تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۱
کد مطلب : ۴۱۱۰۴۶
مسوول نمایندگی دفتر آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

حل مشکلات معیشتی و درمانی مهم‌ترین درخواست مردم کهگیلویه و بویراحمد از آستان قدس

۲
۰
حل مشکلات معیشتی و درمانی مهم‌ترین درخواست مردم کهگیلویه و بویراحمد از آستان قدس
کبنا ؛
مسوول نمایندگی دفتر آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمدگفت: مشکلات مالی و درمانی مهم‌ترین درخواست مردم است.
 ستار هدایتخواه در خصوص مهم‌ترین دلیل و خواسته مردم از دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکلات مالی، معیشتی و درمانی مهم‌ترین دلیل مراجعه مردم به دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در این استان است که با همکاری خیرین و دفتر آستان آنچه در توان باشد را برای کمک به مردم و نیازمندان انجام می‌دهیم.
مسوول نمایندگی دفتر آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد به دیگر برنامه‌های دفتر آستان در این استان اشاره کرد و گفت: امروز و در سالروز میلاد امام هشتم ثامن‌الحجج(ع) جشن ازدواج 60 زوج با هدف ترویج ازدواج آسان در استان برگزار می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به همایش بانوان فاطمی در روز حجاب و عفاف گفت: این برنامه که با حضور بانوی مسلمان شده کشور ژاپن در گلزار شهدای شهر یاسوج و با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد مورد استقبال خوب بانوان قرار گرفت و شاهد حضور زنان محجبه استان در این برنامه باشکوه بودیم.
این مسوول با اشاره به حضور خادمان حرم رضوی به استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 80 برنامه با حضور خادمان حرم رضوی در استان برنامه‌ریزی و اجرا شد، امروز هم چندین برنامه با حضور این افراد برگزار می‌شود که برگزاری جشن میلاد امام رضا و بزرگداشت امامزاده عبدالله(ع) از جمله برنامه‌های خادمان امام رضا(ع) در استان است.

کاروان زیر سایه خورشید منشا خیر و برکات زیادی برای کهگیلویه و بویراحمد است
هدایتخواه اظهار کرد: امسال برای هفتمین سال است که به مناسبت دهه کرامت خدام حرم رضوی به همراه پرچم متبرک امام رضا (ع) و اقلام متبرکی به نقاط مختلف کشور سفر می‌کنند و با اقشار مختلف مردم دیدار و عطر و بوی رضوی را در نقاط مختلف کشور منتشر می‌کنند.
وی ابراز کرد: هدف از برگزاری این برنامه برای کسانی که توفیق زیارت امام رضا(ع) به هر دلیلی اعم از بعد مسافت، مالی و جسمی نصیبشان نشده بتوانند زمینه زیارت  را از راه دور فراهم کنند برگزار می‌شود.
 هدایتخواه ادامه داد: اعزام کاروان‌های زیر سایه خورشید به نقاط مختلف کشور علاوه بر ترویج فرهنگ رضوی و سیره اهل بیت و با توسل به امام رضا(ع) و توجه به آن حضرت بخشی از مشکلات و گرفتاری‌ها  با توسل به ائمه برطرف می‌شود و در واقع در این دهه موجب می‌شود که مردم در ابعاد مختلف به ساحت مقدس امام رضا(ع) و اهل بیت توجه و ارتباط بیشتری داشته باشند
وی عنوان کرد: خادمان حرم رضوی از ۱۶ الی ۲۳ تیرماه مهمان استان کهگیلویه و بویراحمد هستند که در این مدت به شهرستان‌های مختلف این استان در حال سفر و اجرای برنامه های فرهنگی هستند.
 این مسوول خاطرنشان کرد: این کاروان پیک امام رضا(ع)  هستند و منشا خیر و برکات زیادی برای استان داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
ببخشید مگه این کشور وزارت بهداشت نداره اگر داره آستان قدس چرا باید دخالت بکنه اگر نه نداره پس این یال و کوپال و دم و دستگاه رو برای چی غصب کردن و بیت المال رو به باد میدن...آستان هم زحمت بکشه در مورد درآمدهاش و همچنین عدم پرداخت مالیاتش شفاف سازی بکنه به جای این کارها. کبنا رسانه نیستی مشغول الزمه اییی اگر اکران ندی
Romania
بهداشت و درمانی . که درشهرستان گچساران هنوزهست طرح سلامت ازهرحیث شکست خورده وضعیت کاملا اسفبارهست فقط سرمون رو زیر برف کردیم و واقعیت را کتمان کرده ومصلحت اندیشی میکنیم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1