تاریخ انتشار
جمعه ۸ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۸
کد مطلب : ۴۱۲۲۹۱
در خطبه‌های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

تاکید ائمه جمعه بر مبارزه با فساد در جامعه

۰
تاکید ائمه جمعه بر مبارزه با فساد در جامعه
کبنا ؛
ائمه جمعه شهرهای سوق،دیشموک، مارگون و چیتاب در خطبه های نماز جمعه امروز بر مبارزه با فساد در جامعه تاکید کردند.

امام جمعه سوق در خطبه های نماز امروز این شهر تاکید ائمه جمعه بر مبارزه با فساد در جامعهگفت: یکی از اولویت های کاری دولت که می تواند ضامن تحقق دیگر اقدامات دولت باشد،مقابله با فساد در دستگاه اجرایی است که حاصل آن افزایش کارآمدی و اعتباربخشی به مسئولان قوه مجریه خواهد بود.
حجت الاسلام کیانی اصل با بیان اینکه فساد باید ریشه کن شود افزود:دولت باید در راستای مقابله با فساد کمک کار و حامی قوه قضائیه باشد.
حجت الاسلام خواجه پور امام جمعه مارگون هم برتلاش مضاعف مردم و مسئولان برای رفع مشکلات موجود اقتصادی در کشور تاکید کرد و گفت: مبارزه با فساد در جامعه مستلزم مشارکت دولت، مردم و قوه قضائیه است.
امام جمعه دیشموک نیز در جمع نمازگزاران این شهر با تأکید بر ضرورت حمایت دولت از شفافیت مالی گفت: سیاسی کردن مبارزه با فساد به صلاح کشور نیست.تاکید ائمه جمعه بر مبارزه با فساد در جامعه
حجت الاسلام راوند افزود: دولتی‌ها از مسائل فرعی بپرهیزند و مسائل اصلی را که معیشت،اقتصاد و فرهنگ مردم است سر لوحه کار قرار دهند.
امام جمعه موقت چیتاب هم در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: همراهی قوا درسایه همدلی با قوه قضائیه موجب ریشه کنی فساد و انزوای دانه درشتها در جامعه می شود.
حجت الاسلام اکرمیان افزود: هرگاه درکشور بین قوا ناهمخوانی ایجادشود فساد،اختلاس زیاد ومشکلات جامعه فزونی خواهدیافت. تاکید ائمه جمعه بر مبارزه با فساد در جامعه
وی ادامه داد: هرچه این قوا بیشتر باهم متحدباشند مشکلات مردم با سرعت بیشتری رفع می شود.
 
خطیب جمعه شهر لیکک گفت: پیدایش نظام جمهوری اسلامی قطبی جدید در جهان امروز است که معادلات نظام دو قطبی شرق و غرب را به هم ریخت.

امام جمعه شهر لیکک در خطبه های امروز نماز این شهر گفت: شهیدان رجایی و باهنر از بهترین افرادی بودند که با تشکیل دولت انقلابی و مردمی خدمات ارزنده ای به مردم ارائه دادند و به دست منافقان کور دل به شهادت رسیدند.ایران اسلامی قطبی قدرتمند در جهان امروز
حجه الاسلام افروغی بدترین نوع ترور را نوع دولتی آن دانست و افزود: آمریکا در راس دولت‌های تروریستی قرار دارد و ربودن سید موسی صدر از این جمله است.
افروغی با اشاره به ورود زودهنگام به فضای انتخاباتی ادامه داد: انتظار است دولت مردان و مردم در این زمینه هوشیار باشند.
خطیب جمعه شهر لیکک با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی گفت: دستگاه قضا بدون هیچ ملاحظه ای در حال مبارزه با فساد است و بهترین فرصت است تا قوای دیگر به ویژه دولت با هماهنگی با قوه قضائیه زمینه مبارزه همه جانبه با فساد را فراهم کند.
حجه الاسلام افروغی ادامه داد: امروز ایران اسلامی در شرایطی قرار دارد که آمریکا و استکبار جهانی دیگر قطب قدرت نیستند و ایران اسلامی در تجهیزات و توان نظامی به قطبی قدرتمند در جهان تبدیل شده است.
حجه الاسلام افروغی افرود: گرامی داشت مراسم دهه محرم در بین شیعیان بسیار مهم است و باید با تمام توان برای ترویج فرهنگ و فلسفه قیام عاشورا تبلیغ کرد.
وی ادامه داد: احادیث و روایت‌های متعددی در اشک ریختن بر مظلومیت امام حسین(ع) تأکید کرده اند و همین اشک بر اهل بیت(ع) دست انسان را می‌گیرد و به مرز بی نهایت که خارج از دست بشر است وصل می‌ کند.
حجه الاسلام افروغی اضافه کرد: تمام هیأت‌ها مذهبی و مردم برای برپایی آیین های سوگواری دهه اول محرم همکاری کنند.
وی گفت: یکی از گردابهای مهمی که باعث آلوده شدن به گناه می‌شود فضای مجازی است و باید بسیار هوشیار بود تا در این فضا گرفتار نشویم.
حجه الاسلام افروغی با اشاره به خدمات دولت در شهرستان بهمئی افزود: آغاز عملیات اجرایی پست 132 کیلو واتی برق بهمئی اقدامی بزرگ برای رفع محرومیت این شهرستان است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1