تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۴۱۴۴۹۷
کبنا گزارش می‌دهد

«الف» با چه قیمتی پلمپ شد؟ / رفتار دوگانه مسئولان در پلمپ واحدهای تولیدی

۳
۰
«الف» با چه قیمتی پلمپ شد؟ / رفتار دوگانه مسئولان در پلمپ واحدهای تولیدی
کبنا ؛همین چند ماه قبل برند معروف شیرینی الف که در تمام استان‌های کشور شعبه راه اندازی کرده بود، در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز شعبه‌ای را دایر کرد که علاوه بر تولید محصولات متنوع و با کیفیت، فعالیت‌های مذهبی و اجتماعی زیادی در سطح شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد می‌کرد. جشن میلاد امام رضا(ع)، جشن نیمه شعبان، جشن غدیر و قربان و اهداء جوایر ارزنده به شهروندان از جمله اقداماتی بود که شیرینی الف در شهر یاسوج انجام می‌داد.
از زمان شروع به کار مجموعه غذایی شیرینی الف در یاسوج حدود 10نفر از فرزندان این دیار در آن مشغول به کار شدند که علاوه بر دریافت حقوق از مزایای بیمه نیز برخوردار می‌شدند تا اینکه طی یک سناریوی و با هجمه خبری شیرینی الف را پلمپ کردند و این تعداد جوان برای همیشه از کار بی‌کار شدند.
اینکه چرا صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نام این برند معروف را به تصویر کشید و از آن به عنوان یک شیرینی غیر بهداشتی نام برد و بیان کرد که الکل صنعتی در شیرینی‌های الف وجود داشت، بطوریکه تا کنون فردی به دلیل وجود الکل صنعتی در این شیرینی‌ها به مراجع قانونی گلایه و یا شکایت نبرده بود.
در روزهای اخیر شبکه بهداشت بویراحمد یک مجموعه غذایی دیگر را به دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی پلمپ کرد. در حالی که کوچکترین خبری از آن مخابره نشد و حتی از رسانه‌ها خواستند که هیچ خبری منتشر نشود.
چند سئوال و نکته مبهم وجود دارد که باید مسئولان مربوطه در باره آن پاسخ دهند؟
چرا پلمپ شیرینی الف با حضور صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد پلمپ و خبر آن در سطح کشور هم منتشر شد. اما شیرینی فروشی که همسایه دیوار به دیوار فلان اداره نظارتی است، پلمپ آن به هیچ جا درج نشد؟ [عدم درج خبر کار بسیار خوبی بود چرا که احتمال داشت این شیرینی فروشی هم با مشکلات عدیده‌ای روبرو شود.]
-اگر چه ما هم موافق نیستیم که کارگری از کارش بیکار شود، اما به دلیل بی تدبیری مدیریت آن موقع تعزیزات حکومتی، شبکه بهداشت و درمان و صدا و سیمای استان چنان پلمپ شیرینی فروشی الف را در بوق و کرنا کردند که کارگرانش بیکار شدند و این برند معروف در استان برای همیشه جمع آوری شد.
-آیا این اقدام مسئولان وقت تعزیرات حکومتی و شبکه بهداشت با رونق تولید و اقتصاد مقاومتی همخوانی داشت؟
- چه کسی باید پاسخگوی آن تعداد افرادی باشند که از کار بیکار شدند؟
امید می‌رود مسئولان مربوطه از پلمپ شیرینی الف که به قیمت بیکاری 10 نفر به انجام گرفت، درس عبرتی بگیرند. و برای برخورد با یک واحد تولیدی نهایت دقت را داشته باشند و خبرها را حساب شده و آموزنده در اختیار رسانه‌ها قرار دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

رسولی
Iran, Islamic Republic of
قبول کنید که عقب ماندگی این استان بدلیل عدم تحمل هم صنفی محلی و بدر کردن تولید کننده شهرستانی است
مهدی
Iran, Islamic Republic of
تنها شیرینی فروشی در کنار نهاد نظارتی شیرینی فروشی است
Iran, Islamic Republic of
سلام
شيريني فروشي. واقع در جانب ديوار به ديوار . استان دير زمانيست كه از پنهان نظارتي بهره مند است حتي تخلفات وحشتنا بهداشتي آن علاوه بر تخلفات متعدد صنفي هيچ گاه رسانه اي نميشود
دليل را از سازمان صمت و تعزيزات و اداره بهداشت جويا شويد
چرا اين واحد صنفي علي رغم اين همه تخلف از مصونيت برخوردار است ؟
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1