تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۹
کد مطلب : ۴۱۱۸۷۵
کبنا بررسی کرد

اولین بانوی معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد و آغاز حاشیه‌ها؛ از واکنش «محمد بهرامی» تا بیانیه‌ی زنان اصلاح طلب

۲۴
۱
اولین بانوی معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد و آغاز حاشیه‌ها؛ از واکنش «محمد بهرامی» تا بیانیه‌ی زنان اصلاح طلب
کبنا ؛حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد بعد از اینکه پروانه نیک مرام رسماً اعلام کرد که پست معاونت توسعه و منابع انسانی استانداری را نمی‌پذیرد به آذر صفایی نیا اعتماد کرد و این مسئولیت را به او سپرد. انتصاب صفایی نیا به عنوان معاونت توسعه و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با واکنش‌های متعددی روبرو شد. واکنش «محمد بهرامی» یکی از کاندیداهای احتمالی مجلس شورای اسلامی و رقیب جدی غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا به این انتصاب بیش از هر واکنش دیگری در جامعه بازتاب شد. آذر صفایی نیا از نیروهای بهرامی در شهرداری یاسوج بود که بعدها به سرپرستی شهرداری یاسوج رسید و از آنجا به استانداری رفت و الان هم در زمانی که «پروانه نیک مرام» در یک قدمی این مسئولیت بود و نگرانی استاندار را با جان خرید، اما زیر بار مسئولیت در استانداری کهگیلویه و بویراحمد که این روزها دچار حواشی عجیب و غریب است، نرفت، توانست به پست معاونت توسعه و منابع انسانی برسد.
 
جمعی که خودشان را زنان اصلاح طلب معرفی کردند و نامی از خود زیر بیانیه‌ی صادر شده، ذکر نکرده بودند، از استاندار کهگیلویه و بویراحمد به جهت انتصاب آذر صفایی قدردانی کردند.
متن این پیام به شرح زیر است؛
جناب آقای دکتر کلانتری، استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد
اینک در پرتو عنایات و الطاف بیکران الهی، ارشادات و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اهتمام و همدلی رئیس جمهور و مسئولان دولت تدبیر و امید در برابر توطئه‌های دشمنان، ایران اسلامی قدم در راه توسعه گذاشته است و علی رغم تمام محدودیت‌های موجود، تحقق وعده‌های انتخاباتی رئیس جمهور محترم را یکی پس از دیگری شاهد هستیم، خدا را شاکریم که با مدیریت هوشمندانه حضرتعالی استان کهگیلویه و بویراحمد پرچمدار ایجاد فرصت‌های برابر برای مشارکت زنان توانمند استان است.
توجه به توانمندی زنان به عنوان نیمی از نیروی انسانی کشور از عوامل و ضرورت‌های توسعه پایدار است و باتوجه به نگاه آیین اسلام به زن و برای تسریع در رسیدن به این توسعه متوازن خواستار تداوم در اجرای این حرکت خردمندانه هستیم.
این اقدام حضرتعالی موجب تغییر نگاه‌ها و باورها به جامعه زنان خواهد شد و امیدواریم این تغییر فرهنگ خودباوری به بانوان را در سایر عرصه‌ها نیز شاهد باشیم.
بدینوسیله انتصاب بانوی فرهیخته و توانمند، سرکار خانم آذر صفایی نیا را به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تبریک عرض نموده و از حسن توجه حضرتعالی به حوزه زنان کمال تشکر را داریم.
