنی بر رد دیگران نوعی فتنه سیاسی است.
نماینده مردم در مجلس خبرگان گفت: باید همه ما از خدا بخواهیم که از نظریه مبتنی بر توهم و از عمل‌های مبتنی بر هوس صیانت کند.
آیت‌الله ملک‌حسینی بیان کرد: در فتنه‌ها فضا غبارآلود می‌شود و حرف‌ها بر لعابی از جذابیت ارائه شده و حق و باطل مخلوط می‌شود و به همین دلیل ممکن است همه دچار انحراف شوند.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: می‌توان با بصیرت از فتنه‌ها عبور کرد و نجات یافت افرادی از فتنه نجات پیدا می‌کنند که عقل خود را به خدا بسپارند.
وی با بیان اینکه ۹ دی سال ۸۸ روز تجلی بصیرت، صبر مقاومت و عمل به مواضع حق بود، افزود: باید این فتنه واکاوی شود.فتنه‌های سیاسی با هیجان آغاز می‌شود این هم به مانند دیگری مبتنی بر اوهام است و به مرور زمان کم رنگ می‌شود.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان گفت: اما فتنه‌های اقتصادی اینگونه نیست بلکه مردم در این فتنه‌ها به یک سرباز برای دشمنان تبدیل می‌شوند.
آیت‌الله ملک‌حسینی با اشاره به ناآرامی‌های اخیر به دلیل سهمیه بندی و گرانی‌ بنزین گفت: این فتنه با هوشمندی و هوشیاری و بصیرت و مقاومت به موقع جمع شد.
وی تصریح کرد: دولت باید برخی نکات را رعایت می‌کرد تا اینگونه اتفاقات رخ نمی داد در این ناآرامی‌ها و اغتشاشات، فتنه گران در بین مردم بودند اما در کمتر از ۷ روز در کشور جمع شد.
وی با اشار به اینکه حوادث گذشته تجربه برای آینده است، گفت: اگر حماسه ۹ دی فراموش می‌شد فتنه‌های بعدی به خوبی نمی‌توانست مدیریت و برچیده شود.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با حضور به موقع مردم در صحنه این فتنه و فتنه‌های گذشته جمع شد که نشان دهنده بصیرت آنان است.
آیت‌الله ملک‌حسینی عنوان کرد: پاسداشت ۹ دی ۸۸ به منزله قدرشناسی از حضور مردم و بیانگر افزایش بصیرت انقلابی مردم و تحسین حضور مردم در صحنه است.
وی عنوان کرد: در فتنه سال ۸۸ مردم فهمیدند که باید همیشه آماده حضور در صحنه بود که این حضورها نباید باعث غفلت مسوولان شود بلکه بصیرت بیشتر در بین مسوولان ایجاد کند.
آیت‌الله ملک‌حسینی عنوان کرد: در فتنه‌ها به ویژه سال ۸۸ عمل‌هایی از برخی‌ مسوولان سر زد که انتظار نمی‌رفت. باید از فتنه‌های گذشته برای مقابله با فتنه احتمالی آینده استفاده کرد و باید الگو بگیریم.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در ناآرامی‌های اخیر روسای هر سه قوه طفره رفتند اما رهبر که نقش نظارتی داشتند با اقدام خودشان برای نظام و انقلاب آبرو گذاشتند.
وی در بخش پایانی سخنان خود عنوان کرد: در بزرگداشت ۹ دی امسال تجمعات باشکوه در استان تشکل شود، در مراسم امسال نشست‌های بصیرت افزایی پیرامون وقوع فتنه و دلیل حضور مردم و سایر جزئیات محتواسازی و بیان شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1