تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۷
کد مطلب : ۴۱۳۸۸۲
ورزش|

مدال برنز جودو به دختر کهگیلویه و بویراحمدی رسید/ کسب مدال طلا و نقره توسط ورزشکاران استان

۰
مدال برنز جودو به دختر کهگیلویه و بویراحمدی رسید/ کسب مدال طلا و نقره توسط ورزشکاران استان
کبنا ؛نگاه و توجه دولت به توسعه ورزش در مناطق کم برخوردار
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت گام‌های بزرگی را در راستای توسعه ورزش در مناطق کم برخوردار برداشته است.
سید محمدتقی علوی در بازدید از اماکن ورزشی شهرستان بویراحمد با اشاره به تأکید بر تداوم روند اجرای عدالت اجتماعی در تأمین زیرساخت‌های ورزشی در نقاط مختلف استان افزود: تا پیش‌ازاین جوانان در مناطق کم برخوردار و روستایی از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های ورزشی، کمترین بهره را می‌بردند، درحالی‌که فراهم‌سازی بسترها و توسعه زیرساخت‌ها در این مناطق و احیای بازی‌های محلی و بومی این مناطق می‌تواند نقشی اساسی در توسعه ورزش و همچنین سلامت افراد ایجاد کند.
علوی با اشاره به سیاست کلی دولت مبنی بر جلوگیری از روند مهاجرت روستاییان به شهر گفت: پایین بودن سرانه زیرساخت‌های ورزشی وکم‌توجهی به موضوع، بروز بی‌توازنی و بی‌عدالتی، موجب محرومیت جوانان روستایی و شهرستانی از تفریح‌های سالم و مهاجرت به شهرها شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد افزود: توجه به ورزش برای رسیدن به نشاط و تندرستی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت است که با جدیت ویژه‌ای توسط اداره کل ورزش و جوانان استان مورد پیگیری قرارگرفته و در شاکله‌های شهرستان‌ها و روستاهای استان نمود پیداکرده است.
وی ورزش را مهم‌ترین عامل در افزایش نشاط اجتماعی و مقابله با انحراف‌های اجتماعی دانست بابیان اینکه در این خصوص باید به اهمیت موضوع تقویت ورزش در روستاها و مناطق کم برخوردار نگاه ویژه داشت، از حمایت‌های فرمانداران شهرستان‌ها از حوزه ورزش تقدیر کرد و گفت: ورزش در روستاها و مناطق کم برخوردار باید به شکلی اصولی و هدفمند پیگیری شود.
وی، توسعه ورزش در این مناطق را عامل ایجاد نشاط و شادی اجتماعی و راهکاری برای شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های نهفته دانست و از مسئولین استانی خواست در جهت رشد و شکوفایی نخبگان ورزش در روستا تلاش کنند.
 