با تجدید احترام

رضا خلیلی یکی از مسئولان تشکل‌های مردم نهاد در متنی خطاب به استاندار نوشت؛ جناب آقای کلانتری، ما سازمانهای مردم نهاد که در واقع رسالتمان این است از صدای مردم و برای مردم باشیم، از جنابعالی بخاطر انتصاب با درایت و شایستهٔ سرکار خانم صفایی نیا به عنوان معاونت توسعه منابع انسانی تشکر می‌کنیم. اگرچه ما به عنوان قشری که ارباب رجوع امور بانوان هستیم، نباید از جابجایی ایشان خوشحال باشیم چرا که از زمان حضور ایشان تا کنون ما هیج دغدغه از حیث دفاع و حقمان در این دفتر نداشته‌ایم. در واقع در بدو ورود ایشان به دفتر امور بانوان، مثل همیشه دغدغه‌ای در ذهن تمامی ما بود که نکند نتوانیم رسالتمان را در حوزه بانوان به خاطر همکاری مدیر به انجام رسانیم اما با کمی بررسی در سابقه مهندس صفایی نیا نور امید در دلمان ایجاد شد. چرا که ایشان در زمان حضورشان در شهرداری با شعار اصلی دفاع آر حق مظلوم در جهت پیشبرد امور گام بر می‌داشتند و به جرات می‌توانیم بگوئیم به گفته پرسنل شهرداری علی الخصوص کارگران مظلوم، تا زمان حضور ایشان کارگران دغدغه دریافت حق و حقوقشان را نداشتند، و اطلاع از این موضوع در بدو ورود ایشان باعث شد که ما سازمانهای مردم نهاد دلمان قرص باشد به پیشبرد اهدافمان، دلمان قرص باشد به اینکه نگران نباش، کسی در جایگاه فرماندار امور قرار گرفته که خودش از مردم و صدایش و صدای مردم است...
و از زمان شروع مأموریت ایشان در دفتر بانوان تا پایان ما هیچ نکته‌ای و هیچ عملکردی خلاف انتظارمان ندیدیم که بدون شک همین مساله باعث دلگرمی و ثبات قدم‌های ما در جهت انجام رسالتمان می‌شد. سر کار خانم صفایی نیا فردی با ذهن خلاق هستند که در تمام زمان کاریشان این خلاقیت نمایان بود چرا که با ظرافت و درایت تمامی امور مربوط به زنان را پیگیری کردند و به انجام رساندند.
جناب آقای استاندار ما سازمانهای مردم نهاد آر جنابعالی متشکریم که با انتخاب شایسته خود این زمینه زا فراهم گردید تا سرکار خانم صفایی نیا بتوانند نه تنها به جامعه زنان بلکه به قشر وسیع‌تری از جامعه خدمت کنند و عدالت به معنای واقعی کلمه را به قشر وسیعتری از جامعه نشان دهند. باشد که نور عدالت در تمامی حوزه‌های کاری استان ما بدرخشد.

محمد بهرامی از کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا نیز در پیامی نوشت؛
خواهر گرامی- سرکار خانم آذر صفایی نیا
انتصاب بجا و شایستهٔ سرکارعالی را به سمت معاونت توسعه منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، تبریک عرض می‌کنم.
بی شک آنچه در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، علمی و ... بیش و پیش از هر عامل دیگری بایستی مورد عنایت قرار گیرد، منابع انسانی است.
امید است با توجه به توان و تجربهٔ مدیریتی حضرتعالی، شاهد تاثیرات مثبت و امیدوار کننده‌ای در حوزهٔ منابع انسانیِ توانمند این استان باشیم.
مزید توفیقات، سلامتی و بهروزی‌تان را از حضرت حق مسألت دارم.

سید محمد دلباز مدیرعامل شرکت ایثار نصر آزادگان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در پیامی آورده است؛ سرکار خانم آذر صفایی نیا؛ انتصاب بجا و شایسته حضرت عالی به عنوان معاونت توسعه و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. تجربه حضور جناب عالی در سمت‌های مدیریتی پیشین به خوبی نشان دهنده آشنایی و اشراف شما به مسائل گوناگون است و بدون تردید راهبردهای حضرت عالی می‌تواند شکوفایی و پیشرفت این معاونت را موجب شود.
بدون شک این انتصاب شایسته، نشأت گرفته از مدیریت کارا، تخصص، تجریه و تعهد بالای حضرتعالی در دوره‌ها و مسئولیت‌های مختلف است که موجبات رشد و ارتقای مجموعه استانداری کهگیلویه و بویراحمد را در پی خواهد داشت.
اینجانب ضمن تبریک انتصاب شایسته حضرت عالی به عنوان معاون استاندار، از خداوند بزرگ برای شما موفقیت روز افزون را مسئلت داشته و اعلام می‌دارم.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چرا از آقاي بهرامي به عنوان رقيب اصلي زارعي نام برديد؟ ايشون كه نفر چهارم شدند در انتخابات گذشته، اين دور زور بزنه سوم بشه نهايتا.
