تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۹
کد مطلب : ۴۱۵۴۴۷
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد:

تهیه و پخش کلیپ انتخاباتی در فضای مجازی و رسانه ای تخلف است

۱
۰
تهیه و پخش کلیپ انتخاباتی در فضای مجازی و رسانه ای تخلف است
کبنا ؛حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد ظهر سه شنبه ( 19 آذر ماه 98) در نشست فوق العاده پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی دادگستری استان افزود: پرونده های جرائم انتخاباتی، خارج از نوبت رسیدگی می شوند.
وی بیان کرد: با توجه به قانون پیشگیری از وقوع جرم مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام، دستگاه قضایی استان اقدامات خود را در خصوص جرائم انتخاباتی، از شش ماه پیش آغاز کرده است.
وی افزود: شورای پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی همزمان با ثبت نام نامزدها، وارد مرحله ی جدیدی شده و در رصد فضای مجازی مسائل متعددی از عناوین مجرمانه انتخاباتی مشاهده شده و کلیپهایی نیز در فضای مجازی و رسمی پخش می شود که همه این مسائل رصد می شود.
نگین تاجی تصریح کرد: مداخلات مدیران در انتخابات جرم محسوب می شود و به شدت با شخص مجرم برخورد می شود که در همین زمینه تذکرات زیادی به مدیران داده شده است.
وی افزود: همچنین برخی نامزد ها حرکاتی را انجام می دهند که مصداق عناوین مجرمانه است و دادستان به عنوان مدعی العموم ورود پیدا می کند و با متخلفان برخورد خواهد شد.
نگین تاجی تاکید کرد: اقدامات دستگاه قضایی استان در خصوص موضوع انتخابات و مصادیق و عناوین مجرمانه انتخاباتی، رسانه ای  خواهد شد و در همه ی موارد قانون برای همه و به شیوه ی صحیح اجرا خواهد شد.
وی افزود: دادستانهای شهرستانها در سراسر استان نیز لیست هیئتهای اجرایی را کنترل و تا اندازه ای که امکان داشت اصلاح شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
شعر می گی فضای مجازی کلا رنگ وبوی انتخابات گرفته
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1