 مدال جودو کشور بر گردن دختر کهگیلویه و بویراحمدی
رئیس هیئت جودو کهگیلویه و بویراحمد از کسب مدال برنز بانوی نوجوان استان در رقابت‌های جودو بانوان کشور خبر داد.
فردین موسوی گفت: رقابت‌های جودو قهرمانی نوجوانان کشور و انتخابی تیم ملی به میزبانی استان زنجان برگزار شد.
موسوی افزود: در این رقابت‌ها 160 بانوی نوجوان جودوکاراز 26 استان حضور داشتند و باهم رقابت کردند.
رئیس هیئت جودو کهگیلویه و بویراحمد از کسب مقام سوم و مدال برنز شقایق ظهرابی فرد بانوی جودوکار هم استانی در این رقابت‌ها خبر و تصریح کرد: ظهرابی فرد در این رقابت‌ها در وزن 40-کیلوگرم بعد از جودوکاران استان‌های خراسان جنوبی و اصفهان همراه جودوکار کرمانی مشترک در مکان سوم قرار گرفت.
موسوی، ضمن تبریک این موفقیت به خانواده این ورزشکار و جامعه ورزش استان از حمایت‌های علوی مدیرکل، معاونین تقدیر کرد.
رئیس هیئت جودو کهگیلویه و بویراحمد در خصوص نتایج کامل این رقابت‌ها اظهار داشت:
در این رقابت‌ها تیم لرستان با 3 مدال طلا، یک برنز قهرمان شد، اصفهان با دو نشان طلا، یک نقره، یک برنز به‌عنوان نایب‌قهرمانی رسید و زنجان با یک طلا، یک برنز روی سکوی سومی ایستاد. البرز، خراسان جنوبی و یزد در رده‌های چهارم تا ششم قرار گرفتند.
خراسان رضوی، همدان، آذربایجان شرقی، مرکزی، تهران، خرسان شمالی، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، هرمزگان، فارس، توابع تهران، اردبیل و سمنان در رده‌های بعدی جدول رده‌بندی ایستادند.
اسامی نفرات برتر به شرح ذیل است:
وزن 40- کیلوگرم
مقام اول: سپیده طاهری از خراسان جنوبی
مقام دوم: نازنین سورانی از اصفهان
مقام سوم: شقایق ظهرابی فرد از کهگیلویه و بویراحمد و ملیکا ستوده نیا از کرمان
وزن 44- کیلوگرم
مقام اول: سنا خدایی از زنجان
مقام دوم: فرزانه پاک‌باز از مرکزی
مقام سوم: مهدیه شقاقی از آذربایجان شرقی و پریسا نوری
وزن 48- کیلوگرم:
مقام اول: نیکی کریمی از لرستان
مقام دوم: شقایق خیراندیش از یزد
مقام سوم: مهشید محمدی از البرز و نیلوفر یوسفی از اصفهان
وزن 52 کیلوگرم
مقام اول: مریم اصلانی بیشه از اصفهان
مقام دوم: اسما جعفریان از آذربایجان شرقی
مقام سوم: نسا مهری از همدان و زینب پورزرابی از گیلان
وزن 57- کیلوگرم
مقام اول: پردیس عیدی وندی از اصفهان
مقام دوم: مهیا سیفی از همدان
مقام سوم: شبنم خیراندیش از یزد و یاسمن افجری از تهران:
وزن 63- کیلوگرم
مقام اول: سایان چگینی از لرستان
مقام دوم: فاطمه رجبی از خراسان رضوی
مقام سوم: ترانه امرائی از همدان و مهتاب نکیسا از تهران
وزن 70- کیلوگرم
مقام اول: مارال مردانی از لرستان
مقام دوم: فاطمه زارع از یزد
مقام سوم: آتوسا سالاری و فاطمه حیدریان از خراسان شمالی
وزن 70+ کیلوگرم
مقام اول: ستاره ذوالفقاری از البرز
مقام دوم: کیمیا آزموده از خراسان رضوی
مقام سوم: راحیل مرادی از خراسان شمالی و مریم پیمانی از لرستان
 