یاسیچم
Romania
بهرامی این دوره بااختلاف فاحش پیروزخواهدشد.کل یاسوج بابهرامی هستند
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
درود بر خانم صفایی نیا و دکتر بهرامی
Iran, Islamic Republic of
درودبردکتربهرامی که چنین نیروهای خوبی در شهرداری پروراند که حالا درپست معاونت اساندارد حتی در سطح ملی می درخشند
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
خدا درد زنان اصلاحطلب. زنان به ظاهر اصولگرای حسود که چشم پیشرفت و ارتقاع همدیگه را ندارند از زنان اصلاح طلب یاد بگیرید
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا بین زنای اصلاح طلب نبودی که ببینی چطور زیراب هم دیگه را میزنند.
Iran, Islamic Republic of
اصلا بهرامی رقیب زارع نیست
سید
Iran, Islamic Republic of
سرکار خانم صفای نیا انتصاب به جا و ارزشمند حضرت عالیبه عنوان معاونت توسعه و منابع انسانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد رو تبریک عرض میکنم .
انتخابات
Iran, Islamic Republic of
برنده انتخابات بین حاج زارع و روشنفکره البته اگه هدایت خواه راست گفته باشه و توانتخابات نیاد اگه بیاد برنده میفته بین این ۳نفر و بازم بهرامی چهارم میسه
Iran, Islamic Republic of
مردم سر کارن بهرامی وزارعی بهم نزدیک شدن ائتلاف کردن بقیه هم برن دنبال سماغ
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقاً اصلا انتصاب خوبی نبود
خانم صداقت با پیشینه اولین فرماندار، بهتر بود معاون استاندار شود
نه یک خانم اصولگرا
دوماً آقای خلیلی، نیاز نبود به نیابت از سازمانهای مردم نهاد، اعلام نظربفرمائید، و دلیل این حمایت هم مشخص بود.
Iran, Islamic Republic of
کی میگه این خانم اصولگرا هست. اگه بود که تا یه قدمی استانداری هم راهش نمیدادن
سید
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بهرامی که اگر ابن شهر و دیار برسر زبونها افتاد بک دلیل داشت اونم تلاش های شبانه روزی دکتر در شهرداری بود که دور از از انصاف هست اگه تقدیر نشه یاسوج مرکز پایتخت طبیعت ایران زمین که حداقل روند 90 درصدی در افزایش مسافرت به یاسوج رو در برنامه اولیه تک به تک مردم ایران شد .اقایونی که دم از کار و صنعت میزنند اونم در جایگاه نمایده مجلس .چهر شهر رو بهدبهترین شکل تغییر دادن شنا در این مورد چه برنامه ای داشتید و دارید این چنده ماه اخری .ایجاد پل شهید عوض زاده که به حق ستودنی هست شما در این بکی چه نقشی داستید ایحاد جمعه بازار که هزاران نفر و خانواده رو خوشحال کرد شما در این مورد چکار کارید بله شما در حوضه اشتغال کار کردید البته ادارع برق طایفه ای و بیمارستان وکه چندبن ماه بدون حقوق به قیمت رای دادن در اسفند 98 نه جناب این اشتغال نیست بلکه این اوج محتاج بودن رو بیان میکنه
کمبرند ساحلی که بسیار طرح جالب و پردامد برای چند صد ها نفر .خوب جناب نماینده و دوست دارن جناب زارع ایا اینگونهدتیست که وقتی فردیدر جایگاه شهردا بودن یاسوج با بودجه کم دارمد کم و هزاران مشکل بزرگ ولی ایشون چون نیت بر کار بسته بود با تمام مشکلات دست پنجه نرم کرد و همه رو شوکه کرد پیام بسیار با ارزشی هم براهمه داشت این خدمت چه عوام جه مدیران و نماینده
شرح پیام که وه فکر کنم همه به صورت خود جوش به این فکر کردنند و تبدیل به پیامی مهم برا پیشرفت شهر
اگه هدف کار و خدمت برا مردم و شهر باشه فرقی نداره در چه نهادی وبا چه مسولیتی باشی مهم اینه که فکر خدمت کردن به مردم رو فراموش نکنی
جناب حاج زارعی نماینده محترم شهرستانهای بویراحمد و دنا اگر شما در این 7 سال چند ماه کاری مثل جمعه بازار برا اشتغال انجام داده بودید که حداقل 4000هزار نفر مشغول بشن مستفیم و غبره مستقیم در خود جای داده یقین داشته باشید که امار بیکاری در این شهر که رتبه اول رو داریم در کشور خیلی راحت میشد رتبه رو جابه جا کرد
اینجاست که باید تمام مردم از حضور دکتر بهرامی در انتخابات استقبال کنند که بدون شک به همین شکل هم هست .
