کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دهراب‌پور فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگو با کبنا:

اقلیت تصمیمی به نام اکثریت گرفته‌اند / اصولگرایان بویراحمد و دنا باید در برنامه‌هایشان بازنگری کنند

24 تير 1398 ساعت 10:48

محمدرحیم دهراب پور فعال سیاسی اصولگرای بویراحمد و دنا در پاسخ به اینکه گزینه نهایی اصولگرایان مورد تأیید اکثریت جامعه اصولگرایان هست یا خیر؟ گفت: تصمیمی که گرفته شد نظر اکثریت نیست و حساسیت‌ها بر این بوده که اقلیت تصمیمی به نام اکثریت گرفته‌اند. این اشکال وارد است، چون الان نظر اکثریت بر این تصمیم واقف نیست.


محمدرحیم دهراب پور فعال سیاسی اصولگرای بویراحمد و دنا در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا در یاسوج در پاسخ به اینکه گزینه نهایی اصولگرایان مورد تأیید اکثریت جامعه اصولگرایان هست یا خیر؟ گفت: تصمیمی که گرفته شد نظر اکثریت نیست و حساسیت‌ها بر این بوده که اقلیت تصمیمی به نام اکثریت گرفته‌اند. این اشکال وارد است، چون الان نظر اکثریت بر این تصمیم واقف نیست.
وی در ادامه گفت: از قبل اختلافاتی بین اینها وجود داشته است. باید از کسانی که این تصمیم را گرفته‌اند، باید پرسید. بنده تصمیم گرفته‌ام که خیلی اظهارنظری نداشته باشم. اعتقادم بر این است که آقایان موقعیت خوبی داشته‌اند و می‌توانستند بهتر تصمیم بگیرند.
دهراب پور در رابطه با اینکه برخی شما را به عنوان گزینه‌ای بهتر می‌دانند، گفت: من در این قضیه نقش و دخالتی نداشتم، الان هم نظر خاصی ندارم. آقایانی که این تصمیم را گرفته‌اند باید پاسخ این سؤال را بدهند و به مردم پاسخگو باشند که چرا این تصمیم را گرفته‌اند.
دهراب پور در رابطه با رضایت از عملکرد شورای اصولگرایان و انتخابی که داشته‌اند گفت: ما سال 87 در رسانه عنوان کردیم که جریان اصولگرایی نیاز به بازنگری در برنامه‌هایشان دارند و معتقدیم این جریان از آن زمان تا الان مسیری را طی کرده که شاید به آنچیزی که خواست مردم بوده عمل نشده است.
 


کد مطلب: 411024

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/411024/اقلیت-تصمیمی-نام-اکثریت-گرفته-اند-اصولگرایان-بویراحمد-دنا-باید-برنامه-هایشان-بازنگری-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1