نقش خانواده در جلوگیری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی مهم و تأثیرگذار است
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به تأثیر نقش خانواده در جلوگیری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی اشاره و گفت: خانواده می‌تواند تأثیر مستقیمی در جلوگیری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی در جامعه داشته باشد.
سید محمدتقی علوی که در شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان استان سخن می‌گفت، با اشاره به برخی آمارهای نگران‌کننده از رفتار های نسل جوان در مدارس و دانشگاه افزود: نهاد خانواده به‌عنوان اولین نهاد اجتماعی که کودک در آن رشد و نمو می کند و به‌عنوان یکی از صحنه‌های اصلی تشکیل دهنده اجتماع تأثیرگذاری انکار ناپدیری برشکل گیری شخصیت نسل نوپای جامعه دارد.
علوی، خانواده را اولین کانون تربیت فرزندان دانست و افزود: فاصله گرفتن پدران ومادران از نقش های اصلی خود در این نهاد و غرق شدن در زندگی روزمره آسیبی است که آثار آن در دوران مدرسه و دانشگاه نمایان می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تغذیه فکری، تربیتی و پرورشی کودک و نوجوان را به مراتب مهم تر از تغذیه جسمی و تأمین امکانات سخت افزاری برای این نسل دانست وافزود: متاسفانه الگوی غلط رفتاری که در برخی خانواده ها حاکم شده، باعث تغییر نقش پدران و مادران از تأثیرگذاران بر تربیت و شکل گیری شخصیت این نسل به ماشین تولید اسکناس و تأمین مالی و امکانات سخت افزاری شده است.
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه آثار زیان بار این تغییر الگوی رفتاری یک شبه نمایان نمی شود افزود: نسل جوان ما همزمان با مورد هجمه قرارگرفتن از سوی جوامع بیگانه، مورد بی توجهی عاطفی پدران و مادران خود نیز قرارگرفته است.
علوی، با یاد آوری الگوی حاکم برخانواده های ایرانی در نسل های قبل افزود: پدران و مادران در نسل های گذشته در کنار نقش عاطفی خود نظارت کاملی را بر رفتار، ارتباطات، آمد و شدو...فرزندان خود داشتند، اما امروز بخش عمده ای از پدران و مادران از ارتباطات فرزندان خود در فضای واقعی و مجازی بی خبر هستند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان باگرامیداشت یاد و خاطره شهداوایثارگران انقلاب گفت: نتیجه تربیت با آن الگوی حاکم که نشات گرفته از چارچوب های فرهنگی تربیتی ایرانی اسلامی بود، جوانانی بودند که 8 سال در مقابل تجاوزهای همه جانبه صدام و هم پیمانانش از این آب و خاک دفاع کردند و بهترین و پر رنگ ترین سالها و روزهای انقلاب را پدید آوردند.
سید محمدتقی علوی شهدا و ایثارگران را قهرمانان واقعی تاریخ ایران دانست و افزود: کارهایی که این قهرمانان برای این مرز و بوم انجام دادن با هیچ مدال و سکه و جایزه ای قابل جبران نیست.
وی بازگشت به خویشتن خویش در تربیت نسل جوان را عاملی بازدارنده در مسیر ایجاد شکاف بین نسل ها دانست و با یادآوری الگوی زیستی در دهه اول انقلاب گفت: پر هیز از برخی تجمل گرایی ها واشرافی گرایی ها، توجه به تربیت نوجوانان و جوانان، کم کردن فاصله عاطفی بین پدران و مادران با فرزندان و... باعث می شود تا بسیاری از ناهنجاری های کنونی که منتج به برخی آمارهای نگران‌کننده می شود، مرتفع شود.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اهمیت و تأثیر مسائل عاطفی در شکل گیری نسل جوان، افزود: خانواده، کوچک ترین واحد اجتماعی و در عین حال، بزرگ ترین و اثرگذارترین واحد تربیتی در جوامع به شمار می آید، به گونه ای که می‌تواند منشأ تحول فردی و اجتماعی و رشد ارزش های انسانی در میان اعضای آن باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بابیان اینکه خانواده، مهم‌ترین نهادی است که فرد در آن پرورش می یابدافزود: سرمایه گذاری و توجه هرچه بیشتر به این نهاد مقدس، جزو رسالت های معلمان به ویژه پیامبران و پیشوایان ادیان قرارگرفته است.
علوی، در بخش دیگری از صحبت هایش به کسب مقام برتر اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در بین دستگاه های اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی اشاره کردو کسب این موفقیت را حاصل زحمات مجموعه مدیران و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان و شهرستان‌های استان دانست و افزود: نمی توان در کسب این موفقیت نقش ورزشکاران، داوران، مربیان، پیشکسوتان و روسای هیئت ها را نادیده گرفت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از کارکنان و معاونین اداره کل ورزش و جوانان، روسای هیئت های استانی خواست تا با آسیب شناسی و شناسایی نقاط قوت و ضعف عملکرد سال گذشته برای کسب رتبه نخست کشوری در ارزیابی آینده وزارت ورزش و جوانان برنامه ریزی و تلاش کنند.
 
