کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست با معتمدین و بزرگان منطقه دوراهی نورآباد مطرح شد

آتش انتخابات طایفه‌ای بر توسعه شهرستان ممسنی

10 مهر 1398 ساعت 13:02

فرماندار ممسنی از انتخابات به‌عنوان ظرفیتی برای توسعه این شهرستان یاد کرد و گفت: بزرگان و ریش‌سفیدان منطقه نباید اجازه دهند این رویداد مهم تبدیل به وزن‌کشی و قدرت‌نمایی غیرقانونی برخی‌ها شود.


داود ایوبی، شامگاه سه‌شنبه در نشست با معتمدین و بزرگان منطقه دوراهی نورآباد افزود: روز انتخابات همه بزرگان با همدلی و هم‌افزایی تصمیم‌گیری کنند تا روند توسعه شهرستان ممسنی که متناسب با پتانسیل‌های طبیعی و انسانی آن نیست سرعت گیرد.
وی ادامه داد: مبادا تعداد متهمان انتخاباتی و هنجارشکنی‌های روز انتخابات برای زمان‌های طولانی مسئولان شهرستان و مردم آن را درگیر حاشیه کند.
رئیس شورای تأمین شهرستان ممسنی اظهار داشت: انتخابات طایفه‌ای نتیجه‌ای طایفه‌ای به دنبال خواهد داشت که نه‌تنها تحولی در توسعه شهرستان نخواهد داشت بلکه موجب هدر رفت منابع و توسعه نامتوازن همه مناطق شهرستان خواهد شد.
فرماندار ممسنی ادامه داد: درحالی‌که درخشش فرزندان ممسنی در عرصه‌های علمی، ورزشی و فعالیت‌های اجتماعی متبلور شده، حوادث روز انتخابات باعث سرافکندگی آن‌ها شده که همواره در مجامع عمومی شهرستانی با زبان گویا توسط آن‌ها بیان و نگرانی خود را اعلام می‌کنند.
رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‌های ممسنی و رستم با تأکید بر لزوم برگزاری انتخابات سالم و بدون حاشیه در دوم اسفند ۹۸ بیان کرد: از تمام ابزارهای موجود شهرستانی و استانی در برنامه‌ریزی و پیش‌بینی و پیشگیری از اتفاقات ناگوار در روز انتخابات استفاده‌شده که امیدوارم با همراهی همه‌جانبه مردم و به‌ویژه نخبگان، بزرگان و معتمدین در این دوره، انتخاباتی بدون حاشیه و درگیری شاهد باشیم.
در این جلسه اعضای شورای تأمین شهرستان ممسنی و نمایندگان مردم نظرات و پیشنهادهای خود را برای برگزاری انتخابات آرام و بدون حاشیه ارائه دادند.
همچنین فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با اشاره به انتخابات پیش رو و تأمین امنیت آن ازهرجهت گفت: مردم باید در این انتخابات شایسته‌سالاری را جایگزین طایفه‌گرایی کنند.
سرهنگ محمدهاشم قسام افزود: پلیس برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات با همکاری اعضای شورای تأمین تا زمان برگزاری انتخابات در تمام مناطق شهرستان جلساتی را با ساکنین، بزرگان و معتمدین برگزار می‌کند تا با همکاری مردم شاهد یک انتخابات بدون مشکل باشیم.


کد مطلب: 413385

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/413385/آتش-انتخابات-طایفه-ای-توسعه-شهرستان-ممسنی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1