تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب : ۴۱۱۱۰۰
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

اجرای طرح هادی گچساران با 12 میلیارد تومان

۰
اجرای طرح هادی گچساران با 12 میلیارد تومان
کبنا ؛حسین جنتی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اعتبار تخصیص داده شده برای اجرای پروژه‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال بیش از 254 میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های عمرانی تخصیص داده شد.
 وی ادامه داد: این میزان اعتبار برای اجرای طرح‌های گردشگری، ورزشی، اجرای طرح هادی در روستاها و بازسازی بافت فرسوده دوگنبدان اختصاص یافته است.
 مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهرستان گچساران دارای 56 روستا با جمعیتی بیش از 20 خانوار است، گفت: امسال برای اجرای طرح هادی در روستاهای گچساران 120 میلیارد ریال تخصیص داده شده که این میزان اعتبار در 40 روستای بالای 20 خانوار جمعیت گچساران اجرا می‌شود.
وی بیان کرد: این طرح‌ها شامل احداث سنگ فرش معابر، احداث جدول، ساخت پارک و طرح‌های گردشگری در روستاهای گچساران  تخصیص داده شد.
 جنتی ادامه داد: همچنین برای نوسازی و بهسازی و اجرای سنگ‌فرش در برخی از نقاط بافت فرسوده دوگنبدان 70 میلیارد ریال تاکنون اختصاص داده شد.
این مسوول با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد دارای یک هزار و 672 روستا است، ادامه داد: از ابتدای اجرای طرح هادی تاکنون در 400 روستای بالای 20 خانوار کهگیلویه و بویراحمد طرح هادی اجرا شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه طرح‌های هادی در دست اجرا این استان از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار هستند، ادامه داد: هم‌اکنون در ۳۹۸ روستای بالای ۲۰ خانوار این استان  طرح هادی در دست اجرا است.
جنتی  به اختصاص قیر رایگان برای آسفالت معابر روستایی استان اشاره کرد و گفت:  ارزش ریالی سهمیه قیر رایگان برای آسفالت معابر روستایی استان در سالجاری را 70 میلیارد ریال ذکر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1