تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۲
کد مطلب : ۴۱۴۴۵۷
حسن نوروزی:

در زمینه تهاتر بدهی‌ها و مطالبات دولت عملکرد خوبی نداشته‌ایم

۰
در زمینه تهاتر بدهی‌ها و مطالبات دولت عملکرد خوبی نداشته‌ایم
کبنا ؛ رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون در زمینه تهاتر بدهی‌ها و مطالبات دولت عملکرد خوبی نداشته‌ایم و تنها توانسته‌ایم ۱۳.۵ میلیارد تومان از اسنادی که پیمانکاران از دولت طلبکارند را به سازمان برنامه و بودجه ارسال کنیم.
"حسن نوروزی" یکشنبه، ۱۲ آبان ماه در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه تاکنون در زمینه تهاتر بدهی‌ها و مطالبات دولت عملکرد خوبی نداشته‌ایم، افزود: تاکنون توانستیم تنها ۱۳.۵ میلیارد تومان از اسنادی که پیمانکاران از دولت طلبکار هستند را به سازمان برنامه و بودجه ارسال کنیم که از این میزان ۱۰.۵ میلیارد تومان را به ما ابلاغ کرده‌اند.
وی اظهارکرد: از ۱۰.۵ میلیارد تومان  اعتبار ابلاغ شده، ۶ میلیارد آن مربوط به استانداری بوده و سایر دستگاه‌ها به‌ویژه دستگاه‌های عمرانی در زمینه تهاتر کار چندانی انجام نداده‌اند.
 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بودجه سال ۹۹ خاطرنشان کرد: بودجه سال ۹۹ کشور تفاوت اساسی با بودجه سال‌های گذشته داشته و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن برنامه محوری و عملیاتی بودن آن است.
نوروزی با بیان اینکه سند اجرایی بودجه سال ۹۹ استان به امضای استاندار و به صورت پیشنهاد به سازمان برنامه و بودجه اعلام می‌شود، تصریح کرد: رسالت دستگاه‌های سیاست‌گذار تهیه برنامه هر بخش بوده و دستگاه دیگری که در بودجه سال ۹۹ پیش‌بینی شده دستگاه مجری بوده که وظیفه آن اجرای برنامه‌های دستگاه‌های سیاست‌گذار است.
وی ادامه داد: وابستگی اعتبارات هزینه‌ای در بودجه سال ۹۹ بدون نفت است و بر اساس مالیات و دیگر درآمدها خواهد بود و مازاد درآمد استان در بودجه سال آینده برای تکمیل طرح‌های عمرانی به استان بازگردانده می‌شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد از مدیران اجرایی استان خواست از وزارتخانه‌های مربوطه برش استانی طرح‌ها و برنامه‌ها را پیگیری کنند و بیان کرد: هزینه‌های غیرضروری در بودجه سال ۹۹ تا حد امکان کاهش یافته و هزینه‌های فرا بودجه‌ای نیز حذف می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1