تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : ۴۱۳۷۳۹
نشست خبری مدیر اداره پست گچساران در روز جهانی پست:

رتبه برتر اداره پست گچساران در کهگیلویه و بویراحمد / توصیه‌های مدیر پست به زائرین کربلا

۳
۰
رتبه برتر اداره پست گچساران در کهگیلویه و بویراحمد / توصیه‌های مدیر پست به زائرین کربلا
کبنا ؛
مدیر اداره پست شهرستان گچساران ضمن تبریک روز جهانی پست گفت: 17 مهر مصادف با 9 اکتبر میلادی در سراسر جهان به عنوان روز جهانی پست نامگذاری و سنبل پاسداشت از نهادی است که قدمتی به بلندای تاریخ دارد.
ایمان حضرتی نژاد امروز (چهارشنبه 17 مهر ماه 98) در نشست با خبرنگاران که در محل اداره پست گچساران برگزار شد، افزود: شبکه پست به عنوان یک نهاد ارتباطی در همه ادوار تاریخ متناسب با نیازهای روز جوامع نقش زیربنایی در توسعه اقتصادی، اجنماعی و فرهنگی ملل ایفا نموده و امروز علی رغم پیشرفت و تعدد دیگر نهادهای ارتباطی، پست در جهان صنعتی و ارتباطی نقش ویژه‌ای دارد و به عنوان بازوی صنعت مطرح می‌شود.
حضرتی نژاد با اشاره به اینکه اداره پست تا روز اربعین در دو شیفت صبح و بعدازظهر به شهروندان گچسارانی خدمات ارائه می‌دهد گفت: زائرانی که برای گذرنامه ثبت نام نموده‌اند جهت استعلام گذرنامه شماره ملی شخص زائر رابه سامانه 1103000010 ارسال کنند و سپس با دریافت کد رهگیری بیست رقمی خود از ایم سامانه، به اداره پست مراجعه نمایند.
حضرتی نژاد با اشاره به عملکرد اداره پست در 6 ماهه اخیر ابراز کرد: ترافیک مرسولات پستی در 6 ماهه نخست امسال 127 هزار و 458 فقره بوده است که نسبت به سال گذشته رشد 28 درصدی داشت، همچنین 35 هزار و 401 فقره ترافیک مرسولات پستی از مبدأ گچساران اعم از روستایی و شهری به سایر مقاصد از عملکرد این اداره است.
مدیر اداره پست گچساران با بیان اینکه کسب رتبه خیلی خوب توسط اداره پست شهرستان گچساران مرهون تلاش شبانه روزی همکاران خدوم این اداره است گفت: ظرف شش ماه گذشته 85 هزار و 797 مرسوله به شهرستان وارد و توسط نامه رسان‌ها به درب منازل توزیع گردید.
ایمان حضرتی نژاد تاکید کرد: تعداد 4919 عدد کد پستی برای ارائه به سازمان‌ها و ادارات جهت آدرس دهی دقیق، انعقاد قرار داد با فروشگاه‌های اینترنتی شهرستان برای گسترش و رونق کسب وکار، از جمله اقدامات اداره پست گچساران بوده است.
بازدید مستمر و نوبه‌ای از 10 دفتر پستی دفاتر پیشخوان دولت به منظور کنترل وضعیت خدمت رسانی و حفظ رضایتمندی خدمات و همچنین گسترش همکاری با بانک‌ها برای توزیع ابلاغیه و اخطاریه‌ها در راستای حذف ترددهای زائد از دیگر اقدامات اداره پست بوده است.
مدیر پست گچساران با اشاره به اینکه رعایت اصول صحیح آدرس نویسی به توزیع سریعتر مرسولات کمک می‌کند افزود: اگر شهروندی بعد از 24 ساعت از ورود به شهرستان مرسوله خود را دریافت نکرد می‌تواند با مراجعه یا تماس با این اداره از وضعیت مرسوله خود اطلاع پیدا کند.
حضرتی نژاد در پایان ضمن تقدیر از همکاران بخش «توزیع و پذیرش» این اداره خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات توزیع مدارک خودرویی و هویتی نداشتن آدرس و شماره تماس و کد پستی است که در این راستا جهت کاهش برگشتی مرسولات جلساتی با پلیس راهور و دفاتر پلیس به اضافه 10 داشتیم و از آنان درخواست نمودیم تا ارباب رجوع با مراجعه به اداره پست و دریافت تأییدیه کد پستی ملک‌ها  ما را در خدمت رسانی به مردم شهرستان یاری نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
والاجناب حضرتی من هم آدرسم سرراسته؛ هم کدپستیم همیشه نوشته شده؛ هم شمارهرموبایل رندهمیشه روشن دارم ولی هیچ وقت مرسوله ی پستی ام رادرست دستم نرسوندن.ازنظرمن که نمره ی خوبی نمی گیرید
Iran, Islamic Republic of
به امام حسین قسم تا حالا 5 بار بسته های پستی ما رو نیاوردن یا خودمون رفتیم اوردیمیش

یه بارم که کلا اشتباه فرستادن یه جای دیگه

اگه این بهترینه وای به حال بدترین هاش
.....
Iran, Islamic Republic of
سلام وقت بخیر من 5اردیبشهت بسته پستیم رسید اداره پست وظاهرا گمش کردن و اصلااا گردن نمیگیرن من الان باید چیکار کنم؟
کارنامه‌سازی میلیاردی زاکانی

کارنامه‌سازی میلیاردی زاکانی

اولین خروش رسانه‌ای شهرداری علی‌رضا زاکانی پر کردن بیلبوردهای تبلیغاتی شهر تهران با گزارش ...
وزش باد خیلی شدید در تهران/خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا

وزش باد خیلی شدید در تهران/خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان‌ تهران، وضعیت جوی استان تهران آسمانی صاف تا قسمتی ...
شوک روسی به فولاد ایران

شوک روسی به فولاد ایران

روسیه پس از نفت، بازار فولاد را هم از چنگ ایران درآورد. با تهاجم روسیه به اوکراین، آمریکا ...
1