تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۴۱۲۶۴۵
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد:

پیمانکار چشمه نباتی یاسوج هر چه دلش بخواهد ارائه می‌دهد / فضای سبز بوی مواد مخدر گرفته است

۵
۰
پیمانکار چشمه نباتی یاسوج هر چه دلش بخواهد ارائه می‌دهد / فضای سبز بوی مواد مخدر گرفته است
کبنا ؛
گرایش به مواد مخدر در بین جوانان رو به افزایش است که این مسئله عوامل زیادی دارد. شاید یکی از این عوامل به بیکاری جوانان برگردد و حضور آنها در مکان‌های تفریحی و دسترسی آسان به موادهای مخدر نیز عوامل اصلی گرایش آنان به این مواد خانمان سوز باشد. در بعضی از پارک‌های شهر یاسوج پیمانکاران این پارک‌ها هر نوع مواد مخدر از قلیان گرفته تا سایر مواد مخدر ارائه می‌دهد و به گفته سردار انصاری فرماندار نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد فضای سبز بوی مواد مخدر به خود گرفته است.
سردار مهدی انصاری فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در نشست روز (چهارشنبه 20 شهریور ماه 98) شورای مبارزه با مواد مخدر به وضعیت پارک‌ها و فضای سبز شهر یاسوج اشاره و اظهار کرد: فضای سبز در سطح شهر یاسوج برای استفاده مردم ایجاد شده اما این مکان‌ها اجاره داده می‌شوند و چون نظارت کافی در این حوزه وجود ندارد به پاتوق معتادان تبدیل می‌شود و بخش اعظمی از توان پلیس در این موضوع هدر می‌رود.
فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: زمانی پارک چشمه نباتی یاسوج یک معضل اساسی بود که حل شد اما در حال حاضر پیمانکار این پارک، هر چیزی که دلش بخواهد در این پارک ارائه می‌دهد، این معضل در پارک جنگلی یاسوج هم وجود دارد و فضای سبز بوی مواد مخدر به خود گرفته است.
وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه امروزه امکانات پلیس در برخورد متناسب با قاچاقچیان نیست، گفت: روزهای گذشته دو نفر از نیروهای پلیس در تعقیب و گریز قاچاقچیان کشته شدند.
این مسوول با بیان اینکه مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد پلیس را در مبارزه با مواد مخدر بیشتر یاری دهند، افزود: مصوب شده بود ایستگاه‌های ایست و بازرسی در سطح استان ایجاد شود که استقرار این ایستگاه‌ها به کشفیات مواد مخدر بیشتر کمک می‌کند.
انصاری با اشاره به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس هستیم، گفت: با همکاری آموزش و پرورش گشت‌های محسوس و نامحسوس در اطراف مدارس مستقر می‌شوند تا دانش‌آموزان، جوانان و نوجوانان درگیر این معضل نشوند.
فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به معضلات ناشی از مصرف مواد مخدر بیان کرد: طلاق، سرقت و سایر آسیب‌های اجتماعی از معضلات مواد مخدر است که پلیس در زمینه مبارزه با مواد مخدر تلاش خوبی داشته است.
وی از کشفیات 3 تن و 400 کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در استان خبر داد و افزود: کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 42 درصد افزایش داشته است.
این مسوول در پایان با اشاره به اینکه طرح پاکسازی نقاط آلوده همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، خاطرنشان کرد: مسوولان استان پلیس را در مجهز شدن امکانات به خصوص در حوزه خودرو یاری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
درودخدا برشما سردارانصاری ...خودکسانی که مدیریامسعول باغهاهستند ازقیلیان تا موادمخدر رابرای مشتریان فراهم میکنند..بیشترین درآمد شان ازاین راه هست.
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
لطفا تحقیق بفرمایید این مکان زیبا به چه شخصی و به چه شکلی واگذار شده است. ث
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
تحقق نمیخواد .
پیمانکار . لیدر اقای حاج زارع
و با پشتیبانی شورا همچنین کارهایی میکنه .
اقای شجاعی مدیر عامل فضای سبز هم بهش نمیرسه و باهاشه فکر کنم که کاری باهاش نداره
تامرادی.
Iran, Islamic Republic of
پیمانکارش هست ..
وقتی تو شورای شهر فقط به فکر خودشون باشن همینه دیگه .
الان شجاعی هم که مدیر عامل سازمان سبز شده که بشده مدیر عامل همینه دیگه .
استان ما شده جای بی سواد ها و پارتی باز ها
جای جوان های ما تو مدیرت ها با تو اخرت باشه
ممد نبودی
Iran, Islamic Republic of
پلمشون کنید. راحت.
مگه خوابید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1