قضاوت و نظارت داوران و ناظر فوتسال کهگیلویه و بویراحمد در لیگ دسته یکم فوتسال کشور
 رئیس دپارتمان داوران فوتبال استان از قضاوت و نظارت داوران و ناظر فوتسال کهگیلویه و بویراحمد در لیگ دسته یکم فوتسال باشگاههای کشور خبر داد.
مهدی صفایی، رئیس دپارتمان داوران هیئت فوتبال استان بابیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان گفت: دو داور و یک ناظر فوتسال استان در هفته ی سوم لیگ دسته یکم فوتسال باشگاههای کشور قضاوت می کنند.
صفایی، رئیس دپارتمان داوران هیئت فوتبال استان از حضور آرمان حاتمی بعنوان ناظر داوری دیدار تیم های نفت امیدیه و هتل کاخ مشهد در شهر امیدیه خبر و اظهار داشت: این بازی روز پنج شنبه 18 مهرماه و از ساعت 16 در سالن ولایت شهر امیدیه برگزار و حاتمی بعنوان ناظر داوری بر عملکرد تیم داوری این بازی، بهنام نبی پور بعنوان داور، محسن لطفی زاده داور دوم، محمد غلامی داور سوم و امین رئیسی وقت نگهدار نظارت می کند.
رئیس دپارتمان داوران هیئت فوتبال استان از قضاوت احسان نعمتی و سعید دارابی دو داور فوتسال استان د رهفته ی سوم لیگ دسته یکم فوتسال کشور در شهر ذرفول خبر و بیان داشت: این دو داور فوتسال استان و کشور روز پنج شنبه 18 مهرماه دیدار دو تیم جندی شاپور دزفول و شهرداری قزوین را قضاوت می کنند.
صفایی تصریح کرد: این بازی از ساعت 16 در سالن شهید محمدیان دزفول برگزار می شود و طبق ابلاغ کمیته داوران فدراسیون فوتبال احسان نعمتی بعنوان داور دوم و سعید دارابی بعنوان داور سوم این بازی را قضاوت می کنند.
مهدی صفایی افزود: یوسف رضایی بعنوان داور و بهشاد پنجه زاده بعنوان وقت نگهدار، نعمتی و دارابی را در این دیدار همراهی می کنند، ضمن اینکه عارف سیاحی از خوزستان ناظر داوری این بازی می باشد.
 
 یک طلا و یک نقره، ره آور ورزشکاران استان در رقابت‌های قهرمانی کشور
 رئیس هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان کهگیلویه و بویراحمد از کسب دو مدال طلا و نقره ورزشکاران استان در رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.
محمود سعیدی، رئیس هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای کهگیلویه و بویراحمد بابیان این خبر گفت: تیم اعزامی بیماران خاص استان به رقابت‌های کشور موفق به کسب یک مدال طلا و یک نقره این رقابت‌ها شد.
سعیدی، رئیس هیئت بیماران خاص و پیوند اعضای استان ادامه داد:
رقابت‌های قهرمانی کشور بیماران خاص و پیوند اعضاء روزهای 17 الی 19 مهرماه به میزبانی بندرانزلی برگزار شد.
رئیس هیئت بیماران خاص کهگیلویه و بویراحمد از کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره تیم اعزامی استان به این رقابت‌ها خبر و اظهار داشت: سعید علی پورمقام اول و مدال طلا و آناهیتا قائدی مقام دوم و مدال نقره رشته پتانک رقابت‌های پتانک قهرمانی کشور را کسب کردند.
سعیدی تصریح کرد: رقابت‌های ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضای کشور در رده سنی زیر 30 سال و با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور در دو رده آقایان و بانوان به میزبانی بندر انزلی برگزار شد.
در آئین استقبال از تیم اعزامی به این رقابت‌ها که با حضور گودرزی معاون توسعه ورزش اداره کل و اعضای هیئت برگزار شد، با اهدا گل از افتخار آفرینی ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضای استان تجلیل شد.
 