مردم نیاز به فردی دارند که عملگرا و از یکایک مردم شهر چه مخالف چه موافق دفاع کنه که از طرف مردم در مجلس به خوبی طرح قانون گداری بده
Iran, Islamic Republic of
میگن مارگزیده از ریسمان سیاه و سفید میترسه من در تعجبم که آقای بهرامی چطور نمیترسه!!!؟
Iran, Islamic Republic of
آخ سی بهرامی
بازهم چهارمی
بويراحمد
Iran, Islamic Republic of
اگه پيام زنان اصلاح طلب نيست بلكه كار يك نفر است كه خودشم ميدونه لطفا با اسم بزارن چون زنان اصلاح طلب هزينه شدن كه اصول گراها پست بگيرن . ..... و بايد هم خوشحال بشن و تشكر كنن اقاي دلباز هم فاميل. هست و .. از فعالان انتخابات . است و طبيعتا اين روزها كانديدها دنبال راي جمع كردن هستند با اينكه بعضي در خانواده تقسيم ميشن يكي ميره طرف اصول گرا و يكي ميشه اصلاح طلب كه از هر جبهه پيروز نفع ببرن
سمن
Iran, Islamic Republic of
آقای چه کسی از شما خواسته که به نیابت از سمن ها اظهار نظر کنید همه می دانند که جنابعالی سوگلی سمن ها در استاداری و شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدر و بهزیستی جهت اخذ طرحههای شراکتی با مدیران و مسولین این دستگاهها هستید و از کسی هم پوشیده نیست و لازم است دستگاههای امنیتی و بازرسی نسبت به برسی سابقه طرحههای واگذار شده ورود کنند تا متوجه عمق فاجعه شوند استاندار هم لازم است فریب افراد را نخورد
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
تغاری بشکند ماستی بریزد جهان گردد به کام کاسه لیسان قابل توجه آقای
Iran, Islamic Republic of
این نماینده و کاندیدای اینده و گذشته رو ببرن...هر کی بیاد فقط خودشو تیر و طایفش
اردکونی
Iran, Islamic Republic of
والا ای اصلاح طلبی که شما میگین فرسنگ ها فاصله داره.پسر عموش که فرماندار احمدی نژاد بود
فاتحی
Iran, Islamic Republic of
تبریک به جناب استاندار به خاطر این انتصاب شایسته . خانم صفایی از بانوان با اقتدار و فعالی هست که میتوان بهش امیدوار بود
علی
Iran, Islamic Republic of
تاجایی که میدونیم خانم صفایی نیروی هیچ فردی نیست .پیشرفتشو مدیون تخصص .پاکدستی وحجب وحیای خودشه وبس
قیطران
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر مهندس دلباز عزیز.... انسانی خدوم و زحمت کش و خدا ترس..... انسانی که دغدغه الام مردم را دارد و در کنار کار و کار و کار به تهذیب نفس و تحصیل علم و کتابت مقاله و کتاب می پردازد
دولت آباد
United States
درود بردکتر بهرامی
درود بر حاج دهرابپور....تعجب میکنم هنوزم اسمی از زارعی میاد بویراحمد ۸ساله هست زارعی تمام ...
مردم کل تلاش خودشونو بکنن بهرامی بهترین گزینه هست ...
مطمن باشید زارعی تمامه رای الکی ندین ۸ساله هست باور کنید به بهرامی رای بدین
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1