تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۵۲
کد مطلب : ۴۱۵۳۱۶
امام جمعه شهر دیشموک:

جلوی گران فروشی گرفته شود

۰
جلوی گران فروشی گرفته شود
کبنا ؛ حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند در نماز سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی با اشاره به مهلت خداوند به ابلیس گفت: خداوند تا یک وقت معلوم به ابلیس فرصت داد تا در انتخاب‌های انسان وسوسه ایجاد کند.
وی افزود: ما باید مراقبت کنیم که حرف ابلیس را قبول کنیم یا حرف حق را.
راوند گفت: با ظهور حضرت حجت وقت معلوم ابلیس تمام می‌شود و ما باید در این دو راهی های زندگی رضایت خداوند و امام زمان(عج) را به جا بیاوریم.
خطیب جمعه شهر دیشموک با اشاره به هشدار رهبری در خصوص سیاست‌های جمعیتی گفت: از مطالبات رهبری رشد جمعیت از سال 1391 به بعد بود.
وی افزود: از سال 1395 به بعد افراد مشکوکی وارد این حوزه شدند که اعتماد مردم و مسؤولان را در خصوص جمعیت جلب کنند.
راوند  گفت: مقام معظم رهبری اولین کسی بود که هشدار داد و آمارها را نادرست خواند که از وزیر بهداشت خواستار پیگیری دقیق شد.
وی افزود: وزیر بهداشت پیش بینی مقام معظم رهبری را طی نامه‌ای صحیح می‌خواند و مشخص شد رشد جمعیت رو به  جلو نیست ؛ چقدر خوب است که نهادهای مختلف راهکار دهند تا جمعیت کشور رو به پیری نرود.
امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به تحولات و توطئه اخیر در عراق گفت: مرجعیت عالیقدر عراق از نخست وزیر خواستار کناره گیری شدند و بعد از دو ساعت نخست وزیر عراق استعفا داد.
وی افزود: دشمنان عراق درصدد ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی و مسلح کردن تکفیری‌ها هستند ولی با تدبیر علمای عراق و همکاری ایران اسلامی توطئه داعش خنثی شد.
راوند ادامه داد و گفت: دشمن درصدد ایجاد جنگ بین شیعیان عراق بود ولی با کنار رفتن نخست وزیر این توطئه هم خنثی شد مردم شریف عراق باید به تاسی از مرجعیت دینی نقشه های دشمنان را با انتخاب نخست وزیر جدید برملا کنند.
خطیب جمعه شهر دیشموک با اشاره به بدعهدی اروپایی‌ها در خصوص برجام گفت: دول اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان ایران را تهدید به مکانیزم ماشه جهت عقب نشینی ایران کردند.
وی افزود: در این مکانیزم وقتی برخی از کشورها معتقد باشند که ایران تعهداتش را انجام نمی‌دهد کمیسیونی متشکل از کشورهای طرف برجام و اتحادیه اروپا صورت می‌گیرد.
راوند گفت: اگر در این کمیسیون اختلافات حل نشد به سازمان ملل ارجاع داده می‌شود و سازمان ملل ظرف مدت 30 روز اگر تعهدات ایران را انجام شده تلقی نکرد تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران اعمال می‌شود.
امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به پیش بینی رهبری مبنی بر بدعهدی در خصوص برجام گفت: رهبری معظم پیش بینی کردند و به دولت مردان گفتند تا تضمین کتبی از اروپایی ها بگیرند زیرا اروپایی ها حافظ منافع آمریکا هستند.
وی افزود: اینجا متوجه می‌شویم که اروپایی‌ها در وعده هایشان صادق نبودند و به دنبال تحریم ایران هستند.
حجت‌الاسلام راوند با اشاره به سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) در 10 ربیع الثانی گفت: برای احیای دین هجرت های توسط معصومین صورت گرفت که این حرکت منشا خیرات و برکات در زمان خودشان بوده است.
وی افزود: حرکت معصومین مایه بیداری اسلامی شده است که حرم اهل بیت شهر مقدس قم هست که فرزندی به نام فاطمه از نسل امام حسین(ع) در آنجا مدفون است و منشا ایجاد حکومت اسلامی در ایران می‌شود.
خطیب جمعه شهر دیشموک با اشاره به گام دوم انقلاب گفت: گام دوم انقلاب گام تمدن سازی است و هر کسی واجبات الهی را دقیق انجام دهد به سمت احیای تمدن نوین اسلامی حرکت می‌کند.
امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به 16 آذر روز دانشجو گفت: در 16 آذر 1332 دانشجویان با حرکتی انقلابی به حضور آمریکایی‌ها در ایران مخالفت کردند.
وی افزود:  در آن زمانی که رژیم شاهنشاهی قدرتمند بود دانشجویان انقلابی مخالف حضور آمریکایی ها بودند که جا دارد دانشجویان ما به تاسی از دانشجویان انقلابی سال 1332 با استکبار سازش نداشته باشند و مقابل آنان بایستند.
حجت‌الاسلام راوند با اشاره به گران شدن و سهمیه بندی بنزین گفت: مقام معظم رهبری تاکید دارند که به بهانه گرانی بنزین سایر اقلام گران نشود و مسئولین نظارت کافی و دقیق را داشته باشند.
وی افزود: از امور صنفی بخش دیشموک خواستار نظارت دقیق و به موقع در بازار هستیم زیرا مردم دیشموک از درآمد کافی و لازم برخوردار نیستند و نیاز هست تا جلوی گران فروشی گرفته شود.
راوند با اشاره به نقش مردم نسبت به همدیگر در جهت جلوگیری از گرانی‌ها  گفت: ضروری است تا مردم خدا را ناظر بر اعمال خود ببینند و بدون دلیل اجناس را گران نکنند و بر همدیگر رحم کنند و رضایت خدا را جلب نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1