 اولین دوره لیگ شطرنج کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
رئیس هیئت شطرنج استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با حضور 12 تیم اولین دوره رقابت‌های لیگ شطرنج استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.
جعفر محرابی، رئیس هیئت شطرنج استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این رقابت‌ها با حضور ۱۲ تیم و ۶۴ نفر شرکت کننده از شهرستانهای استان آغاز شد.
محرابی اظهار داشت: مرحله اول این مسابقات روز های 18 و 19 مهرماه در محل خانه شطرنج استان برگزار شد.
رئیس هیئت شطرنج کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد:
حضور تیمهای رده‌های سنی و بانوان و تقابل شطرنجبازان پیشکسوت و بالای ۶۰ سال با شطرنجبازان خردسال و ۷ ساله باعث گرمی و هیجان مسابقه شده است.
محرابی تصریح کرد:
مرحله دوم و سه دور پایانی در روزهای ۲۶ و ۲۷ مهرماه در گچساران برگزار می شود و پس از برگزاری این رقابت‌ها تیم منتخب به‌عنوان نماینده استان به مسابقات لیگ دسته ۱ کشور شرکت می کند.
علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان بهمراه رحیمی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد با حضور در محل برگزاری این رقابت‌ها با رئیس و اعضای هیئت استان شطرنج استان و مسئولین برگزاری این مسابقات دیدار و گفتگو کردند.
در پایان مرحله اول این مسابقات تیمهای مجتمع کامپیوتر دانش، تیم شطرنج نفت و گاز گچساران و تیم دنا از یاسوج مقامهای اول تا سوم این مسابقات مکانهای اول تا سوم این رقابت‌ها را کسب کردند.
 
روایی، قهرمانی پرتاب نیزه پیشکسوتان کشورشد
روایی قهرمان پرتاب نیزه کشور و آسیا در رقابت‌های قهرمانی دوومیدانی پیشکسوتان کشور به مقام قهرمانی ماده پرتاب نیزه دست یافت.
آرمــان حاتمی، مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد بابیان این خبر گفت: سومین دوره رقابت‌های دوومیدانی پیشکسوتان کشور و انتخابی تیم ملی جهت رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی کرج برگزار شد.
حاتمی، مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان از کسب مقام قهرمانی مهدی روایی، عضو سابق تیم ملی کشور در این رقابت‌ها خبر و اظهار داشت: روایی در این رقابت‌ها با پرتابی به مسافت 57 متر و 40 سانتیمتر به مقام قهرمانی رسید.
مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این رقابت‌ها به منظور انتخاب نفرات برتر جهت اعزام به رقابت‌های قهرمانی پیشکسوتان آسیا و قهرمانی جهان بود که خوشبختانه روایی این قهرمان ارزنده استان و کشور توانست جواز حضور در این رقاتها را کسب کند.
این مقام مسئول ادامه داد: در این رقابت‌ها پژمان ستار از چهارمحال و بختیاری به مقام دوم و علی مختاری از آذربایجان شرقی به مقام سوم دست یافتند.
آرمان حاتمی تصریح کرد: رقابت‌های قهرمانی دوومیدانی پیشکسوتان آسیا به میزبانی کشور مالزی در آذرماه امسال و رقابت‌های قهرمانی دوومیدانی جهان به میزبانی کشور کانادا در سال 1399 برگزار و مهدی روایی در این دو رقابت مهم بعنوان نماینده کشورمان حضور دارد.
 
