کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

نیک‌مرام نرخ بیکاری کهگیلویه و بویراحمد را تک‌ رقمی کرد

16 مهر 1398 ساعت 22:35

نیکمرام افزود: نرخ بیکاری استان کهگیلویه و بویراحمد همیشه در بهترین وضعیت جایگاه 28 یا 29 داشت. که الان با صعود 14 جایگاه به رتبه 16 کشور به لحاظ نرخ بیکاری قرار داریم.


برای اولین بار در تاریخ استان کهگیلویه وبویراحمد یک زن مدیریت دستگاه بزرگ اجرایی این استان را به دست می‌گیرد، او توانست توانمندی بانوان دیار آریوبرزن را به ظهور رساند. با انتصاب «پروانه نیک‌مرام» به عنوان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد، اعتماد به بانوان این استان و حتی سایر بانوان مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه مدیریتی افزایش یافت. «نیک مرام» نشان داد که زنان استان کهگیلویه و بویراحمد از توانایی بالایی برخوردار هستند و بالا کشیدن رتبه استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه بیکاری کاری نیست که به این سادگی‌ها رقم بخورد. برنامه ریزی، پیگیری و تلاش شبانه روزی می‌خواهد. یقیناً مسائل مختلفی باعث شد که اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر روی مدار واقعی خود قرار گیرد، تعامل، همدلی و همراهی کارکنان و مدیران اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و پیگیری و تأکیدات استاندار کهگیلویه و بویراحمد در به دست آوردن این رتبه تک رقمی بی تأثیر نبوده است.
پروانه نیک مرام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تلاش و پیگیری‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: من از آقای استاندار به طور ویژه تشکر می‌کنم که موضوع اشتغال و اشتغالزایی را به جد پیگیر می‌کنند و همیشه هم توصیه‌های لازم را در این باره دارند.
وی با بیان اینکه برای اولین بار از زمان آمار گیری‌های اشتغال، تابستان امسال رتبه استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ بیکاری تک رقمی شد، گفت: نسبت به مدت مشابه سال 97 حدود ۵.۹ درصد کاهش داشتیم. و نرخ بیکاری استان کهگیلویه و بویراحمد از متوسط کشوری که 10.5 می‌باشد، کمتر است.
نیکمرام افزود: نرخ بیکاری استان کهگیلویه و بویراحمد همیشه در بهترین وضعیت جایگاه 28 یا 29 داشت. که الان با صعود 14 جایگاه به رتبه 16 کشور به لحاظ نرخ بیکاری قرار داریم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد که این نتیجه اجرای خوب برنامه‌های اشتغال زایی دولت خصوصاً! طرح اشتغال روستایی، کارورزی و سیاست‌های توسعه کارآفرینی بوده است.
وی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد هم ردیف استانها بزرگ و صنعتی برخوردار می‌شود.
نیک مرام در پایان تاکید کرد: برنامه‌های خوبی از جمله؛ یارانه دستمزد را در دست اجرا داریم که انشاالله در آینده شاهد موفقیت بیشتر در این زمینه خواهیم بود.


کد مطلب: 413697

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/413697/نیک-مرام-نرخ-بیکاری-کهگیلویه-بویراحمد-تک-رقمی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1