تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۴۱۲۸۰۶
شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد در شورای اداری شهرستان مطرح کرد

نمایشگاه‌های یاسوج معضلی برای بویراحمد / ارائه جنس‌های بنجل و نارضایتی مردم

۲
۰
نمایشگاه‌های یاسوج معضلی برای بویراحمد / ارائه جنس‌های بنجل و نارضایتی مردم
کبنا ؛نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد به ریاست شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (سه شنبه 26 شهریور ماه 98) شورای اداری شهرستان بویراحمد به ریاست شاهرخ کناری فرماندار این شهرستان برگزار شد، که شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد در این نشست به مراسم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: مساجد، حسینیه‌ها و امامزاده‌هایی که در مسیر زوار حرم مطهر امام حسین (ع) هستند، باید تلاش کنند که امکانات لازم به لحاظ گرمایشی و سرمایشی را داشته باشد، چرا که ما در سال‌های گذشته گاهاً اتفاقات ناگواری پیش می‌آمد.
کناری افزود: موضوع امنیت جاده‌ها و مسیر زوار اربعین حسینی نیز باید مدنظر قرار بگیرد و البته اقدامات لازم هم انجام گرفته است. ستاد اربعین به چند دستگاه مربوط نمی‌شود و لذا همه دستگاه‌ها باید پای کار بیایند و دستگاه‌های دولتی نباید بی خیال این سفر معنوی نباشند.
فرماندار بویراحمد به برنامه‌های هفته دفاع مقدس گریزی زد و گفت: مراسم رژه نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس 31 شهریور ماه در خیابان سپاه –جلوی فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود که انتظار می‌رود ادارات حضور پررنگی در برنامه‌های هفته دفاع مقدس حضور پیدا کنند.
کناری در ادامه گفت: هیچ دستور العملی برای استفاده از خودروهای دولتی برای مدیران و خانواده آنان در خارج از وقت اداری وجود ندارد.
وی به مصوبات شورای تأمین اشاره کرد و گفت: مصوبات شورای تأمین لازم الاجرا است و اجرا نکردن آن بار حقوقی و قانونی دارد.
فرماندار بویراحمد در ادامه به فصل بارندگی و احتمال وقوع سیل، اظهار کرد: دستگاه‌های متولی و شهرداران از همین الان اقدام به لایروبی کانال‌ها و مسیر سیلاب‌ها بکنند. اگر سال گذشته لایروبی‌ها به موقع انجام می‌گرفت. ما آن مشکلات را نداشتیم.
کناری در ادامه به موضوع برپایی نمایشگاه‌ها در سطح شهرستان بویراحمد اشاره کرد و گفت: نمایشگاه‌ها معضلی برای شهرستان شده است که علاوه بر رعایت نکردن موضوعات بهداشتی، ترافیکی را ایجاد می‌کنند.
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های پائیزی توسط امور اصناف افزود: اگر قرار است نمایشگاهی در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود، باید مقدمات لازم را فراهم کنید. گاهاً در این نمایشگاه‌ها جنس بنجل ارائه می‌دهند و دوماً قیمت کالاهای این نمایشگاه‌ها نیز با بازار فرقی ندارد. در همچنین موقع‌ها نباید مردم متضرر شوند و نیروی انتظامی ما هم به دردسر بیفتد. و مردم هم عمدتاً ناراضی هستند.
شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد در ادامه تاکید کرد: بعضی موکب‌ها به نام موکب نیز اقدام به قطع درختان می‌کنند که باید جلوی سودجویی این افراد نیز گرفته شود.
کناری در پایان گفت: ادارات هنگامی که همایش و یا مهمان کشوری دارند، هماهنگی‌های لازم را برای برقراری نظم و سایر موارد انجام دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خدا پدرتو بیامرزه ما که رفتیم نمایشگاه همش بنجل بود.. عدم رعایت بهداشت که بیداد می‌کرد
Iran, Islamic Republic of
این حرف که سالهاست داره زده میشه، فرماندار عزیز، حرف فایده ای ندارد.
عمل کردن لازم است.
خودتون چه کردین برای بهتر شدن نمایشگاه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1