تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب : ۴۱۵۴۴۱
بی‌توجهی مسئولان به روز دانشجو ادامه دارد؛

معاون سیاسی استاندار باز به دانشگاه نرفت / اعتراض دانشجویان / تصاویر

۱
۱
معاون سیاسی استاندار باز به دانشگاه نرفت / اعتراض دانشجویان / تصاویر
کبنا ؛طالب طاهری مهر مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشجویان قول داد که طی روزهای آتی با ارسال بیانیه‌ای به رسانه‌ها صدای اعتراض دانشجویان را به گوش عموم خواهد رساند، تا مسئولان فکر نکنند می‌توانند از زیر بار مسئولیت‌های خود شانه خالی کنند.
به گزارش کبنا، روزگذشته مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران یاسوج برگزار شد.
رحیم امین‌زاده، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای یاسوج ضمن تبریک روز دانشجو به دانشجویان، گفت: دانشجو باید در مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه احساس مسئولیت کند و دانشجویی که فقط در مسائل علمی حرکت می‌کند دانشجوی واقعی نیست.
میهمان ویژه روز دانشجو در دانشکده فنی احد جمالی معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بود و دانشجویان تشکل‌های مختلف دانشکده منتظر ورود وی بودند تا مشکلات دانشگاهی و اجتماعی خود را مطرح و مطالبات لازم را انجام دهند، که متأسفانه هرچه منتظر نشستند میهمان برنامه در این جلسه حضور پیدا نکرد.
دانشجویان که از بدقولی این مسئول ناراضی بودند نسبت به بی توجهی مسئولان و نمایندگان ارشد استانی به حداقل خواسته‌های نسل جوان و قشر دانشجو که همان حضور در مجامع دانشگاهی است گلایه مند بودند و خواستار توضیح این بی اعتنایی شدند.
طالب طاهری مهر مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای یاسوج به دانشجویان قول داد که طی روزهای آتی با ارسال بیانیه‌ای به خبرگزاری‌های استانی صدای اعتراض دانشجویان را به گوش عموم خواهد رساند، تا مسئولان فکر نکنند می‌توانند از زیر بار مسئولیت‌های خود شانه خالی کنند.
در پایان دانشجویان هرچند مأیوس از رفتار مسئولان استانی و ناامید از همکاری آنان، اما مشکلات خود را یک به یک بیان داشتند.

به گزارش کبنا، قبلاً هم دانشجویان از معاون سیاسی برای حضور در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج دعوت کرده بودند که او در این جلسه حضور پیدا نکرد.

نام شما

آدرس ايميل شما

محقق
Iran, Islamic Republic of
آقای جمالی گویا خود را برتر از شرکت در مجامع دانشجویی و بازدید از فعالیتهای یک ساله پژوهشگران دانسته و اهمیتی برای این امور قائل نیست. وی در نمایشگاه هفته پژوهش فقط از دو غرفه بازدید و بدون توجه به سایر غرفه ها، نمایشگاه را ترک کرد که گلایه مندی آنها را در پی داشت. به نظر می رسد آقای جمالی باید در روش و منش خود تجدیدنظر کند.
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
1