تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب : ۴۱۴۶۵۰
کبنا گزارش می‌دهد

بعد از فوت نوزاد؛ ۳ مسئول بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج برکنار شدند

۰
بعد از فوت نوزاد؛ ۳ مسئول بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج برکنار شدند
کبنا ؛ ماجرا از این قرار بود که یک نوزاد ۲۹ هفته‌ای به صورت نارس به دنیا آمده بود و برای ادامه حیات در بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج بستری شد تا با قرار گرفتن در دستگاه بتواند به وزن طبیعی رسیده و ادامه حیات بدهد.روند ادامه حیات این نوزاد رو به بهبود بود تا اینکه به علت خراب بودن دستگاه، استفاده از دستگاه بخور برای نوزاد تجویز شد؛ اما متاسفانه به علت رعایت نشدن استانداردهای لازم، نوزاد از ناحیه سر، گوش، بازو و سینه دچار سوختگی شد و از دنیا رفت.

ورود مدعی العموم به فوت نوزاد ۲۹هفته‌ای در یاسوج
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از ورود مدعی العموم به موضوع فوت نوزاد ۲۹ هفته‌ای در بیمارستان امام سجاد(ع)یاسوج خبر داد.
«مهرداد کرمی» با اشاره به فوت یک نوزاد ۲۹ هفته‌ای در بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج گفت: در این رابطه رئیس بیمارستان به دادسرا احضار شده است.
وی با بیان اینکه پرونده قضایی تشکیل شده و تحقیقات مقدماتی در حال انجام است، افزود: با مقصرین این حادثه برخورد قانونی متناسب صورت خواهد گرفت.
۳ مسئول بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج برکنار شدند
 سرپرست بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج با اشاره به اینکه تحقیقات کمیته بررسی و تحلیل دلایل مرگ نوزاد ۲۹ هفته‌ای ادامه دارد، گفت: ابلاغ مسئول بخش ان.ای.سی.یو، مدیر پرستاری و مسئول تجهیزات پزشکی این بیمارستان لغو شد.
گردآفرین نیکبخت با اشاره به اینکه به پرستار بیماربه دلیل قصور  تذکر کتبی داده شد و به بخش دیگری منتقل و به کمیته اخلاق پزشکی معرفی شد، افزود:  به پرستاران بخش به دلیل انتشار عکس بیمار تذکر کتبی داده شد و همچنین کمیته اخلاق پزشکی معرفی شدند.
وی با  بیان اینکه مسئول بخش به دلیل عدم آموزش مناسب و عدم نگهداشت مناسب لغو ابلاغ شد، اظهارکرد: مدیر پرستاری بیمارستان به دلیل عدم نظارت صحیح و آموزش نیروهای زیر مجموعه نیز لغو ابلاغ شدند.
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، نیکبخت بیان کرد: ابلاغ مسئول تجهیزات پزشکی بیمارستان به دلیل عدم سرویس به موقع،  کنترل و نظارت و آموزش استفاده بهینه و نگهداشت تجهیزات به پرسنل بیمارستان نیز لغو شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1