کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتقاد مدیرعامل سابق شرکت نفت و گاز گچساران به تبلیغات انتخاباتی تاجگردون؛

جلسه گزارش عملکرد نماینده گچساران بدون ارائه هیچگونه عملکرد!!

10 آذر 1398 ساعت 15:32

بر اساس اعلام و فراخوان قبلی دیشب نهم آذر ماه نود و هشت جلسه گزارش عملکرد نماینده محترم مردم شریف گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی برگزار شد ولی آنچه مغفول ماند و خبری از آن نبود گزارش عملکرد بود!! و مردمی که جمع شده بودند تا گزارش عملکرد را بشنوند بازهم شاهد صحبتهای شعاری و بدون سند، مدرک و یا مقایسه ای بودند که فقط احساسات، عواطف و تعصبات قومی و قبیله ای را هدف گرفته بود


غلامرضا پاکدل مدیرعامل سابق شرکت نفت و گاز گچساران درباره جلسه گزارش عملکرد تاجگردون اینگونه نوشته است: جلسات گزارش عملکرد جلسات بسیار مهمی هستند که بایستی در تمامی سطوح و توسط تمام روسا، مدیران، مدیران عامل، فرمانداران، استانداران و کلیه مسئولان و کارگزاران خصوصا" کسانی که مسئولیتهای دوره ای و به نمایندگی از گروهی از مردم به آنها واگذار می شود مانند نمایندگان مجلس، برگزار شوند و معمولا بسیاری از مردم و کسانی که وکالت را به کسانی سپرده اند، به صحبتها و گزارشهای جزئی و جسته و گریخته در طول دوران کاری کمتر توجه دارند و تمام توجه شان معطوف به گزارش عملکرد پایان دوره است. در این جلسات به چشم انداز، راهبردها، ماموریت ها، اهداف، فرآیندها اشاره می شود و شاخص های عملکرد و مقیاس اندازه گیری آنها مشخص شده و شفاف گزارش داده می شود که بر اساس اندازه گیریها و اعداد و ارقام ابتدای دوره یا طبق گزارش قبلی کجا بوده و الان کجا هستیم و مقایسه های لازم صورت می گیرند. با توجه به وجود امکانات، شایسته است این گزارشات مصور، دارای منحنی های لازم و بصورت پاور پوینت باشند.
بر اساس اعلام و فراخوان قبلی دیشب نهم آذر ماه نود و هشت جلسه گزارش عملکرد نماینده محترم مردم شریف گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی برگزار شد ولی آنچه مغفول ماند و خبری از آن نبود گزارش عملکرد بود!! و مردمی که جمع شده بودند تا گزارش عملکرد را بشنوند بازهم شاهد صحبتهای شعاری و بدون سند، مدرک و یا مقایسه ای بودند که فقط احساسات، عواطف و تعصبات قومی و قبیله ای را هدف گرفته بود و از فرصت پیش آمده و حضور آنها به جای گزارش عملکرد شاهد و شنوای تلاش برای تحقیر برخی فرزندان آن خطه، شایعه، عدم شفافیت و خیالبافی هایی از جمله نشستن بعضی ها پای میز معامله ( مانند تقاضای نه میلیاردی که هنوز هم افکار عمومی بنا به وعده نماینده منتظر اعلام متقاضی است تا معلوم شود خدای ناکرده دروغ نفرموده اند!)، رفتار پوپولیستی مشمئز کننده و حاضر نشدن به پذیرش اشکالات گذشته علی رغم بی توجهی به نقدها، کامنتها، پیشنهادها و فریادها ( مانند فریاد صادقانه جوانانی که گفتند باید چاقوکشی کنیم تا جذب شویم؟)، باز هم چشم در چشم مردم می فرمایند: اگر اشکالی هست بگوئید!!! و این قبیل شعارهای تبلیغاتی بودند.
حال از این جلسه و این نحوه گزارش عملکرد، سه حالت بیشتر متصور نیست:
۱- از جلسات عملکرد و نحوه گزارش عملکرد بی اطلاع و فاقد سواد ان هستند که البته از نظر نگارنده بعید می نماید ولی اگر اینگونه باشد جای بسی تاسف است و اگر شرایطمان با این تصمیم گیرندگان از این هم اسفبارتر باشد، جای تعجب نیست.
۲- عملکرد قابل دفاعی نیست و در این مدت بدلیل نحوه نگاه ایشان به رسالت نمایندگی به بیراهه رفته اند و چیزی بعنوان عملکرد برای گفتن ندارند و از مقایسه با عملکرد نمایندگان قبلی هراس دارند، که باید از اینکه دوباره اعلام حضور می کنند تعجب کرد!
۳- مردم را ساده و بی خبر از همه جا انگاشته و بعد از هشت سال پذیرش وکالتشان، بجای گزارش عملکرد و پاسخگویی، احساسات و عواطفشان را هدف گرفته و از آن بعنوان یک فرصت تبلیغاتی و به نوعی معرفی ژست قهرمان و طلبکارِ خویش بهره می برد که قطعا توهین به شعور آنهاست.
بدیهی است هر کدام از موارد فوق باشند، در قامت نمایندگی مردم حکایت از ضعف مفرط است و مردم حق دارند در جلسه مبهوط مانده و با یک عالمه سوال بی پاسخ جلسه را ترک و لذا تصمیم شایسته خود و فرزندان و آینده شان را بگیرند.
--------------------------
غلامرضا پاکدل
۱۰ آذر 98


کد مطلب: 415105

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/415105/جلسه-گزارش-عملکرد-نماینده-گچساران-بدون-ارائه-هیچگونه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1