کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

معارفه غلامرضا پناه برگزار شد / تصاویر

13 مهر 1398 ساعت 20:22

گفتنی است طی احکام جداگانه‌ای از سوی محمد شریعتمداری "حجت اله میرزایی " به عنوان معاون امور اقتصادی، "غلامرضا پناه " بعنوان معاون توسعه مدیریت و منابع و" حامد شمس " به عنوان رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شدند.


آئین تکریم و معارفه معاون امور اقتصادی، معاون توسعه مدیریت و منابع و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر امروز شنبه سیزدهم مهر با حضور "محمد شریعتمداری " وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در محل این وزارتخانه برگزار شد.
به گزارش کبنا، "محمد شریعتمداری " در این نشست با اشاره به اهمیت و ضرورت اطلاع رسانی صحیح به مردم گفت: فعالیت‌های فراوانی در وزارتخانه انجام می‌شود که باید درخصوص آن‌ها اطلاع رسانی صحیح و مناسبی به جامعه مخاطب داشته باشیم.
شریعتمداری، حضور مؤثر و تأثیر گذار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در مجامع اقتصادی مختلف جهت تصمیم سازی لازم و مهم دانست و تاکید کرد: موضوعات باید رودر رو و شفاف با مردم در میان گذاشته شود.
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه این وزارتخانه زیر مجموعه‌های گسترده‌ای دارد تاکید کرد: باید بین این مجموعه‌های بزرگ، هم افزایی و همگرایی بیشتر ایجاد شود.
وی ادامه داد: مهم این است که مدیران بتوانند در کنار هم و با هم اندیشی و هم افزایی، برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده و رفع نواقص تلاش کنند.
شریعتمداری افزود: شنیدن صدای مخاطبان و ارتباط روشن و مستقیم با گروه‌های هدف امری ضروری است و باید در تصویب هر بخشنامه در هر حوزه حتماً نظر مخاطب اصلی آن حوزه نیز استخراج گردد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برضرورت و اهمیت تحلیل و ایجاد محتوا در حوزه اطلاع رسانی به جامعه مخاطب تاکید کرد.
وی، معاونت توسعه مدیریت منابع را نیز دارای جایگاهی مهم دانست.
میرزایی، معاون امور اقتصادی در این نشست تجلی عقلانیت، کارآمدی، شفافیت و سلامت درارتباط با مردم را بسیار مهم دانست و گفت: ما باید مدافع منافع گروه‌های بی صدا باشیم.
پناه، معاون توسعه مدیریت و منابع نیز اشاره کرد: امروز در عصر دانایی به سر می‌بریم، دانش سرمایه اصلی حکومت‌هاست و نگاه ما به مسائل باید نگاه دانشی باشد.
" شمس "، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی نیز در این نشست گفت: روابط عمومی باید بتواند نیازها را شناسایی و اولویت‌ها را لحاظ کند. استخراج اولویت‌ها نیز باید با نیازهای سازمان تطابق داشته باشد.
وی تصریح کرد: روابط عمومی امروزه دیگر مانند گذشته ساده و خطی نیست و با حضور شبکه‌های اجتماعی و ظهور و فراگیر شدن پدیده "شهروند خبرنگاری" نیازمند تغییرات فراوان است.
گفتنی است طی احکام جداگانه‌ای از سوی محمد شریعتمداری "حجت اله میرزایی " به عنوان معاون امور اقتصادی، "غلامرضا پناه " بعنوان معاون توسعه مدیریت و منابع و" حامد شمس " به عنوان رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شدند.
در این نشست همچنین از تلاش‌ها و زحمات "علی سرزعیم "، "نصرالله بازوند " و " روزبه کردونی " قدردانی شد.
 


کد مطلب: 413533

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/413533/معارفه-غلامرضا-پناه-برگزار-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1