کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در آیین بازگشایی دانشگاه‌های استان مطرح شد

مخالفت استاندار فارس با ستاره‌دار کردن دانشجویان

17 مهر 1398 ساعت 14:15

استاندار فارس گفت: اگر دانشجویی مرتکب خطایی شد نباید او را ستاره‌دار کرد بلکه با نصیحت و هدایت باید این فرد را اصلاح کرد.


عنایت‌الله رحیمی امروز (چهارشنبه 17 مهر) در آیین بازگشایی دانشگاه‌های استان با تأکید بر اهمیت فعالیت تشکل‌های دانشجویی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و صنفی خاطرنشان کرد: حضور جوانان در این تشکل‌ها و آموختن گفت‌وگو، انتقاد، نقدپذیری، کسب تجربه و آزمون‌وخطا در راستای فعالیت‌های گروهی نیاز امروز جامعه است.
رحیمی از مسئولان دانشگاه خواست اجازه دهند دانشجویان آزادانه حرفشان را بزنند و نظراتشان را بیان چراکه بی‌شک هزینه آزمون‌وخطا در جامعه کوچکی همچون دانشگاه بسیار کمتر از جامعه اصلی خواهد بود و دانشجویان با این تجاربی کهن کسب می‌کنند می‌توانند از تکرار خطاهای خود در آینده جلوگیری کنند.
استاندار فارس تأکید کرد: اگر دانشجویی مرتکب خطایی شد نباید او را ستاره‌دار کرد بلکه با نصیحت و هدایت باید این فرد را اصلاح کرد تا هم دانشگاه و هم جامعه در مسیر درستی حرکت کند.
رحیمی از متولیان دانشگاه‌ها خواست دانشجویان را همچون فرزندان خود بدانند و با نصیحت، اندرز و راهنمایی دلسوزانه نقاط ضعف آن‌ها را بازگو کرده و راه درست را نشان دهند.
وی همچنین تأکید کرد: فعالیت تشکل‌های دانشجویی باید در چارچوب قانون انجام شود.
رحیمی ابراز امیدواری کرد با همراهی دانشگاهیان شاهد حرکت استان در مسیر پیشرفت و توسعه باشیم.


کد مطلب: 413730

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/413730/مخالفت-استاندار-فارس-ستاره-دار-کردن-دانشجویان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1