تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب : ۴۱۲۵۷۴
در دومین نشست ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس مطرح شد

اجرای ۴۴ برنامه هفته دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد

۰
اجرای ۴۴ برنامه هفته دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛سرهنگ مصطفی مثنوی در دومین نشست ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس امسال رژه نیروهای مسلح فقط در مرکز استان برگزار می‌شود و در شهرستان‌ها رژه‌ای نخواهیم داشت.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به اینکه امسال رژه‌ در شهرستان‌ها انجام نمی‌گیرد لازم است رژه مرکز استان باشکوه برگزار شود.
وی  با اشاره به اجرای 44 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس بیان کرد: در این هفته نمایشگاه دفاع مقدس و بازسازی یکی از عملیات‌های دوران جنگ تحمیلی برگزار می‌شود.
این مسوول با اشاره به برگزاری برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در هفته دفاع مقدس گفت: از ۲۳۰ هزار شهید دفاع مقدس ۹۲ هزار شهید بسیجی هستند که در فاصله منتهی به هفته دفاع مقدس و هفته بسیج یادواره، اجلاسیه و کنگره گرامیداشت شهدای بسیجی برگزار شود که از مجموع ۱۹۰۰ شهید دوران دفاع مقدس ۶۴ درصد شهدا بسیجی هستند.
در ادامه این نشست سرهنگ حسن حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح گفت: طی سال‌های گذشته عملیات بازی دراز،کربلای ۵، ثامن‌الائمه و عملیات والفجر ۸ بازسازی شد و هفته دفاع مقدس امسال عملیات طریق‌القدس در دهکده دفاع مقدس بازسازی می‌شود.
 وی تصریح کرد: کارهای مقدماتی صورت گرفته است،ضمن اینکه برای تقویت روحیه مردم تجهیزات نظامی که در اختیار سپاه فتح استان قرار گرفته روز رژه در معرض دید قرار می‌گیرد.
حجت‌الاسلام سید علی‌فتح میرمحمدی در نشست ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامی ریشه در قیام عاشورا دارد و از آن تاسی گرفته است دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ کشور و انقلاب بوده و فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت هرگز از اذهان ملت ایران و نسل‌های آینده محو نمی‌شود.
مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دلائل تبدیل شدن دفاع مقدس به نقطه عطف تاریخ کشور و انقلاب گفت: جانفشانی و فداکاریهای بی‌نظیر رزمندگان آن دوران، تبعیت از ولی فقیه، سبقت در شهادت و تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس میان مردم از جمله دلائل تبدیل شدن دفاع مقدس به نقطه عطف تاریخ کشور است.
وی بیان کرد: رزمندگان ایران در دوران دفاع مقدس ثابت کردند با نیروی ایمان و اراده و با دستان خالی می‌توان جلوی ابر قدرت‌ها ایستادگی کرد و به فرموده امام خمینی(ه) انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس صادر شد و ابهت استکبار جهانی شکست.

این مسوول بیان کرد: انقلاب اسلامی باعث بیداری دیگر ملل جهان شد و تاثیرگذاری کنونی ایران در منطقه و جهان ناشی از دوران دفاع مقدس اسیت به طوری که در هیچ موضوعی بدون حضور ایران تصمیم‌گیری نمی‌شود.
در ادامه این نشست سرهنگ امیرعباس آسمند تقارن هفته دفاع مقدس امسال با ماه محرم را فرصت ارزشمندی برای تبیین هر چه بیشتر معارف و ارزش‌های دوران دفاع مقدس دانست، و گفت: سرمایه ارزشمند معارف دوران دفاع مقدس باید حفظ شود و ترویج یابد.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: 7  کمیته برای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال در استان تشکیل و شرح وظایف آنها مشخص شده است.
وی بیان کرد: این کمیته‌ها شامل اجرایی و پشتیانی، تبلیغات و اطلاع رسانی، ورزشی، فرهنگی و هنری ، زنان و خانواده، کودک و نوجوان و امنیتی و انتظامی است، ضمن اینکه 226 برنامه هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود.
این مسوول در پایان با اشاره به اینکه رسانه‌های استان به دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان در این ایام بیشتر بپردازند، گفت: رسانه‌ها رشادت‌های رزمندگان در طول هفت سال دفاع مقدس را برای نسل‌های بعد از جنگ به خوبی تبیین کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1