فارس قهرمان رقابت‌های ژیمناستیک منطقه 4 دختران کشور شد
رئیس هیئت ژیمناستیک کهگیلویه و بویراحمد و رئیس منطقه 4 ژیمناستیک کشور گفت: اولین دوره رقابت‌های ژیمناستیک هنری بانوان منطقه 4 کشور به میزبانی یاسوج با قهرمانی تیم دختران فارس به پایان رسید.
آرش محمدی، رئیس هیئت ژیمناستیک کهگیلویه و بویراحمد بابیان این خبر گفت:
اولین دوره مسابقات ژیمناستیک هنری بانوان منطقه ۴ کشوربه میزبانی شهر یاسوج برگزار شد.
محمدی، رئیس هیئت ژیمناستیک استان و رئیس منطقه 4 کشور افزود:
این رقابت‌ها در روز جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۸ و در ۴ وسیله با حضور ۲۴ ورزشکار در قالب ۶ تیم از استانهای اصفهان، بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و چهارمحال بختیاری در باشگاه ورزشی شهدای دولت آباد یاسوج برگزار شد.
رئیس منطقه 4 ژیمناستیک کشور در خصوص نتایج این رقابت‌ها ادامه داد: در پایان یک روزه این رقابت‌ها این نفرات به مقام های برتر دست یافتند.
‎در ‎حرکات زمینی، فرنوش فقیه از بوشهربه مقام نخست رسید، ریحانه جواهریان از فارس دوم و ‎مقام سوم به فاطمه زهرا عسکری از فارس رسید.
در ‎حرکت موازنه، هانیه زارع از فارس اول شد، فرنوش فقیه از بوشهر به مقام دوم دست یافت و ریحانه محمد زمانی از اصفهان سوم شد.
در ‎پرش خرک،‎مقام اول به دنیا قانع از فارس رسید، ریحانه جواهریان از فارس در سکوی دوم ایستاد و مقام سوم به حدیثه قراتکنی از اصفهان رسید.
‎در پارالل این دوره از مسابقات، دنیا قانع از فارس بر سکوی قهرمانی ایستاد،‎هانیه زارع از فارس دوم شد و ریحانه محمد زمانی از اصفهان سوم شد.
‎در بخش تیمی این مسابقات تیم فارس با امتیاز ۱۱۲/۳۵ به مقام قهرمانی رسید، اصفهان با امتیاز ۸۸/۵ دوم شد و تیم بوشهر با امتیاز ۷۹/۱۶ در جایگاه سوم این رقابت‌ها قرار گرفت.
در آئین اختتامیه این مسابقات که با حضور علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان، آذر صفایی نیا معاون منابع و پشتیبانی استاند ار، صداقت امور بانوان استانداری، رحیمی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد، نگین تاجی عضوی شورای اسلامی شهر یاسوج، خدیجه محرابی مسئول امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان ومربیان و سرپرستان و ورزشکاران شرکت کننده برگزار شد به تیم ها و نفرات برتر این رقابت‌ها لوح قهرمانی و هدایایی از طرف هیئت ژیمناستیک استان و فدراسیون اهدا شد.
 
برگزاری کلاس مربیگری و داوری درجه 3 اسکیت آلپاین در یاسوج
رئیس هیئت اسکیت کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری کلاس مربیگری و داوری درجه 3 اسکیت در شهر یاسوج با حضور سرمربی تیم ملی و مدرس فدراسیون خبر داد.
احسان بهرامی، رئیس هیئت اسکیت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کلاس مربیگری و داوری درجه ۳ اسکیت آلپاین در شهر یاسوج با حضور ۲۰ نفرمربیان و داوران از استانهای کهگیلویه و بویراحمد، فارس، خوزستان، فارس و خراسا ن رضوی در شهر یاسوج شد.
بهرامی، رئیس هیئت اسکیت کهگیلویه و بویراحمد افزود: این دوره مربیگری و داوری از 17 لغایت 19 مهرماه با حضور 9 نفر از بانوان و 11 نفر از آقایان به مدرسی مسیح امین خواه سرمربی تیم ملی و مدرس فدراسیون بصورت تئوری در محل سالن کنفرانس گمرک یاسوج و بصورت عملی در محل پارک ولایت یاسوج برگزار شد.
رئیس هیئت اسکیت استان ضمن تشکر از حمایت‌های علوی مدیرکل و معاونین، نبود پیست اسکیت را تنها مشکل و معظل این هیئت دانست و از برگزاری و میزبانی مسابقات اسکیت آلپاین قهرمانی کشور از تاریخ ۸ لغایت ۱۰ آبان در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان در دو بخش دختران و پسران خبر و اظهار امیدواری کرد شهر یاسوج میزبان شایسته ای در این رقابت‌ها باشد.
 
