کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

کاندیداهای احتمالی حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ را بشناسید

19 آبان 1398 ساعت 23:06

این روزها فضای انتخاباتی در کهگیلویه از لایه‌های زیرین و زیر پوستی در حال بیرون آمدن است. حضور کاندیداهای جوان این امید را می‌دهد که آینده کهگیلویه پُر از آبادنی و توسعه است.


این روزها فضای انتخاباتی در کهگیلویه از لایه‌های زیرین و زیر پوستی در حال بیرون آمدن است.
انتخابات امسال در کهگیلویه با توجه به حضور موحد، عدل هاشمی پور و کاندیداهای جریان اصلاحات، انتخاباتی به تمام معنا با حضور همه جریانات سیاسی برگزار می‌شود، رضا دهبانی پور مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی کامرانی رئیس سابق بنیاد ایران شناسی دو کاندیدای احتمالی جریان اصلاحات در انتخابات پیش رو است.
انتخاباتی که در آن، از سوی هیچ گروهی نه تحریم می‌گردد و نه مسیر انفعال را در پیش می‌گیرند. یک ضلع مهم انتخابات در کهگیلویه حضور جریان وابسته به بزرگواری که داعیه جریان نو اصولگرایی و انقلابی را یدک می‌کشند، می‌باشد.
اگر چه بزرگواری برخلاف موحد و دیگر سران سیاسی در استان، که دوست ندارند دل از این عرصه بکنند و فضا را برای گام دوم انقلاب و جوانان باز کنند، به رهبری جریان وابسته به خود روی آورده و می‌خواهد این بار از حضور جوانان حمایت نماید.
انتخابات کهگیلویه امسال، انتخابات خاصی خواهد بود چرا که صحنه سیاسی آن دچار دگرگونی گردیده و متفاوت خواهد بود.
کهگیلویه امسال برخلاف سالهای قبل علاوه بر کاندیداهای اصلاح طلب، شاهد چهره‌های جدیدی هستند، حجت الاسلام روح الله حسین زاده قاضی برجسته کهگیلویه‌ای در تهران، فرزاد نجات نیا، عبدالمحمد نمازی معاون فعلی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد، ابراهیم جعفری فرماندار سابق کهگیلویه، از دیگر کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ است.
اگر چه در گذشته هم کهگیلویه حضور افراد جدیدی را تجربه کرده است، اما امسال برای اولین باری است که جوانانی، البته نسبت به دیگر گزینه‌ها، با پشتوانه سیاسی و جریانی پا به این عرصه می‌گذارند.
باید دید فضا با حضور پیشکسوتان و جوانان، به چه سمت و سویی می‌رود.
 


کد مطلب: 414629

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/414629/کاندیداهای-احتمالی-حوزه-انتخابیه-کهگیلویه-بزرگ-بشناسید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1