کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

دشمنان به دنبال تضعیف جایگاه امامزادگان هستند

19 تير 1398 ساعت 9:03

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که نباید لحظه‌ای از تخریب دشمن غفلت کنیم گفت: دشمنان به دنبال تضعیف جایگاه امامزادگان در جامعه هستند.


حجت‌الاسلام سید نورالله جنتی‌پور در مراسم تکریم  امامزادگان که در امامزاده جعفر(ع) برگزار شد، با بیان اینکه قدردان این امامزادگان باشیم گفت: امروز روز تکریم این بزرگان است و باید عارف به حقوق بقاع متبرکه باشیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد به دیدار مدیران کل اوقاف با رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال‌های گذشته اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری فرمودند متولیان امامزادگان و هیات امنا قدر خدمت به امامزادگان را بدانند.
وی ادامه داد: ایشان فرمودند من هر وقت فرصتی فراهم شود به زیارت امامزادگان می‌روم.
این مسوول ادامه داد: مقام معظم رهبری در ادامه سخنان خود گفتند که حواستان را جمع کنید دشمن به جایگاه امامزادگان پی برده و می‌خواهد تخریب کند و اعتقادات مردم نسبت به امامزادگان را تضعیف کند.
جنتی‌پور در ادامه سخنان خود به تخریب‌ها در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: فضای مجازی یک فضای ولنگاری و قابل کنترل نیست، هر کسی بلند می‌شود چیزی را در فضای مجازی برجسته می‌کند.
وی بیان کرد: در مقطعی شاهد هجمه علیه امامزادگان هستیم گاهی عده‌ای این هجمه‌ها را مطرح می‌کنند بعضی مواقع هم در قالب جملات زیبا مطرح می‌‌شود که هر کسی فکر می‌کند حق با این افراد است در حالی که این افراد هدف باطلی دارند.
این مسوول بیان کرد: کسانی که می‌خواهند تخریب کنند لحظه‌ای غفلت نمی‌کنند و لحظه به لحظه رصد می‌کنند مردم برای تحکیم اعتقادات به چه سمتی می‌روند همانجا را هدف قرار دهند که امامزادگان مستثنی از این تخریب‌ها نیستند.


کد مطلب: 410919

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/410919/دشمنان-دنبال-تضعیف-جایگاه-امامزادگان-هستند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1