نفرات برتر رقابت‌های تکواندو نوجوانان قهرمانی پسران استان مشخص شدند
مسئول روابط عمومی هیئت تکواندو کهگیلویه و بویراحمد گفت: رقابت‌های تکواندو نوجوانان قهرمانی پسران استان در یاسوج با معرفی نفرات اوزان مختلف به پایان رسید.
زهرا هرمزی، مسئول روابط عمومی هیئت تکواندو استان افزود: در این دوره از رقابت‌ها ۳۰ تکواندو کار نوجوان از شهرهای یاسوج، گچساران، لنده، باشت، چرام و سوق حضور داشتند و باهم رقابت کردند که در پایان این نفرات به مقام های برتر اوزان مختلف دست یافتتند.
وزن اول امیر رضااسلام نژاد
وزن سوم علیرضاباقرپور
وزن چهارم اشکان دژپسند
وزن پنجم محمد حسن پور
وزن ششم پوریارشیدی
وزن هفتم محمدمهدی معصومی
وزن هشتم مهدی جمالی
مسئول روابط عمومی هیئت تکواندو استان ادامه داد: در تیمی این رقابت‌ها تیم یاسوج به مقام نخست رسید. نفرات برتر بعنوان تیم منتخب استان در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان کشور شرکت می کنند.
این رقابت‌ها روز جمعه 19 مهرماه در محل سالن آزادی خانه تکواندو استادیوم تختی یاسوج برگزار شد.

رقابت‌های تنیس روی میز به پایان رسید
رقابت‌های تنیس روی میز گرامیداشت هفته‌ی نیروی انتظامی در یاسوج با قهرمانی فرید معصومی به پایان رسید.
در این دوره از رقابت‌ها که به‌صورت تیمی و دو حذفی در خانه تنیس روی میز شهر یاسوج و با حضور 25 نفر از برترین‌های این رشته برگزار شد، در پایان دور مقدماتی از هر گروه نفرات برتر راهی مرحله حذفی این مسابقات شدند.
در پایان مرحله دوم این رقابت‌ها که به‌صورت دو حذفی برگزار شد، فرید معصومی با برتری مقابل حریفان به مقام قهرمانی رسید، فرید دوهنده دوم شد و مهرداد موسوی در مکان سوم این رقابت‌ها قرار گرفت.
این رقابت زیر نظر هیئت تنیس روی میز استان و شهرستان بویراحمد برگزار شد.

رقابت‌های تنیس گرامیداشت هفته‌ی دفاع مقدس در یاسوج
رقابت‌های تنیس گرامیداشت هفته‌ی دفاع مقدس در یاسوج با قهرمانی احسان بهرامی به پایان رسید.
 در این دوره از رقابت‌ها 12 نفر از برترین‌های این رشته حضور داشتند و به‌صورت دوره‌ای در 4گروه باهم رقابت کردند.
در پایان دور مقدماتی نفرات برتر راهی مرحله دوم این مسابقات شدند که در پایان محمود رستمی و احسان بهرامی با برتری برابر حریفان راهی دیدار پایانی و فینال این دوره شدند.
در دیدار فینال این مسابقات که با حضور گودرزی معاون توسعه ورزش ، رحیمی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد و فرخ افتخاری رئیس هیئت تنیس استان و جمعی از علاقه‌مندان به این رشته برگزار شد ،احسان بهرامی با برتری برابر محمود رستمی به مقام قهرمانی رسید،رستمی دوم شد و علی عبدالله پور و فرخ افتخاری به مقام‌های سوم و چهارم دست یافتند.
در آئین اختتامیه این مسابقات که با حضور معاون اداره کل ،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد و رئیس هیئت تنیس استان برگزار شد ، به نفرات برتر لوح قهرمانی و هدایایی از طرف هیئت تنیس استان اهدا شد .
این رقابت‌ها در زمین تنیس مجموعه کوثر بانوان شهر یاسوج برگزار شد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1