تاریخ انتشار
جمعه ۸ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۴
کد مطلب : ۴۱۲۲۹۴
کبنا گزارش می‌دهد

بحث و جدل «تاجگردون» و «هاشمی‌پور» در باره اعتبارات بلاد شاپور / هاشمی‌پور: من کمک کردم تا به «تلچگاه» باشت آبرسانی شد / فیلم

۶
۰
بحث و جدل «تاجگردون» و «هاشمی‌پور» در باره اعتبارات بلاد شاپور / هاشمی‌پور: من کمک کردم تا به «تلچگاه» باشت آبرسانی شد / فیلم
کبنا ؛موضوع اعتبار باسازی بلادشاپور دهدشت مورد بحث و جدل مسئولان ارشد استان شده است. عدل هاشمی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در جمع خبرنگاران به موضوع اعتبارات باسازی بلادشاپور گریزی زد و گفت: هر کس بتواند در جهت توسعه کهگیلویه بزرگ به من کمک کند، خاک پای او را سرمه چشمم می‌کنم، ولی اجازه نمی‌دهم کسی حرمت مرا بشکند و اگر قرار است آبروی من برود، می‌خواهم آبرو برای هیچ کس نباشد. مدیرکل میراث فرهنگی مصاحبه می‌دهد که با پیگیری‌های فلانی [تاجگردون] 10 میلیارد تومان به بافت تاریخی شهر دهدشت داده شد، تو خیلی بی‌جا می‌کنی، توی حوزه من دخالت می‌کنی. بعد همین مدیرکل به من زنگ می‌زند که آقای هاشمی‌پور کاری انجام بده و کمک کنید، چرا که تخصیص را خراب کرده‌اند و من به او [باقری] گفتم، برو از همان کسی که تشکر کردی، بگو تا کمک کند.
هاشمی‌پور در ادامه با بیان اینکه من از بعضی رفتارها تعجب می‌کنم و آنها را نمی‌فهم، افزود: به من می‌گویند که بیا و برو که حواله قیر برای دیشموک بگیر و بعد می‌روم دیشموک، می‌بینم که پیامک زودتر از خودم رفته، آیا در این کار رضایت خدا هست.
عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه بزرگ در بخشی از صحبت‌های خود که از خبرنگاران خواست بیرون درج نشود و البته فیلم آن در فضای مجازی پخش شد، اظهار کرد: من کمک کردم تا به منطقه تلچگاه باشت و روستاهای اطراف آن آبرسانی شد، آیا حالا من برود و در ساز و کرنا بکنم که این کار من است.
فیلم صحبت‌های هاشمی‌پور را در اینجا ببینید.
  
بعد از این صحبت‌ها هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه بزرگ، خیلی‌ها بیان کردند که منظور صحبت‌های هاشمی پور، تاجگردون نماینده گچساران و باشت بود که غلامرضا تاجگردون در پیج اینستاگرامش با انتشار فیلمی تلویحاً جواب هاشمی‌پور را داد و اینجوری مطرح شده که کهگیلویه بزرگ نماینده‌ای همچون تاجگردون می‌خواهد.
فیلمی که تاجگردون در پاسخ به هاشمی‌پور در پیج اینستاگرام خودش گذاشت.
 
