کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شهردار کازرون استعفا کرد

17 مهر 1398 ساعت 12:35

شورای اسلامی شهر کازرون با استعفای «علی باقری» موافقت کرد.


به گزارش کبنانیوز، «علی باقری» به علت بیماری، کسالت و ادامه درمان در مرکز استان استعفای خود را به شورای اسلامی شهر تقدیم کرد که پس از تشکیل جلسات متعدد سرانجام در دوشنبه (۱۵ مهرماه) با استعفای «باقری» موافقت شد و طی حکمی «اصغر قاسمی» به‌عنوان سرپرست جدید شهرداری کازرون معرفی شد.
مراسم معارفه سرپرست جدید شهرداری کازرون روز سه‌شنبه (۱۶ مهرماه) با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، معاونان و مسئولان واحد‌ها برگزار شد و اصغر قاسمی به‌عنوان سرپرست جدید شهرداری کازرون منصوب شد.
رضا آذین‌فر، رئیس شورای اسلامی شهر کازرون اظهار کرد: با توجه به اینکه سرپرست جدید شهرداری از نیرو‌های توانمند و متعهد شهرداری است، به همین دلیل از همکاران و دوستان انتظار داریم همچون گذشته با او همکاری داشته باشند تا بتوانیم موجبات رضایت شهروندان را فراهم آوریم.
اصغر قاسمی، سرپرست جدید شهرداری کازرون گفت: «باقری» مدیر پرتلاشی بود و طی دو سال مدیریت او اقدامات مثبتی صورت گرفت.
قاسمی در ادامه افزود: با توجه به حساسیت جایگاه شهرداری همه تلاش‌های مجموعه باید در جهت خدمات دقیق، شفاف و قابل‌قبول به شهروندان باشد و رضایت خداوند و مردم باید سرلوحه همه کار‌ها قرار گیرد.
وی بیان داشت: هیچ‌چیز ارزشمندتر از لبخند رضایت‌مندی شهروندان نیست و خروجی مدیریت شهری باید رضایت مردم و تحقق حقوق شهروندی باشد.
سرپرست جدید شهرداری کازرون گفت: آبادانی و توسعه شهر کازرون میسر نخواهد شد مگر با همکاری شهروندان و مجموعه مدیریت شهری به همین منظور نهایت تلاش خود را خواهیم کرد.
 


کد مطلب: 413719

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/413719/شهردار-کازرون-استعفا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1