کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر کل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد:

معاون رئیس جمهور فردا وارد یاسوج می‌شود

15 تير 1398 ساعت 13:29

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از سفر یکروزه علی‌اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از سفره یکروزه  علی‌اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.
به گزارش کبنا، محمود باقری با بیان اینکه رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کشور جهت حضور در افتتاح پنجمین جشنواره فرهنگ عشایر ایران زمین به یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند اظهار کرد:افتتاح پنجمین جشنواره فرهنگ عشایر ایران زمین،افتتاح رسمی هتل دال دنا در سی سخت،بازدید از هتل چهار ستاره و پارک آبی یاسوج و بازدید از موزه در حال ساخت استان از مهم ترین برنامه های سفر یکروزه معاون رییس‌جمهور در استان است.
وی گفت:در این سفر معاون گردشگری کشور و غلام محمد زارعی نماینده محترم شهرستان های بویراحمد و دنا علی اصغر مونسان را همراهی می کنند.
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در مراسم افتتاح پنجمین جشنواره فرهنگ عشایر ایران زمین در یاسوج حضور دارد.
باقری افزود: این جشنواره از ۱۶لغایت ۲۰ تیرماه با حضور استانهای کشور در یاسوج برگزار می شود.


کد مطلب: 410831

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/410831/معاون-رئیس-جمهور-فردا-وارد-یاسوج-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1