البته یکی از سایت‌های خبری گفت‌وگویی را از تاجگردون منتشر کرده که صحت آن مشخص نیست، اینگونه از زبان تاجگردون نماینده گچساران و باشت نوشته است که؛ «در این ۷ سال گذشته تا کنون آنچه که برای دیگر مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد انجام داده‌ام وظیفه خود می‌دانستم و منتی هم نیست.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این خدمات را نگفتم و فکر می‌کردم بهتر است حرمت همکارانم را داشته باشم. اگر چه مردم عزیز استان کهگیلویه و بویراحمد واقف به این همکاری هستند. نیاز به قدردانی و تشکر هم ندارم ولی دوستان اگر حرمت را رعایت کنند بهتر است. خداوند گلو و زبان را داده برای بیان حرف زیبا و حرف حق و هر گاه لازم باشد می‌گویم.»
امیر محبی‌فر از فعالین اجتماعی کهگیلویه در این باره می‌نویسد؛ «در سخنان دیروز سردار هاشمی پور در جمع خبرنگاران وی با انتقاد شدید از مدیرکل میراث فرهنگی از او خواست در حوزه انتخابیه کهگیلویه دخالت نکند، در واقع نه بخاطر اینکه مدیرکل حق اظهار نظر در مورد حوزه کاریش را ندارد مورد خطاب نماینده کهگیلویه بزرگ قرار گرفت، بلکه به خاطر فرافکنی و تلاش در جهت اختلاف افکنی بین نمایندگان استان مورد خطاب سردار هاشمی پور قرار گرفت.
متاسفانه در پی این اظهارات عده‌ای از رسانه‌ها با شانتاژهای تبلیغاتی و در یک اقدام زشت و نکوهیده برای اینکه خوراک رسانه‌ای برای خود دست و پا کنند، سعی کردند مخاطب سخنان سردار هاشمی پور را نماینده گچساران قلمداد کنند تا بر روابط خوب و تعامل نمایندگان در پیشبرد امورات استان تأثیر منفی بگذارند و به نوعی از همکاری و تعامل خوب نمایندگان استان که در طول ادوار گذشته مجلس بی نظیر بوده برای پیشبرد اهداف سیاسی و تفرقه افکنانه خود بهره برداری کنند.
یقیناً سردار هاشمی پور و دکتر تاجگردون به نیات شوم چنین شوهای تبلیغاتی برای کاستن از روابط صمیمانه آنها و تأثیر بر روحیه عمل گرایانه این عزیزان در عرصه خدمت رسانی به مردم واقفند و هرگز خود را درگیر این حواشی و دسیسه‌های شوم عده‌ای مغرض و بدخواه توسعه و رشد استان نخواهند کرد و کما فی سابق به همکاری و تعامل نزدیک، صمیمانه و برادرانهٔ خود برای خدمت به مردم استان با قدرت ادامه خواهند داد.»

یقیناً مسئولان کهگیلویه و بویراحمد با وحدت و همدلی هر چه تمام‌تر می‌توانند برای رفع مشکلات استان گامی بردارند و دامن زدن به اختلافات هیچ سودی ندارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهاد
Germany
من نمیدونم گردشگری توی سوق و لنده چی داره که ماهی یکی دوبار به این شهرها مسافرت میکند . مدیرکل گردشگری هر کس که قصد نامزدی در انتخابات را دارد میرود بحضورش و عرض ادب میکند این بننده خدا بجای اینکه بچسبه به ساماندهی اداره کلش همش با عینک دودی می رود پیش هر کسی که میخواهد نامزد انتخابات شود . اداره کلش را نابود کرد و حالا دنبال تفرقه افکنی است .
Iran, Islamic Republic of
اولاباعرض معذرت ازدهدشتی ها،لهجه این خانم دهدشتی نیست.لهجه دهدشتی مشخصه.بعدامحتوای حرفهای ایشون هم دیکته شده ست.اصطلاح غلام گچسارانی هاهم فقط توسط یک گچسارانی به کارمیره.
Iran, Islamic Republic of
اللهم اشغل الظالمین بالظالمین
Iran, Islamic Republic of
من که تک درختم سوخت بگذار جنگل بسوز واقعا چنین تفکراتی با دم زدن بر گرده مردم سوار شده خدایا خون شهدا چه شده خدایا شهیدان در شهادتها چه دیدند
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم امیر محبی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چه رویی داری؟ از چه دفاع میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سیه روی شود هرکه در او غش باشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
گچساران قدیم
Iran, Islamic Republic of
والا ما گچسارانیها قید تاجگردون ودوستان را زده ایم ،حالا اگر کسی از دهدشت می خواهد بیاید به ایشان رای بدهد،راه باز است.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1