تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۳
کد مطلب : ۴۱۴۷۳۳
امام جمعه شهر دیشموک؛

آبفای شهری استان بر پروژه آبرسانی دیشموک نظارت کافی داشته باشد

۰
آبفای شهری استان بر پروژه آبرسانی دیشموک نظارت کافی داشته باشد
کبنا ؛حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند در نماز سیاسی عبادی جمعه این شهر ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی با اشاره به توسل ولی عصر(عج) گفت: امام زمان(عج) به ما نزدیک است و هر کس بخواهد با آن امام غایب از نظر ارتباط داشته باشد اگر در دلش حرف بزند امام معصوم می‌بیند زیرا امامان یکی از شاهدان اعمال‌اند.
وی افزود: ما باید با اعمال مان،با نظارت بر بازارمان،با رفتارمان سرباز خوبی برای امام زمان(عج) باشیم.وظیفه داریم که در جهت ظهور آن حضرت بکوشیم و زمینه ساز فرجش باشیم
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به مطالبه مقام معظم رهبری در خصوص برقراری عدالت گفت: یکی از شرایطی که دشمنان در حال حاضر به ما تحریم تحمیل می‌کند در زمینه اقتصاد است که نیاز هست عدالت اقتصادی و اجتماعی رعایت شود.
وی افزود: وقتی بحث مقابله با اژدهای هفت سر فساد شروع شود عده‌ای درصدد مخالفت بر می‌آیند و صداهایی بلند می‌شود.
خطیب  سیاسی عبادی جمعه از فعالیت رئیس دستگاه قضا تقدیر کرد و گفت: بدون توجه به داد و فریادهای مبارزه با فساد انتظار مردم و دلسوزان و خانواده‌های شهدا مقابله جدی با فساد است و این کار باید تداوم داشته باشد.راوند ادامه داد و گفت: بایستی با ویژه خواری و حیف و میل بیت‌المال مقابله شود قوه قضائیه اقداماتی در زمینه مقابله با فساد و اجرای عدالت همچون: جلوگیری از تعطیلی 15 واحد تولیدی،بازگشت 49 هزار میلیارد تومان به خزانه،مهار 4 هزار فرار مالیاتی،برگرداندن اموال بیت‌المال از حلقوم دانه درشت‌ها و .. در قوه قضائیه انجام گرفت و همگی و قوای نظام بایستی در جهت اجرای عدالت در کنار قوه قضائیه بکوشند.
حجت‌الاسلام راوند با اشاره به هفته کتاب و کتاب خوانی گفت: طبق نظر اندیشمندان کتاب یکی از قوای روح انسان در کنار تغذیه جسم است.
وی افزود: ارتقاء فرهنگی با کتاب رخ می‌دهد و بیشترین خواسته رهبری از مردم توجه ویژه به کتاب و کتاب خوانی است که اگر جامعه بخواهد ارتقای فرهنگی پیدا و با خسارات مقابله کند باید به کتاب چنگ بزنیم.
راوند در همین خصوص ادامه داد و گفت: فرآیند کمال بشری با کتاب تحقق می یابد که کتاب خوانی در حال حاضر یک واجب دینی است.در منطقه ما کتابخانه عمومی با پرسنل توانمند در هر دو تایم فعالیت می کنند که از زحمات آنان تقدیر می شود.
امام جمعه شهر دیشموک در خصوص کاهش تعهدات برجامی گفت: از مسئولین به خاطر راه‌اندازی مجدد سایت شهید علی محمدی فردو پس از 5 سال تقدیر می‌شود.
وی افزود: مسؤولان باید کاهش نظارت و با ارزشی آژانس را انجام و غنی ساز تا 20 درصد را همچون گذشته انجام دهند. دشمنان به تعهدات‌شان عمل نمی‌کنند.
حجت‌الاسلام راوند  با اشاره به هفته بسیج در 29 آبان گفت: هر موقع ملت ایران بسیجی عمل می کردند و همچون شهدا در راه خدا قیام کردند مشکلات مردم حل می‌شود.
وی افزود: در برابر شبیخون فرهنگی بایستی کار فرهنگی خودجوش انجام شود و نوجوانان و جوانان را به کارهای مسجدی دعوت کنند.
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به افزایش قیمت بنزین گفت: اصل و ضرورت این امر مطابق تفاهم قانونی دولت و مجلس صورت گرفت و نیاز هست که دولت با نظارت مستمر به نحوه اجرا و بررسی پیامدهای آن نظارت دقیق داشته باشد.
وی افزود: ممکن است عده‌ای سودجو با افزایش قیمت بنزین به فکر گرانی سایر اقلام شوند که جا دارد دولت با آنان مقابله کند و جلوی گران شدن سایر اقلام به واسطه افزایش قیمت بنزین را بگیرد.
راوند در همین خصوص ادامه داد و گفت:کسانی از بازار ارز سوء استفاده کردند مردم حق دارند که پول ناشی از گران شدن بنزین که به خزانه می‌رود را ببینند و از اثرات خوب آن بهره‌مند شوند.
امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به حفر چاه‌های آب شرب شهر دیشموک گفت: از سال گذشته تاکنون مسؤولین آبفای شهری به دنبال تامین آب شرب هستند اما چاه اولی بدون آب بود.
وی افزود: هم اکنون یک سال است پیمانکار بر روی چاه در روستای فارتق به حفاری می‌پردازد ولی هیچ گونه آبی نمی‌بینند.
راوند ادامه داد و گفت: آبفای شهری دیشموک هیچ نظارت کافی ندارد و نیاز است تا از استان عده ای به دیشموک بیایند و بر حفر چاه نظارت داشته باشند.
حجت‌الاسلام راوند از برگزاری میز خدمت ادارات جهاد کشاورزی و کتابخانه عمومی و خدمات رسانی به مردم در نماز جمعه تقدیر و تشکر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1