تاریخ انتشار
جمعه ۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۴۱۲۱۱۸
در گفت‌وگوی اختصاصی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا با کبنا مطرح شد؛

سنگ اندازی می‌کنند و دوست دارند «علوی» نباشد تا به منافع خود برسند / سرای کوهنوردی طی 8 سال فقط اسکلتش ساخته شد/ توریسم ورزشی موضوعی که در سی سخت جدی گرفته شد/ هیئت ها از جذب اعتبارات اظهار تعجب می‌کنند

۱۹
۲
سنگ اندازی می‌کنند و دوست دارند «علوی» نباشد تا به منافع خود برسند / سرای کوهنوردی طی 8 سال فقط اسکلتش ساخته شد/ توریسم ورزشی موضوعی که در سی سخت جدی گرفته شد/ هیئت ها از جذب اعتبارات اظهار تعجب می‌کنند
کبنا ؛ رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا در گفت‌وگوی اختصاصی با کبنا گفت: اعتباراتی که در سال 97 با حمایت آقای علوی جذب شد در طول 8 تا 10 سال اخیر بی سابقه بوده است.
مهدی نظری بیان کرد: در خصوص زیرساخت‌های ورزشی، تعداد 5 سالن ورزشی در روستاهای بخش پاتاوه و مرکز شهرستان ایجاد شد. دو سالن در روستای بن زرد و بادنگان افتتاح شده است. در زمستان 97 در شهر سی سخت خانه جوان کلنگ زنی شد و در هفته تربیت بدنی افتتاح خواهد شد.
نظری ابراز کرد: سرای کوهنوردی که طی 8 سال گذشته فقط اسکلتش ساخته شده بود، در اسفند 96 با اعتباراتی که آقای علوی جذب کرد، در 10 ماه ساختمان سرا به اتمام رسید، در سال 98 نیز اعتبارات ملی درخواست و جذب شده و انشالله سرای کوهنوردان به بهره برداری خواهد رسید.
وی خاطرنشان کرد: در خصوص محوطه سازی مجموعه ورزشی سی سخت نیز اعتبارات خوبی جذب شده و در آینده‌ای نزدیک کار ساخت و ساز شروع خواهد شد.
توریسم ورزشی موضوعی مهم در رشد ورزش سی سخت
نظری تصریح کرد: مهم‌ترین موضوعی که آقای علوی در مورد شهر سی سخت حمایت کرد و آن را جدی گرفت بحث توریسم ورزشی است. در توریسم ورزشی، بحث جذب تیم‌های ملی و باشگاهی برای اردو زدن مدنظر قرار می‌گیرد که این جذب به لحاظ اقتصادی و ورزشی منفعت‌هایی برای شهرستان ایجاد می‌کند.
وی تاکید کرد: سی سخت شهرستانی است که به لحاظ جغرافیایی بالاترین ارتفاع از سطح دریا را در کشور دارد و ظرفیت خوبی برای استفاده تیم‌ها از هوای پاک و آب و هوای خوب را دارد. از طرفی با ورود تیم‌ها به سی سخت قطعاً استعدادیابی و راهیابی جوانان شهرستان به تیم‌های ملی سهل الوصول تر خواهد شد.
وی افزود: اردوی تیم ملی کبدی را در سی سخت داشتیم، در شهریور ماه نیز مجدداً تیم ملی کبدی در سی سخت اردو می زند و تفاهم نامه‌ای با تیم ملی کبدی بسته شده است که هزینه‌ای پرداخت شود و در اینجا حضور داشته باشند.
نظری بیان کرد: همچنین اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان مردان، اردوی تیم ملی تنیس روی میز رده 13 سال را از 25 شهریور تا 31 شهریور داریم.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا خاطرنشان کرد: قطعاً با فعالیت توریسم ورزشی، شاهد پیشرفت هر چه بیشتر ورزش شهرستان به لحاظ قهرمان پروری و افزایش زیرساخت‌ها خواهیم بود. حدود 4 مکان ورزشی داریم، 5 چمن مصنوعی را در دست احداث داریم که ماه آینده پیمانکار مشخص خواهد شد. حضور رئیس فدراسیون اسکواش کشور جناب آقای سلیمانی که در سی سخت و مشاهده وضعیت خوب شهر سی سخت باعث شد برنامه ریزی برای احداث یک مجموعه اسکواش و یک فضا و مکان برای اردوهای تیم اسکواش درنظرگرفته شود.
