تاریخ انتشار
جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۲
کد مطلب : ۴۱۱۳۵۸
با حضور آیت الله ملک حسینی و جمعی از مسئولان برگزار شد

همایش «گام بزرگ انقلاب» در قلعه رئیسی/ مصوباتی که روی کاغذ می‌مانند

۱
۰
همایش «گام بزرگ انقلاب» در قلعه رئیسی/ مصوباتی که روی کاغذ می‌مانند
کبنا ؛
به مناسبت چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه،امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان، ائمه جمعه، مسؤولان شهرستان و جمع کثیری از مردم چاروسا همایش «گام بزرگ انقلاب و نقش نماز جمعه در سلامت و امنیت جامعه» در مصلای محمد رسول الله قلعه رئیسی برگزار شد.

همایش «گام بزرگ انقلاب« با محوریت نماز جمعه در قلعه رئیسی برگزار شد
حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی در این مراسم ضمن خیر مقدم به حاضرین و تقدیر از دعوت مسئوولان و مردم به نقش نماز جمعه در سطح کشور اشاره و عنوان کرد: توطئه‌های که بر علیه نظام و انقلاب بود به وسیله نماز جمعه دفع شد و نماز جمعه عامل وحدت و پیوند دلها بود و در حمایت از مردم و انقلاب در 40سال گذشته نقش ممتازی داشت.
امام جمعه قلعه‌رئیسی ضمن  قدردانی از مدیر دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بیان کرد: با مدیریت انقلابی حجت‌الاسلام پناهی استان ما کامل از نعمت نماز جمعه برخودار شد که منشاء خیرات و برکات فراوانی برای مردم و استان بود.
خطیب جمعه قلعه رئیسی نسبت به نبود مدیران فرهنگی در منطقه گلایه داشتند و یادآور شد: مدیران فرهنگی استان در اجرای برنامه‌های فرهنگی چاروسا همکاری و حمایت کنند.
وی همچنین از مجموعه دولت بخاطر نعمت گازرسانی تقدیر و تشکر کرده و خواستار برطرف شدن اعتبارات لازم برای تکمیل دارالقرآن شهر قلعه رئیسی و همچنین تکمیل مصلی نماز جمعه و همچنین خواستار توجه به مدیریت شورا و شهرداری شهر شد.
صلواتی در پایان از همه افرادی که در این مراسم شرکت کردند و از نماینده ولی فقیه در استان به دلیل حمایت و توجه ایشان به منطقه تشکر کرد.


نماز جمعه از افتخارات انقلاب اسلامی است قدردان آن باشیم

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نماز جمعه از افتخارات انقلاب اسلامی است قدردان آن باشیم.


آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در این مراسم با تقدیر از امام جمعه قلعه رئیسی به دلیل برگزاری چنین مراسم باشکوه اظهار داشت: گرامی میداریم اولین نماز جمعه در 40سال قبل را که در جهت آگاهی بخشی برای مردم و همچنین گرامی مداریم نماز جمعه را که امید را در بین مردم در این 40سال اداء کرد نمازی که دشمن شکن و در جهت تقویت فرهنگی کمک می کند.
نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: تقدیر می کنیم از نماز های جمعه ای که در دوران این 40سال توانست احساس نصرت نسبت به دین، نسبت به انقلاب در مردم ایجاد کند و احساس عزت و آبرو می کنیم به نماز های جمعه ای که به ما روح استقلال و اسکتبارستیزی آموخت.
وی افزود: در خطبه ها باید به مردم آگاهی داده شود و روح نصرت ایمانی تشریح شود که تشریح می شود و شما می بینید که نماز جمعه در روز جمعه است و جمعه از جمع می آید به معنای وحدت که مردم در بین هم جمع و وحدت آفرین می شوند و نماز جمعه است و در مردم در اجتماع مردم مشکلاتشان را بیان می کنند در اجتماع مردم قوت و قدرت می بخشند در برابر مشکلات و مردم در روز جمعه غیرت و تعصب را به هم تذکر می دهند تا بتوانند در برابر دشمن قدرت داشته باشند.
آیت الله ملک حسینی ادامه داد: در نماز جمعه دو اتفاق رخ می دهد که یکی به خطبه می ایستد و انسانی که الگوهای ذهنی را بر اساس سنت و کتاب بیان می کند و دوم تجسم در برابر این کتب و سنت ها است.
وی تاکید کرد: از افتخارات اسلام برنامه نماز جمعه است و باید شکرگذار خداوندی باشیم که در چنین انقلابی برپایی نماز جمعه را احیاء کرد و این نماز جمعه ارتقاء سطح فرهنگ، دین و مسائل فرهنگی و عقیده ای مردم است و خدا کند قدر نماز جمعه را بدانیم و پس از گذشت 40سال هم افتخار و هم تلاش کنیم آبروی به دست آمده در نماز جمعه برای ما بماند.

عدم اجرا شدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی
حجت الاسلام سید نصیر حسینی امام جمعه دهدشت در این مراسم به نقش نماز جمعه اشاره و عنوان کرد: نماز جمعه در بررسی مشکلات جامعه، تقویت اتحاد، افزایش آگاهی مردم و دفاع از انقلاب نقش مهمی دارد.
امام جمعه دهدشت به فرهنگ حجاب در استان انتقاد و بیان کرد: امروز حال وضعیت حجاب در سطح استان مناسب نیست به نحویی که بسیاری لباس بدن نما شدند و باید به حال این حجاب تاسف خورد و امیدوارم فکری به حال این حجاب در استان و شهرستان کهگیلویه نمود و یکی از این عوامل و حتی بسیاری مشکل دیگر عدم توجه به مصوبات شورای فرهنگ عمومی است که بسیاری به آنها توجه نمی کنند.
وی ادامه داد: مخالف این هستم که کسی که خودکشی و اقدام به کشتن خود نماید مراسم آنها را باشکوه و با جلوه خاص آن را تشیع کرد بلکه باید به مراسمات آنها توجه ویژه نشود تا برای آیندگانی که شاید به این عامل فکر کنند بد جلوه داده شود نه اینکه وقتی کسی اقدام به خود کشی می نماید مراسم آن را با حضور باشکوه با انواع و اقسام برنامه ها تشیع شود تا قشر و نسل دیگری به این فکر کنند با این اقدام مراسم باشکوهی برای آن برگزار می شود.
نصیری به نقش ریش سفیدی در مناطق اشاره و یادآور شد: محافل را به دست ریش سفیدان و عقلا بگذارید نگذارید محافل تشکیلاتی، سیاسی و منطقه ای به دست چند بچه که احساسات خاص هستند بیافتد بلکه تلاش کنید تا محافل به دست ریش سفید و عقلا بیافتد تا به احترام ریش سفید بودن مشکلی برطرف شود و مدیریت را به دست افراد بی تجربه و ناتوان نگذاریم بلکه تلاش کنیم تا ریش سفید منشانه و از افراد عاقل و با تجربه استفاده کنیم.













نام شما

آدرس ايميل شما

جانقلو
Iran, Islamic Republic of
دست از این همایش و کنفرانس و نشست و جلسه بی مورد و بی خروجی بردارید.
جوانان قلعه رییسی بیکار و بیعار و فقیر و افسرده هستند.
بفکر اشتغال بودن برای این جوانان گرسنه و افسرده بالاترین دین و پاکترین ایمان و کاملترین تقواست.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1