تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۴
کد مطلب : ۴۱۳۶۳۷
برای اولین بار انجام شد

افتتاح 18 مرکز بازی درمانی ویژه دانش‌آموزان استثنایی در خوزستان

۰
افتتاح 18 مرکز بازی درمانی ویژه دانش‌آموزان استثنایی در خوزستان
کبنا ؛رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان از راه‌اندازی 18 مرکز بازی درمانی ویژه دانش‌آموزان استثنایی برای اولین بار در استان خوزستان خبر داد.
علی ممبینی اظهار کرد: 18 مرکز بازی درمانی در شهرهای اهواز، ماهشهر، بهبهان، لالی، رامهرمز، شادگان، باغملک، ایذه، اندیمشک، شوشتر، دزفول، خرمشهر، بندرامام و شوش افتتاح شد.
وی افزود: این مراکز با اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال تجهیز شدند. هدف اصلی راه‌اندازی این 18 مرکز، افزایش مسئولیت پذیری، اعتماد به نفس و کنترل هیجان دانش آموزان با نیازهای ویژه است.
رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان ادامه داد: افتتاح این مراکز در راستای سند تحول بنیادین و برنامه های یک ساله آموزش و پرورش استثنایی خوزستان است. هدف مراکز بازی درمانی، کمک به کیفی‌سازی خدمات آموزشی و توان بخشی به دانش آموزان استثنایی است.
ممبینی با بیان اینکه دانش آموزان استثنایی علاوه بر خدمات آموزشی، خدمات توان بخشی مانند کار درمانی، گفتار درمانی و بازی درمانی نیز دریافت می‌کنند، عنوان کرد: اگر بخواهیم خدمات توان‌بخشی خوبی ارائه دهیم باید این مراکز را راه‌اندازی می‌کردیم که خوشبختانه این اتفاق افتاد و در آموزش و پرورش استثنایی بی‌نظیر است.
وی در پایان گفت: اعتباری که وزارت آموزش و پرورش برای ساخت این مراکز در اختیار ما قرار داد، تنها برای یک مرکز بود اما با اعتبارات استانی و خیرین توانستیم 18 مرکز را راه‌اندازی کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1