نظری در ادامه گفت: همچنین فراهم آمدن زیرساخت‌های لازم، فضایی فراهم می‌کند که دین خود را در بحث آسیب‌های اجتماعی و آموزش بپردازیم و جدی‌تر فعالیت کنیم و روند رو به کاهش آسیب‌ها را در جوانان شاهد باشیم.
وی به بحث قهرمان پروری پرداخته و بیان کرد: در بحث قهرمان پروری، پیش از این 160 بیمه کننده نیروی سازمان یافته داشتیم الان حدود 1500 نیروی سازمان یافته بیمه شده داریم. با حضور تیم کبدی در سی سخت یکی از جوانان آقای کیانی از شهرستان دنا به تیم جذب شد و الان در تیم ملی و در ارودی تیم ملی حضور دارد.
ورزش دنا دچار خواب آلودگی بود
نظری افزود: آقای سامان پاکباز، خانم سحر ضیایی در رشته دو و میدانی، خانم پریسا جهان فکر از سی سخت در رشته‌های وزنه برداری 3 مدال طلا را کسب کرد، در مسابقات کشور چین در بین 32 ورزشکار در رتبه هشتم قرار گرفت، در مسابقات کشوری همین امسال هم مدال طلا کسب کرد.
وی در خصوص تغییر وضعیت ورزش شهرستان دنا در سال‌های اخیر گفت: ورزش دنا پیش از این دچار یک خواب آلودگی شده بود، نه ورزش همگانی توسعه پیدا می‌کرد، همینطور دغدغه‌هایی که ورزشکارها در مورد اماکن ورزشی و زیرساخت‌ها داشتند باعث دلسردی ورزشکارها شده بود. با آقای علوی صحبت کردیم و تنها کسی هست که صداقت در گفتارش بود و به آنچه که گفت عمل کرد آقای علوی بود، اعتباری برای تعمیرات اماکن قرار دادند و حدود 50 درصد مشکلات اماکن و نواقصات را برطرف کردیم و امسال هم اعتبارات خوبی جذب کردیم که امیدواریم بقیه نواقص رفع شود.
وی ابراز کرد: همچنین اعتبارات خوبی برای هیئت‌ها درنظر گرفته شد، هیئتی که نهایتاً 10 میلیون تومان در طول سال دریافت می‌کرد، الان اعتبارات خوبی دریافت می‌کنند طوری که حتی هیئت‌ها از این اعتبارات اظهار خوشحالی و تعجب می‌کنند.
افزایش نیروهای سازمان یافته از 160 نفر به 1500 نفر
نظری تصریح کرد: همان مکانی که طی 8 سال فقط اسکلت سازی شده بود و مخروبه بود، الان ساخته شده. تیم‌های رزمی ما فضایی برای خود نداشتند، ولی الان چند ماه است به راحتی و بدون دغدغه تمرین می‌کنند و راضی هستند. بعد از 15 سال برای هیئت کشتی ما تزریق خوبی صورت گرفت، 2 رو تشک خیلی خوب برایشان خریداری و پهن شد. این‌ها باعث شد آمار نیروهای سازمان یافته از 160 نفر به 1500 نفر برسد.
نظری در ادامه بحث اعتبارات هیئت‌ها تاکید کرد: قبلاً اعتبارات شاید در سال حدود 10 میلیون تعلق می‌گرفت ولی الان ممکن است 200 میلیون تومان تعلق بگیرد. چون آقای علوی نیروی وزارت است و به دلیل تخصصی که دارد می‌تواند اعتبارات را جذب کند. همه اینها با حضور آقای علوی است، اگر ایشان نباشد کشتی ورزش دوباره به گل می‌نشیند.
