تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۴
کد مطلب : ۴۱۲۴۱۳
درخشش جوانی از خطه کهگیلویه و بویراحمد در فوتبال؛

عاشق فوتبال

۱
۳
عاشق فوتبال
کبنا ؛ بسیاری از نوجوانان و جوانان ایران اسلامی از کودکی چشم و گوششان از صدای گزارشگران پرهیجان فوتبال و فیلم گل‌های به ثمر رسیده و لیگ‌ها و رقابت تیم‌های داخلی، منطقه‌ای، قاره‌ای و جهانی و همچنین صحنه‌های سرنوشت ساز و شاد فوتبالیست‌های نام آور، داخل و خارج پر شده و براثر نقش رسانه‌ها و پراهمیت شدن زنگ ورزش در مدارس و مراکز ورزشی با خود تصمیم گرفته و اراده کرده‌اند که روزی فرا برسد همچون فوتبالیست‌های معروف و شناخته شده در این ورزش به تخصص و شهرت برسند.
 یکی از این دوستداران به ورزش فوتبال «احمد رضا جمالی راد» جوان 19 ساله، با استعداد و لبریز از علاقه به فوتبال از کهگیلویه از شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد است که تجربیات مثبت و منفی مکرری را در بازی فوتبال چشیده وعلیرغم مخالفت‌های اولیه والدینش هم درس خوانده و هم خوب فوتبال را بازی کرده است. این جوان برای رسیدن به خواسته و رویاهایش از سال 87 تمرین و از باشگاهی در دهدشت این حرفه را ادامه داده و امیدوار است روزی به هدف خود به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای برسد.
 احمد رضا که در خانواده‌ای فرهنگی رشد کرده، با وجود تنگناها و سختی‌های راهی که انتخاب کرده، بصورت مستمر از سال 88 در باشگاه فوتبال سپاهان دهدشت، موفق عمل کرده است. با مهاجرت خانواده‌اش در سال 91 از دهدشت به یاسوج مرکز استان، این فوتبالیست جوان تمرینات خود را با عضویت در باشگاه فوتبال ایرانیان ادامه داد و درسال 92 به پرسپولیس نوین یاسوج پیوست و سپس فعالیت ورزشی خود را از سال 93 تا 97 در باشگاه پرسپولیس جوان یاسوج ادامه داد. همچنین در سال 97 به باشگاه پارسه یاسوج پیوست و در مسابقات لیگ فوتبال استان نیزشرکت کرد. درسال گذشته بعنوان نماینده کهگیلویه وبویراحمد به تیم ملی دانش آموزی کشور دعوت شد که تحریم‌های ظالمانه مانع از حضور تیمش در مسابقات آسیایی در هندوستان شد.
 این جوان عاشق فوتبال طبق نظر کارشناسان و نظرسنجی مردم در سال 97 بعنوان بهترین هافبک راست فوتبال کهگیلویه وبویراحمد انتخاب شده و اکنون بعنوان عضو تیم منتخب استان فعالیت می‌کند.
احمد رضا می‌گوید، امیدوارم روزی در تیم‌های بزرگ پایتخت توپ بزنم و بتوانم افتخاری از خطه کهگیلویه و بویراحمد برای کشور شوم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
واقعا باید چنین سرمایه هایی را قدر دانس.امیدوارم اداره ورزش و جوانان این جوانان را دریابد
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1