تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۶
کد مطلب : ۴۱۱۵۴۲
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد؛

جشنواره «قصه‌گویی» در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

۲
۰
جشنواره «قصه‌گویی» در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
کبنا ؛کبری اخلاقی‌نیا امروز (چهارشنبه 9 مردادماه) در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
اخلاقی‌نیا در ادامه افزود: این جشنواره با شعار «آینده ساختنی است» و با رویکرد «مهارت زندگی» در بخش‌های قصه‌گویی صحنه‌ای، قصه‌گویی زندگی فیلم 90 ثانیه‌ای با موضوع «زندگی من» و قصه‌گویی علمی برگزار می‌شود.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بابیان اینکه در این جشنواره 6 برگزیده انتخاب می‌شود، گفت: قصه‌گویان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از تاریخ 10 مرداد تا 10 شهریور در سایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور www.kanoonfest.ir بارگذاری کنند.
وی بیان داشت: این جشنواره از 25 شهریور تا یکم مهرماه در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود و اختتامیه مرحله کشوری این دوره از مسابقات شب یلدا برگزار خواهد شد.
اخلاقی‌نیا بخش‌های این جشنواره را تشریح کرد و گفت: بخش قصه‌گویی صحنه‌ای در محورهای ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود در محور ملی رده‌های سنی 12 تا 18 سال دختران و پسران، رده سنی 18 به بالا مردان و زنان، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها واجد شرایط هستند، همچنین برگزیدگان منطقه‌ای و ملی «قصه‌گوی‌ها و مجریان حرفه‌ای دارای سابقه اجرای در رسانه ملی و تئاتر کشور و داوطلبین سایر کشورها» به جشنواره بین‌المللی راه می‌یابند.
بخش قصه‌گویی علمی مجموعه مقالاتی است که در سطح استان تدوین می‌شود و به دبیرخانه مرکزی ستاد کشور ارسال می‌شود.
بخش قصه‌های 90 ثانیه‌ای با موضوع «زندگی من» است از رده سنی 3 سال به بالاست که خاطرات، رویکردها، اتفاقات و زندگی تلخ یا شیرین قصه‌گوی است.
قصه‌گویی کلاسیک «سنتی» مجموعه‌ای از ادبیات شفاهی و کتبی است که از ادبیات کهن، عامیانه، حکایت‌ها و افسانه‌ها برای قصه‌گویی استفاده می‌شود.
قصه‌گویی مدرن و نوآورانه شیوه‌ای از قصه‌گویی است که این بخش با شیوه‌ها و تکنیک خلاقانه‌ای که قصه‌گوی بیان می‌کند ارائه می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
بجای برگزاری این جشنواره ها، کمی هم حواستون به مراکزتون باشه. دیروز ظهر دو. در محوطه مرکز شماره یک یاسوج، درحال فوتبال بازی بودن. اگه انکار کردید، یا با مسئول مرکز، برخورد قاطعی نکردید که در رسانه ها هم اعلام بشه، فیلمش رو می فرستم برای کبنا و بقیه خبرگزاری ها استانی و کشوری.
اتفاق دیگه ای هم در مرکز شماره یک افتاده، اون هم برگزاری مجلس .ا در این مرکز به اسم جشنواره بومی و محلی بوده. منتظر برخورد شما با مسئولین این دو مرکز هستیم.
خبرهای دیگه ای هم از پشت پرده مراکز کانون استان داریم که در وقت مقتضی به اطلاع همه می رسونیم تا بدونن که چه اتفاقات بدی در حال شکل گیریه و چه تهدیداتی کودکان، نوجوانان و جوانان عضو کانون رو هدف گرفته.
الا
Iran, Islamic Republic of
قصه اختلاس مدیران را هر بار برا بچه ها تعریف کنید تا خوب یاد بگیرن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1