از نماینده‌ها آقایان؛ زارعی، تاجگردون، هاشمی انتظار حمایت داریم
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا درباره حواشی ایجاد شده در اداره کل ورزش گفت: در مورد حواشی ایجاد شده در اداره ورزش، انتظاراتی که از مسئولین، استاندار، نماینده‌ها آقای زارعی، تاجگردون و هاشمی داریم این است که وقتی کسی بر سر کار می‌آید که با ورزش این استان آشنا است، از کم و کیف، کمبودها و ضعف‌ها، نواقصات و مشکلات کم و بیش با خبر است حمایت کنند.
وی خاطرنشان کرد: قطعاً وقتی نیرویی در کنار ایشان با کار آشنا باشد حمایت می‌شود، اما گاهی نیروهایی وجود دارند که منافع شخصی‌شان را در خطر می‌بینند و به تخریب مدیر توانمند دامن می‌زنند. انتظار داریم عملکرد آقای علوی را در نظر بگیرید و به کسانی که به دلایلی نتوانستند خود را با مجموعه وفق دهند و کنار گذاشته شده‌اند و می‌خواهند دم از تخریب مجموعه ورزش استان بزنند بها داده نشود.
قسم می‌خورم با وجود آقای علوی سی سخت بهتر شناخته شد
نظری اذعان داشت: به جرأت قسم می‌خورم که با وجود آقای علوی سی سخت دارد بهتر شناخته می‌شود، ظرفیت‌هایی که در بخش پاتاوه است دیده شد، الان حدود 4 سالن در پاتاوه داریم، سالن‌ها در روستای باک تمنک، دشت رز، دره بهنیاء در بهرام بیگی تا سه ماه آینده افتتاح خواهد شد که به توسعه ورزش پاتاوه کمک کرد.
افرادی برای آقای علوی سنگ اندازی می‌کنند
وی گفت: سال 99 نیز قرار است استخر شهر پاتاوه افتتاح شود. سالن ورزشی پاتاوه بعد از 14 سال امسال حدود 50 میلیون هزینه شده است، اما در این بین کسانی هستند که سنگ اندازی می‌کنند و دوست دارند آقای علوی نباشد تا به منافع خود برسند. به فرموده امام خمینی رهبر کبیر انقلاب نباید بگذارید شیاطین پست‌های کلیدی را بدست بگیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
خوب
منصف/ مُطلع
Iran, Islamic Republic of
شما چرا اینهمه طرفداری میکنی؟؟؟ وظیفه ی مدیرکل تلاش هست و رایزنی برای جذب اعتبارات.حتما این تلاش ها بی نتیجه نخواهد بود ، پیش خدای بزرگ-
اما؛ تمام از اداره تربیت بدنی و هیئت های ورزشی، به سمت استانداری شروع شده و انجام شده است!خیلی ها اینو میدونن
علوی بهتر است، دست از این رایزنی ها بردارد..
بخیار
Iran, Islamic Republic of
جون خوت لیسانست چنه فک کنم ادبیات یادینی عربیه.اصلاخوت درداداره ورزش وحوانان ایخری که ای مصاحبه راانجام دادی
سعید محمد حسینی
Iran, Islamic Republic of
دکتر دهخدا:
شروع قسم خوردن آغاز دروغگویی است.بهتر است در اعلام مواضع همیشه منافع عموم مردم در نظر گرفته شود نه منافع شخصی.
Iran, Islamic Republic of
لازم نیست قسم بخورید

چرا با اومدن شما در ورزش دنا همه پیشکسوتان و فعالین جامعه ورزشی فراری داده شده اند
شما که رشته خودت فقه و دینی و عربی است چه تناسب و سنخیتی با ورزش دارید باید از علوی حمایت کنید تا ایشونم از شما و ناکارآمدی شما حمایت کنه
از هول حلیم داری میوفتی توی دیگ
شما داری نماینده مجلس رو توصیه میکنی به حمایت از ورزش. این یعنی اینکه نماینده حامی ورزش نبوده و نیست که شما حالا دارید توصیه شون می کنید به حمایت.
