تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۰
کد مطلب : ۴۱۳۹۹۰
آیا یزدان پناه معاون دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد را به تخلفات اداری معرفی می‌کند؟

مکاتبه‌ی بدون نتیجه یزدان‌پناه

۶
۰
مکاتبه‌ی بدون نتیجه یزدان‌پناه
کبنا ؛استخدام‌های بی‌ضابطه روسای گذشته علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد برای پرویز یزدان پناه رئیس فعلی این دانشگاه دردسر ساز شده است، نهادهای نظارتی به این موضوع ورود کرده‌اند و از طرفی برخورد قانونی با این نیروها به مطالبه عمومی تبدیل شده است. در حالی که پرویز یزدان پناه طی مکاتبه‌ی رسمی کلیه مدیران این دانشگاه در بخش‌های مختلف را مکلف کرده بود که تا یک هفته آینده نسبت به اخراج نیروهای بدون ضابطه اقدام نمایند، اما تاکنون هیچ اقدامی در این زمینه انجام نگرفته، بلکه اظهارات دو پهلوی امروز پوران فرد معاون منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد نشان داد که علوم پزشکی استان عزمی برای برخورد با این نیروهای غیرقانونی ندارد.


سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به خبر اخراج بیش از 200 نیروی بدون ضابطه در مراکز مختلف از جمله بیمارستان شهید جلیل واکنش نشان داد و گفت: چنین خبری با این محتوا صحت ندارد.
جلال پوران فرد امروز چهارشنبه (24 مهر ماه 98) اظهار داشت: در زمینه نیروهای شرکتی بکار گرفته بدون ضابطه و غیر نیاز در بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتظر تعیین تکلیف توسط متولیان امر هستیم و هرگونه تصمیمی گرفته شود بدون شک اجرایی می‌کنیم.
وی با تاکید بر اینکه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان با بیکار شدن هیچ فردی موافق نیست، افزود: البته این موضوع دال بر این نبوده که ضوابط قانونی نادیده گرفته شود و اجرای قانون و عدالت را برای خود اولویت می‌دانیم و با هرگونه بکارگیری بدون ضابطه مخالف هستیم.
پوران‌فرد تصریح کرد: در گذشته تعداد زیادی نیروی شرکتی بدون رعایت قانون در مراکز مختلف درمانی استان بکار گرفته شده که هم اکنون در قامت یک مشکل بخش زیادی از وقت مدیران ارشد دانشگاه را گرفته است.
سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: طبق قانون تمامی نیروهای بکار گرفته شده از همان روز اول باید مراحل گزینش آنان انجام می‌شد ولی بدون توجه به این مهم در مراکز مختلف کار خود را آغاز کردند در حالی این اقدام خلاف قانون است.
پوران‌فرد خاطرنشان کرد: دکتر پرویز یزدانپناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان با استناد و احترام به قانون از مراکز درمانی خواست در زمینه تعیین تکلیف نیروهای بکار گرفته شده بدون گزینش اقدام لازم را انجام دهند که برخی همین را فرصتی مناسب برای تخریب مدیران ارشد دانشگاه و تشویش اذهان عمومی قرار دادند.
وی خواستار دوری رسانه‌ها از جنجال آفرینی شد و ادامه داد: بدون شک کمک به اجرای قانون، توسعه فرهنگ قانونمنداری و شفافیت در مسائل مختلف جزو رسالت‌های رسانه است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کبنا خته کشتی ده بسته
الا
Iran, Islamic Republic of
و نظرم یا خودت یا فامیلات از همین نیرو های فله ایند
Iran, Islamic Republic of
کبنا چرا در موردنیروهای شرکتی شهرداری یاسوج و سیمان مارگون مطلب نمیزنی
آگاه
Iran, Islamic Republic of
چنین وضعیتی در بیمارستان های بی بی حکمیه ودر برنامه بودجه استان وجهاد کشاورزی وجود داشت ولی این نیروها بکار گرفته شده اند
Iran, Islamic Republic of
کبنا درباره استخدام آقای امید کرمی برادر میلاد کرمی در علوم پزشکی چیزی نداره بگه؟
ن
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از مدیر محترم سایت کبنانیوز
دکتر یزدان پناه شما سوم مهرماه این نامه رو برای تمامی مراکز استان فرستادی ولی هیچ مدیری به حرف و نامه شما گوش نمیده چون افرادی رو که آورده اند همه یا داماد یا دایی ها و یا عموزاده هایشان هستند.مثل شبکه بهداشت درمان شهرستان باشت که چهار پنج نفر راننده آمبولانس هر کدام یکی از فامیلهایش رو آورده.
جناب دکتر یزدان پناه لطفا یه کمی اقتدار داشته باشین و به حرف یا نامه خودتان پایبند باشین.
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
فایل های مرتبط
1