باید شما از آقای علوی حمایت کنید چون موارد زیاده، فقط یکیش بگفته رئیس هیئت. استان این بوده که سی میلیون تومن ریختن به حساب هیئت.. دنا در صورتی که دو سه ساله تعطیله و فعالیت و رئیس نداره. چرا این پول واریز شده به حساب یک هیئت تعطیل و بعدش چرا دسته چک دست شما بوده و این پول رو از حساب هیئت خارج
طبق چه ضوابط و مقرراتی
موارد بسیاری از این نابسامانی ها موجوده
باید شما از علوی حمایت کنید چون ...
Iran, Islamic Republic of
محموعه ورزش تحت مدیریت شما هم یه توضیحی میدادین.
چقد بهتون گفتن جوونا در مجموعه ورزش دارن آلوده میشن چرا بهایی نمیدین چون منافع دور و بریهای شما کم میشه یا مسئله ای دیگه است.
Romania
شما دور و بر رو نگاه کنید اشخاصی دارن میدون داری میکنن و حمایت میشن که به عینه مدارک کرده اند. مدرک تحصیلی ندارند.چک های هیئت ورزشی رو بردن شخصی کرده اند و حساب مالی کل هیئت ها رو مسدود کردن و کلی خسارت زدن. محکومیت دارند ولی چون تأمین کننده منافع برخی هستند داره ازشون حمایت میشه.
Iran, Islamic Republic of
از هر ده کلمه پنج تا آقای علوی. پ خودت چ کردی
محمد
Iran, Islamic Republic of
باسلم خدمت آقای نظری درست فرمودی نبایدبگذارید. ست های کلیدی رابدست بگیرند نباید.ایفتد کاملا درست گفتی ولی حالا چی میشه
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی رهبر کبیر انقلاب نباید بگذارید پست‌های کلیدی را بدست بگیرند.
ورزشکار
Iran, Islamic Republic of
اقای نظری لطفا. اقای علوی رزومه ایشون مبین همه چیز می باشد
حبیب
Iran, Islamic Republic of
به گمانم آقای نظری اهل مطالعه نباشند اگر اهل مطالعه بودند حد اقل سری به سایتها می زدند و احکام رو می دیدند
همشهری
Iran, Islamic Republic of
تغاری بشکند ماستی بریزد جهان گردد به کام کاسه لیسان
ورزشکار
Iran, Islamic Republic of
جناب نظری اگر نقش علوی در ورزش سی سخت اینقدر پر رنگ است نقش خود شما در گسترش و اشاعه در سی سخت روهم بگید
کاظم
Iran, Islamic Republic of
ای کاش حقیقت را می دانستی حکم وی صادر شده شما برای از دست دادن میزتان ناراحتید
Iran, Islamic Republic of
چقدر نوشابه برای اقای علوی باز کردی .خیلی ها دوست دوست دارنددر مسندی که هستند ابقا شوند...
علی رضا نظری
Iran, Islamic Republic of
آخیش تازه صندلی براش گرفته اند و یادش رفته پلاستیک روش رو دربیاره
ببربنگال
Iran, Islamic Republic of
درودبراقای نظری مدیرتوانمندودلسوزاداره ورزش شهرستان دنا،بنده تمام حرفهای شمارادرموردجناب علوی تایید میکنم چون الحق والنصاف اقای علوی تنهامدیرکلی بودند که طی ده الی پانزده سال اخیر برای توسعه ورزش سیسخت وشهرستان دنا زحمات زیادی کشیدند،علوی درگفتاروکردارصداقت دارندوهمین باعث شده تادربین ورزشکاران محبوب شود،قطعا چنین شخصیتی عده ای انگشت شمارنابخردکوته فکرکه فقط وفقط به فک منافع خودهستندبا ایشان دشمنی خواهند کرد،،،امیدوارم علوی عزیزپیروزوسربلند باشندوهمچنین برای اقای نظری هم ارزوی سربلندی وموفقیت روزافزون دارم
مسلم سبزی
Iran, Islamic Republic of
درودبرجناب علوی مدیریت توانمند ودلسوز ورزش
همیشه هستند کسانی که سنگ اندازی کنند
شماهمچون گذشته باپشتکار وتلاش بیشتر روبه جلو حرکت کنید
ماورزشکاران هم حمایت میکنیم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1